Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Joceline schreef:Ik ga toch voor de Birckenstocks..zwart lak denk ik. Heb er even mee gelopen en ze zijn toch wel erg fijn voor mijn voeten. Ik heb zo snel last van mijn voeten en deze staan bekend om hun goede werking op de voeten. Ik neem dan die die tussen mijn tenen zitten, niet met een enkele band. Verder nog wat slippers met een dikke leren kruisband ofzo.
Heb trouwens hele slechte verhalen gehoort over de neppers...jammer want dat vond ik wel leuke prijzen!
Ze lopen echt HEEEEEEERLIJK.
Zwitsal schreef:ik zie net super leuke slippertjes/sandaaltjes in de scapino folder staan..
echt leuk! ook in t zwart, rood en een of ander vaag kleurtje..
ga ze morgen denk ik even passen, als ze lekker zitten neem ik ze gewoon in alle 3 de kleuren ^^.. (zwart rood en wit)
hoppa, 30 euro in totaal, en ik ben de hele zomer van schoentjes voorzien ^^
(als ik al mag van mn moeder, heb deze week al slippers gehaald
) Joosiien schreef:Joceline schreef:Ik ga toch voor de Birckenstocks..zwart lak denk ik. Heb er even mee gelopen en ze zijn toch wel erg fijn voor mijn voeten. Ik heb zo snel last van mijn voeten en deze staan bekend om hun goede werking op de voeten. Ik neem dan die die tussen mijn tenen zitten, niet met een enkele band. Verder nog wat slippers met een dikke leren kruisband ofzo.
Heb trouwens hele slechte verhalen gehoort over de neppers...jammer want dat vond ik wel leuke prijzen!
Ik heb ook de birckenstocks, zwart lak en diegene tussen je teenZe lopen echt HEEEEEEERLIJK.

!
En alleen mijn maat nog over! Morgen wordt mn salaris in één keer verbrast, heb al zoveel leuk dingen gezien
Voor de gemakkelijk, tussendoor
Muisbal schreef:Ik zie net deze:
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?de ... e=product#
Maar dan in het lichtbeige!En alleen mijn maat nog over! Morgen wordt mn salaris in één keer verbrast, heb al zoveel leuk dingen gezien
Joceline schreef:Hee! Heb je de echte of die bij de kruidvat? Ik krijg ze dus ik denk toch maar dat ik ze bij de winkel haal
! Zij kunnen of goekoper een grote partij inkopen (waardoor ze ook weer de consument goedkoop kunnen verkopen) of ze hebben een grote restpartij gekocht
.
Maar nou vroeg ik me af
ik heb normaliter mt 38, maar de mt 38 van Birkenstock leek me te groot. Ik heb dan ook een 37 gekocht.

Zwitsal schreef:ik zie net super leuke slippertjes/sandaaltjes in de scapino folder staan..
echt leuk! ook in t zwart, rood en een of ander vaag kleurtje..
ga ze morgen denk ik even passen, als ze lekker zitten neem ik ze gewoon in alle 3 de kleuren ^^.. (zwart rood en wit)
hoppa, 30 euro in totaal, en ik ben de hele zomer van schoentjes voorzien ^^