Hahaha die met die knopen is idd wel echt geniaal!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
PineApple schreef:Hmm Lor...dat is niet niks![]()
Kun je niet ook proberen of de politie dit op pakt als laster? Dit gaat wel extreem ver

PineApple schreef:pharagirlke schreef:als ik het betreffende meisje was geweest had je dat niet gezegdWant dan had je een vuist op je kaak gehad nog voor jouw tong die van hem raakte......
Moet je toch mee op letten met zulke dingen... Als je ex een beetje een temperamentvolle nieuwe vriendin heeft
Ik zou het ook absoluut niet pikken! Dame in kwestie zou paar meter mogen vliegen en meneer zal wss zijn kans op kinderbijslag verliezen
Ik ben dan wel niet zo heel groot en sterk, maar wel verrekte lomp als ik echt kwaad ben...

Imago01 schreef:Mijn wraak???? GELUKKIG ZIJN IS DE ZOETSTE WRAAK!!!
Wie het laatst lacht, lacht het beste en what goes around, comes around gaan in mijn geval nú al op (nadat ik echt wel helemaal kapot ervan ben geweest hoor…)
En die wraak? haha die komt nog wel, komt echt helemaal goed, en ik leun relaxed achterover, pak er wat popcorn bij en hoor ooit wel hoe het afloopt met hem maar ik weet nu al dat hij krijgt wat hem toekomt…en dat is niet best…
Mjay schreef:gedumpt wordt je altijd met een reden maar die horen we hier niet
die het laatst lacht lacht het best.........ik kan er niks aan doen, maar ik vind het geweldig als hij zich ook wel eens ellendig voelt!
Ik krijg vervolgens natúúrlijk van alles de schuld terwijl het voornamelijk zijn ex-vriend was die het invulde, hahaha
Mjay schreef:heel flauw dit soort dingen, ben je nou echt zo jaloers of in en in slecht dat je andere maar het leven zuur gaat maken? gedumpt wordt je altijd met een reden maar die horen we hier niet
LauraMc schreef:Maar in principe heeft dat meisje er niks mee te maken, die wil gewoon een kerel scoren en tsjah.. dat hij bezet is is balen maar je kunt het altijd proberen toch? Het is uiteindelijk zíjn verantwoordelijkheid en als hij met dat meisje zoent zit hij in de fout. Om vervolgens dat meisje een klap te geven of ermee te praten is helemaal niet nodig, zij staat er in principe compleet buiten.
(ok,het is natuurlijk absoluut niet netjes maar dat is niet haar probleem)
IMO zoek je het zelf dan.
dan leert ze misschien nog wat. Vind het eerlijk gezegd een beetje een kromme manier van denken
(zij mag wel dingen doen die eigenlijk niet kunnen maar je mag daar vooral niet op reageren want ja, het arme meiske kan er toch niets aan doen dat ze een bezette gast op de bek pakt terwijl vriendin er langs staat?) pharagirlke schreef:LauraMc schreef:Maar in principe heeft dat meisje er niks mee te maken, die wil gewoon een kerel scoren en tsjah.. dat hij bezet is is balen maar je kunt het altijd proberen toch? Het is uiteindelijk zíjn verantwoordelijkheid en als hij met dat meisje zoent zit hij in de fout. Om vervolgens dat meisje een klap te geven of ermee te praten is helemaal niet nodig, zij staat er in principe compleet buiten.
Wil ik toch even op reageren:
Het ging om de persoon die het deed om wraak te nemen. Die was er zich dus heel erg bewust van dat de ex een nieuwe vriendin had. Ze wist duidelijk ook dat die er bij stond. (staat in haar verhaal)
Je kunt altijd proberen, ja tuurlijk, maar als je stoer genoeg bent om bezette kerels te willen scoren, moet je ook maar stoer genoeg zijn om een vuistslag te incasserenIMO zoek je het zelf dan.
Als zij niet nette dingen mag doen (bewust) dan krijgt ze gewoon een koekje van eigen deegdan leert ze misschien nog wat. Vind het eerlijk gezegd een beetje een kromme manier van denken
(zij mag wel dingen doen die eigenlijk niet kunnen maar je mag daar vooral niet op reageren want ja, het arme meiske kan er toch niets aan doen dat ze een bezette gast op de bek pakt terwijl vriendin er langs staat?)
, maar volg het topic wel, echt leuk topic haha
! Mjay schreef:heel flauw dit soort dingen, ben je nou echt zo jaloers of in en in slecht dat je andere maar het leven zuur gaat maken? gedumpt wordt je altijd met een reden maar die horen we hier niet
pharagirlke schreef:LauraMc schreef:Maar in principe heeft dat meisje er niks mee te maken, die wil gewoon een kerel scoren en tsjah.. dat hij bezet is is balen maar je kunt het altijd proberen toch? Het is uiteindelijk zíjn verantwoordelijkheid en als hij met dat meisje zoent zit hij in de fout. Om vervolgens dat meisje een klap te geven of ermee te praten is helemaal niet nodig, zij staat er in principe compleet buiten.
Wil ik toch even op reageren:
Het ging om de persoon die het deed om wraak te nemen. Die was er zich dus heel erg bewust van dat de ex een nieuwe vriendin had. Ze wist duidelijk ook dat die er bij stond. (staat in haar verhaal)
Je kunt altijd proberen, ja tuurlijk, maar als je stoer genoeg bent om bezette kerels te willen scoren, moet je ook maar stoer genoeg zijn om een vuistslag te incasserenIMO zoek je het zelf dan.
Als zij niet nette dingen mag doen (bewust) dan krijgt ze gewoon een koekje van eigen deegdan leert ze misschien nog wat. Vind het eerlijk gezegd een beetje een kromme manier van denken
(zij mag wel dingen doen die eigenlijk niet kunnen maar je mag daar vooral niet op reageren want ja, het arme meiske kan er toch niets aan doen dat ze een bezette gast op de bek pakt terwijl vriendin er langs staat?)
jesito schreef:Misschien ook al eens aan gedacht dat je een klap op je bek terug kunt krijgenEn dan liggen daar twee hopeloze wijfies over de grond te rollen voor een kerel das pas zielig.
Ik denk als een kerel zo'n andere meid niet van zich afduwt het wel duidelijk is dat jij niet zijn enigste vriendinnetje bent.

pharagirlke schreef:Je kunt altijd proberen, ja tuurlijk, maar als je stoer genoeg bent om bezette kerels te willen scoren, moet je ook maar stoer genoeg zijn om een vuistslag te incasserenIMO zoek je het zelf dan.
) thuis te houden.

zeker aangezien ik er sterker en beter uitgekomen ben