Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kady_ schreef:toen kreeg ik een smsje;
bel nou gvd, er is toch iets aan de hand, denk je dat ik dat express doe he gvd? ik moet da doen. ik geef je alles terug als je naar mij luisterd
Citaat:ik moet da doen
Citaat:ik geef je alles terug als je naar mij luisterd
pharagirlke schreef:Aangifte doen? Hoe kwam meneer aan je pas? "die heb ik hem gegeven" Hoe kwam meneer aan je code? "nou die heb ik hem ook gegeven"
Politie zal lachen
pharagirlke schreef:En je eerste zin, heb jij ooit wel iemand gekent die in nood of problemen zat?
Gezien je leeftijd hoor je "de echte wereld" wel te kennen onderhand maar toch...
Juul schreef:Kortzichtig? Nee hoor, weer diezelfde normen en waarden. Ik vind het schokkend hoe het normaal gevonden wordt dat iemand in nood kennelijk zomaar mag liegen en stelen :SSchokkend idd hoe kortzichtig mensen soms zijn.. No offence verder..
Juul schreef:Wáárom heb je hem je pinpas + pincode gegeven?! Sorry hoor, maar dat moet je nooit aan iemand anders geven, ook niet aan je vriend, zelfs niet aan je bloedeigen kinderen. Niemand kun je vertrouwen als het daarom gaat. Iemand zal maar een gokverslaving hebben waar je niks van weet.
Dit gezegd te hebben, ik zou meteen naar de politie stappen als hij niet met een goede reden komt.
eva1969 schreef:Kortzichtig? Nee hoor, weer diezelfde normen en waarden. Ik vind het schokkend hoe het normaal gevonden wordt dat iemand in nood kennelijk zomaar mag liegen en stelen :S