Wat vind jij van de vrienden van je partner?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 07:46

Heeft je vriend eigenlijk een beetje een goede baan? Dan kan hij na een avondje stappen mooi in een hotel inchecken! Voor die paar avonden in de maand moet dat geen probleem zijn. Wel onder de voorwaarde natuurlijk dat hij de volgende dag fris en fruitig bij jou voor de deur staat om iets heeeeel leuks te gaan doen. Kunnen jullie toch gaan samenwonen.

Misschien kan je hem zelfs een knipkaart geven. Knipkaart vol,... jammer geen drankavondjes met vrienden meer dit jaar! Wat is een redelijk aantal? 1x per maand, en misschien een paar extra knipjes voor echte feesten en partijen? Dus een knipkaartje van 15 lijkt me dan redelijk voor een jaar. Op=Op!

(Zet er maar even bij dat het allemaal een grapje is hoor :D )

Ilzas

Re: Wat vind jij van de vrienden van je partner?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 07:48

He, cool! Maar ja, de strippenkaart is afgeschaft en dan wil ie natuurlijk zo'n OV chip kaart en die gaat ie dan natuurlijk steeds volladen.

Ja, hubbie heeft goede baan. Is kapitein. Ik heb ook een goede baan. Ik kan ook wel in een hotel (wel 4 sterren he?).

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 07:50

Da's misschien nog een veel beter plan. Hij op stap, jij keurig z'n kaartje geknipt. En dan jij lekker naar een 4-sterren hotel (misschien iets met een beautyarrangement). En als je dan de volgende dag uitgerust en beeldschoon thuiskomt, kunnen jullie iets leuks gaan doen.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 07:52

Ja, dan ga ik op zo'n naruftend drankorgel liggen. P-lease!

(niet dat ik dat ALTIJD van hem vindt ofzo...maar dan...)

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 07:59

Het is geven en nemen in een relatie. Soms komen ze net fris onder de douche vandaan, en soms zijn het naruftende drankorgels. Je moet er maar het beste van maken :D

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 08:01

Ja. Dat geld voor mij ook. Als ik naar mijn werk ga, zie ik er ook uit als door een ringetje te halen. Maar ik kom ook wel op zaterdagochtend thuis met de paardenmest tot aan mijn enkels...Ligt het hele huis weer vol vlas enzo. Geheel offtopic, maar vlas is echt STOM.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 09:10

Tsja bij geen logeerkamer blijft ie toch ergens anders slapen? Kom op, waar een WIL is is een weg. Ik vraag me af of de wil er wel is............ Nogmaals het is niet eerlijk iemand op een ander zijn gedrag af te rekenen. Draai het eens om.
Stel: hij had een zus, die is keihard getrapt door een paard. Heeft nu nog lichamelijk last ervan. Vind jij het dan reël dat hij zegt dat je nooit meer mag rijden want.............. Zou evengoed nergens opslaan toch? Het blijft geven en nemen. Die "zuipstrippenkaart" vind ik opzich geen slecht idee! En nogmaals laat die jongen toch, het zijn zijn vrienden ga zelf iets anders leuks doen met je zus bv. Zorg dat je die zondag lekker vroeg van huis gaat en ga zelf fun maken! Doe iets! maar je gaat toch geen relatie van 7jaar op offeren voorzoiets?

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 09:28

chocobroodje het gaat niet om de ochtenden, het gaat om de
avonden laat thuis komen....
En je mag best mensen om hun gedrag afrekenen, waarom niet? als jij achterlijk doet neem ik aan dat iemand er ook iets van zegt ? of zegt chocobroodje dan gewoon: heee je mag mij niet afrekenen op mijn gedrag ja...Zeg nou zelf, beetje domme opmerking.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 09:31

Anoeska schreef:
Da's misschien nog een veel beter plan. Hij op stap, jij keurig z'n kaartje geknipt. En dan jij lekker naar een 4-sterren hotel (misschien iets met een beautyarrangement). En als je dan de volgende dag uitgerust en beeldschoon thuiskomt, kunnen jullie iets leuks gaan doen.

Ja ilzas, we zouden nog met de hubbies naar sanadome gaan ;) :P
Is A wel aan toe... :(:)

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 09:36

Oh ja. Goed idee.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 09:37

Ja moet alleen dan wel 2 kids en een paard en een hond onder brengen, minor detail ;)

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 09:39

Ilzas schreef:
Maar ik kom ook wel op zaterdagochtend thuis met de paardenmest tot aan mijn enkels....

Tot aan je enkels? _O- Hmm ben benieuwd hoe jij de stal uitmest. :P

Het is inderdaad geven en nemen in een relatie, alhoewel ik me wel kan voorstellen dat je er niet blij mee bent als hij bezopen terug komt van zijn vrienden. Nu snap ik zowiezo niet waarom iemand zich helemaal vol moet gieten met alcohol om een leuke avond te hebben. :n
Bij ons is het in de loop der jaren wel minder geworden, eerst gingen we elke week uit om te stappen en nu vinden we het net zo fijn om saampies op de bank te hangen.
Wij hebben ook allebei onze eigen vriendengroep en als één van ons een keer geen zin heeft dan gaat diegene gewoon alleen. Vind het soms echt een verplichting om elke keer weer op verjaardag te "moeten".

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 09:41

Nouja , al met al is de oplossing dus ontzettend simpel :
hij kan het aantal avondjes stappen wel wat beperken en als hij gaat zorgt hij ervoor dat hij TS er niet mee confronteerd.
Hij blijft dan lekker bij een vriend slapen ofzo en zorgt ervoor dat hij 's middags weer in een beetje normale staat is , en gaat dan naar huis om nog wat van de rest van de dag te maken.

De TS wordt dan niet steeds met een dronken tor geconfronteerd dus hoeft er ook niet over te stressen en zemelen , zij doet in de tussentijd lekker iets voor zichzelf , en vriendlief heeft zijn pleziertje.
Voor iedereen een prima oplossing toch ?

Als 1 van beiden zelfs aan zo'n simpele en makkelijke oplossing niet mee wil werken dan kun je er echt maar beter meteen mee stoppen , want om zoiets onzinnigs ZO groot te maken en er een eindeloze discussie / frustratie van te maken , daar wordt niemand vrolijk van en dan is er niet alleen geen hoop voor de toekomst maar dan is het nu al 3x niks.

Het is ècht een hele simpele situatie hoor :)

Wil niemand aanpassen ? Dan is er geen mogelijkheid voor een fijne relatie.

Het aanpassen hoeft zeker niet van 1 kant te komen. Ook al vinden jullie zijn gedrag achterlijk , ik vind dat behoorlijk respectloos eigenlijk. Ik vind het ook he-le-maal niks maar voor sommige mensen is dat nu eenmaal een fijne "hobby" , en dat moet je iemand gunnen.

Net zoals het nergens op slaat om op zo'n paard te gaan zitten en door de stront te ploegen , dat kan een ander ook achterlijk vinden :P

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 10:28

pmarena schreef:
Nouja , al met al is de oplossing dus ontzettend simpel :
hij kan het aantal avondjes stappen wel wat beperken en als hij gaat zorgt hij ervoor dat hij TS er niet mee confronteerd.
Hij blijft dan lekker bij een vriend slapen ofzo en zorgt ervoor dat hij 's middags weer in een beetje normale staat is , en gaat dan naar huis om nog wat van de rest van de dag te maken.

De TS wordt dan niet steeds met een dronken tor geconfronteerd dus hoeft er ook niet over te stressen en zemelen , zij doet in de tussentijd lekker iets voor zichzelf , en vriendlief heeft zijn pleziertje.
Voor iedereen een prima oplossing toch ?

Als 1 van beiden zelfs aan zo'n simpele en makkelijke oplossing niet mee wil werken dan kun je er echt maar beter meteen mee stoppen , want om zoiets onzinnigs ZO groot te maken en er een eindeloze discussie / frustratie van te maken , daar wordt niemand vrolijk van en dan is er niet alleen geen hoop voor de toekomst maar dan is het nu al 3x niks.

Het is ècht een hele simpele situatie hoor :)

Wil niemand aanpassen ? Dan is er geen mogelijkheid voor een fijne relatie.

Het aanpassen hoeft zeker niet van 1 kant te komen. Ook al vinden jullie zijn gedrag achterlijk , ik vind dat behoorlijk respectloos eigenlijk. Ik vind het ook he-le-maal niks maar voor sommige mensen is dat nu eenmaal een fijne "hobby" , en dat moet je iemand gunnen.

Net zoals het nergens op slaat om op zo'n paard te gaan zitten en door de stront te ploegen , dat kan een ander ook achterlijk vinden :P

Amen!

@Llover, het gaat niet om mijn gedrag, mijn vriend opent geen topics over mij en ik niet over hem. Als wij problemn hebben lossen we die gewoon op!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 11:57

Llover schreef:
Ehm staat er ergens dat hij niet meer met zijn vrienden om mag gaan, dat ik dat zeg? lezen is moeilijk he?
Maar het stukje was inderdaad voor jou bedoeld onder andere....zo iemand die werkelijk niets begrijpt,vraag me af waarom je dan op zo'n forum zit

edit: en het was ook niet intelligent bedoeld, het intelligent zijn laat ik aan mn zus over :D

je wil nog serieus antwoord hier op ook?
ik heb hier wel degelijk tips gegeven hoor.. :+ misschien eens verder kijken dan je neus lang is..??

Citaat:
Dat is echt een probleem van hem, wat ie dan zelf toch ook niet zou moeten willen meer? Dus als ie echt van je houdt moet hij dat gewoon wel veranderen, simpel. En in ruil daarvoor hoef jij niets te veranderen, dat gedrag is gewoon onacceptabel, klaar

ben echt blij dat ik jou vriend niet ben.. het is zoals al eerder gezegd hier, geven en nemen
is er 1 niet bereid om te geven of nemen..? dan houd het voor de ander ook op

TS enig idee waarom hij zo zuipt?
ik het niet onbewust een beetje zijn 'problemen met jou' weg drinken?

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 11:59

Mwoh, dat zou dan een beetje het kip en het ei verhaal zijn, wat was er eerst?

Denk dat het meer gewoon een gewoonte in die groep is. Ze weten niet anders dan dat. En ik doe dat dus totaal niet met mijn vriendinnen. Het is denk ik, nogal een kloof ofzo.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 12:10

Nee mambo jumbo ik hoef geen serieus antwoord van jou, want ik neem jou totaal niet serieus, jij bent met geen enkele nuttige tip gekomen, jou bijdrages voegen echt niets toe... en ik ben niet de enige die er zo over denkt ;)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 12:12

Llover schreef:
Nee mambo jumbo ik hoef geen serieus antwoord van jou, want ik neem jou totaal niet serieus, jij bent met geen enkele nuttige tip gekomen, jou bijdrages voegen echt niets toe... en ik ben niet de enige die er zo over denkt ;)

dan niet.. :Z

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 12:20

is dat tenminste duidelijk :D

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 12:23

Llover schreef:

ten eerste snap ik niet waar je je mee bemoeid
ik neem aan dat je zus mondig genoeg is om voor der zelf te spreken

ten 2e.. ik dacht echt dat je nog maar een jaar of 18 was.. dat je zo vreemd reageerd..
maar je bent al 29.. je zou beter moeten weten.. :+

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 12:25

Llover schreef:

Doe jij hier eigenlijk iets anders dan iedereen becommentariëren? Het is niet omdat je de zus of whatever van de TS bent, dat je daarom iedereen mag veroordelen. Jezus zeg, grow up.

Wat een rotopmerking trouwens over dat "geen ruggengraat hebben". Knap dat je vanuit één of enkele posts kan afleiden dat die persoon geen ruggengraat heeft, gewoon omdat die persoon haar vriend wat vrijheid laat.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 12:31

Ohnee en jullie mogen haar wel aan de lopende band veroordelen? grow dus zelf up!

En ook dat stukje over geen ruggengraat is niet voor iedereen bedoeld, LEZEN.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 12:32

Volgens mij doelde ze met "geen ruggegraat" hebben op het feit dat je niet klakkeloos de mening van een ander (al dan niet je vriend) over hoeft te nemen. Dus dat als mijn vriend dat gezuip leuk vindt, dat ik dat dan nog niet leuk hoef te vinden.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 12:33

LimaMambo schreef:
Llover schreef:

ten eerste snap ik niet waar je je mee bemoeid
ik neem aan dat je zus mondig genoeg is om voor der zelf te spreken

ten 2e.. ik dacht echt dat je nog maar een jaar of 18 was.. dat je zo vreemd reageerd..
maar je bent al 29.. je zou beter moeten weten.. :+

Zie je....ik dacht dat het duidelijk was, maar blijkbaar niet.......nogmaals dan: ik ga niet eens serieus op jou postings in, aangezien jij er werkelijk niets van begrijpt. Maar tuurlijk is mijn zus mondig genoeg, maar ik als ik het voor haar op wil nemen dan doe ik dat, vrijheid van meningsuiting :D

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 12:36

En om mijn punt duidelijk te maken: alleen mienjuhh en limamambo reageren er heftig op, wat dus wel duidelijk aangeeft dat jullie je aangesproken voelen....met recht waarschijnlijk, anders hoefde je je er niet druk om te maken ;)