Hyves maakt meer kapot dan je lief is

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hyves maakt meer kapot dan je lief is

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:30

Whahaha, dat zijn dan weer de grappige dingen :)). Maar toch was het voor mij een soort waarschuwing dat ik te makkelijk te vinden was en zodoende heb ik dus geen hyves meer. Mijn eigen hyve was heel zoet en saai hoor, maar sommigen van mijn vrienden niet zo en dat gaat anderen weer niks aan, snappie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:33

Haha ja dat is ook weer zo DQ.
Maar goed, ik ben ook zo'n kneus die dat niet doet, ik zou het tegenwoordig ook eerder via Hyves doen :D
Dus ja, waarom een ander ook niet :+

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:50

nou weetje, ondanks alle vage verhalen over hyves hier...ben ik enorm blij dat het bestaat..
anders had ik namelijk nu nooit iets met mijn lieve vriend gehad.

Elkaar na de introductie week (waarin we elkaar amper/niet gesproken hebben, maar zeker wel 'gespot') heb ik op een avond echt uren gedaan om al mn moed te verzamelen en hem toe te voegen..
ik had verder geen nummer oid van hem, en hij niet van mij, wisten verder niets van elkaar enz. (na intensief speurwerk heb ik m wel op hyves gevonden)
Heb hem toegevoegd en ben vervolgens van de computer weg gerend om andere dingen te gaan doen/zoeken als afleiding.. want ik kreeg accuut alweer spijt :P ('wat nou als hij denkt: wie is dit nou weer voor vreemd persoon' of dat ie zo denken 'ach, een van die eerste jaars meisjes, een van de zoveel' enz).

Wonder boven wonder reageerde hij met een berichtje waaruit ik gelijk kon opmaken: hij weet wie ik ben!
Hyven ging over in msnen, msnen ging over in smsen.. en uiteindelijk werd smsen afspreken op die eerste college dag.
Van dat eerste 'afspraakje' kwam een tweede.. van een tweede kwam een 3e, van een kusje op de wang die eerste 'date' tot 'echt' zoenen.. totdat hij op mijn verjaardag (een maand later) zou komen en ik mijn moeder moest overtuigen dat hij niet in de logeerkamer hoefde en dat ik ECHT wel op mezelf zou passen.
Tot nu, ruim 1.5 jaar later :)

Dus nummer 1 reden waarom ik mijn hyves nooit zal verwijderen: dan ben ik ook al die leuke berichtjes kwijt die wij in t begin (Vooral prive) naar elkaar stuurde..

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:56

Het is wat je er zelf van maakt....Als je gek wordt dat je dagelijks zijn hyve bekijkt, dan haal je 'm toch uit je vriendenlijst? Lijkt me niet zo lastig...
Ik heb er ook één en vind het leuk om zo nog eens in contact te komen met vrienden die ik al lang niet meer heb gesproken, maar als je hele verhalen 'krabbelt' (wat iedereen kan zien) kan ik me voorstellen dat het niet altijd even leuk is. Gwoon blijven nadenken over het feit dat het internet is, het kan leuk zijn, als je weet hoe je ermee om moet gaan.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 23:02

grappig trouwens nu we t over hyves hebben.
er plaats net iemand een reactie bij een foto van mij (dat ene album kan ik niet prive maken om de een of andere reden, maar de fotos die ik erin zet mogen ook best door iedereen gezien worden).

de reactie had een strekking van "wow! jij bent echt geen spat veranderd" enz..
en werkelijk, ik heb GEEN idee wie dat persoon is :P

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 05:40

Ik vind m'n hyves wel makkelijk om ff contact op te nemen met oude bekenden en foto's te uploaden.
M'n netlog heb ik net wel verwijdert, evenals m'n snuffelt en m'n divaplanet (verwijdert en nieuw, vrij anoniem account aangemaakt).

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 10:34

Zwitsal schreef:
grappig trouwens nu we t over hyves hebben.
er plaats net iemand een reactie bij een foto van mij (dat ene album kan ik niet prive maken om de een of andere reden, maar de fotos die ik erin zet mogen ook best door iedereen gezien worden).

de reactie had een strekking van "wow! jij bent echt geen spat veranderd" enz..
en werkelijk, ik heb GEEN idee wie dat persoon is :P

Dat vind ik ook zo leuk aan hyves, je hoort weer wat van mensen die je heeel lang geleden hebt gekent!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 10:42

Ik heb vanochtend een exvriendje van ruim 10 jaar geleden terug gevonden. :))
Hij bleek in de vriendenlijst van een msnmaatje (die ik ook irl wel spreek) te staan. :D

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 11:11

xtamara: haha ja best grappig, maar na wat heen en weer gekrabbel gaat er bij mij nog steeds geen lichtje branden ... heb echt geen idee wie die jongen is :P

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 11:57

Zwitsal schreef:
xtamara: haha ja best grappig, maar na wat heen en weer gekrabbel gaat er bij mij nog steeds geen lichtje branden ... heb echt geen idee wie die jongen is :P

Foute versierpoging misschien :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 11:58

LimaMambo schreef:
moet je voor de grap eens je naam intypen bij http://www.wieowie.nl

:P

Dat heb ik gedaan en er komt dus echt niets van mij naar boven! Wel van anderen...

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 12:05

Ik vind hyves wel handig, oude bekenden terug vinden enz.
Mijn vriend was wel een 'perongeluk' in mijn inbox van hyves belandt en toen stond er een mailtje van een jongen die ik helemaal niet kon. Nja, het ging niet gewoon over koetjes en kalfjes. Hij kwaad op mij. Maar hij had niet gezien wat ik hem had terug gestuurd. En toen koelde meneer opeens weer af. :+

En van je ex, dan blokkeer hem ,kan je ook niet meer kijken. :+ (dat kan toch ? :P)

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 12:12

Sannert schreef:
Ik vind hyves wel handig, oude bekenden terug vinden enz.
Mijn vriend was wel een 'perongeluk' in mijn inbox van hyves belandt en toen stond er een mailtje van een jongen die ik helemaal niet kon. Nja, het ging niet gewoon over koetjes en kalfjes. Hij kwaad op mij. Maar hij had niet gezien wat ik hem had terug gestuurd. En toen koelde meneer opeens weer af. :+

En van je ex, dan blokkeer hem ,kan je ook niet meer kijken. :+ (dat kan toch ? :P)

Gewoon de vriendschap verbreken :P Dat kan ja :)

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:01

Ik vraag me nog altijd wat ik nu met Hyves moet :D Het zijn allemaal mensen die ik toch nooit zie :+
Ja leuk die oud bekende. Je krabbelt een paar keer, nou dan weet je hoe het met ze gaat en dat ze volwassen zijn geworden. Vervolgens weet ik een half jaar later al niet meer wat ze ook al weer deden :+
Nee ik ben kansloos met Hyves, Facebook, Netlog en al die oliebol
Ik heb een web-log.........leuk fotos erop planten voor de familie. Allllllllllllllllemaal kinderfotos :P Meer zullen ze niet wijzer worden van mij vrees ik :D

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 23:08

en toch.....ik kan niet zonder..