wraakacties tegen je ex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 17:46

Heeelemaal eens met hierboven!

Hahaha die met die knopen is idd wel echt geniaal! :D

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 17:47

ehm.. een pagina terug het onderste bericht :Y)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 17:57

Dan zal ik de wraakacties van mijn ex op een rijtje zetten:
Geleend/gejat geld niet terug willen geven
Voor bijna 500,- zuipen/gokken op mijn rekening
Vertellen dat ik een höer, slët, junk, kindermoordenaar, kankerw**f, vriendjesdief, vreemdganger, dievegge, gokverslaafde, drankverslaafde, seksverslaafde ben
Vertellen dat ik hem heb verlaten voor een vrouw
Zeggen dat ik hem heb bestolen
Zeggen dat ik elke week een andere (bezette) vent nëuk
Zeggen dat ik lesbisch ben

PineApple

Re: wraakacties tegen je ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:06

Hmm Lor...dat is niet niks :oo
Kun je niet ook proberen of de politie dit op pakt als laster? Dit gaat wel extreem ver :oo

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:08

Ik heb zo eens eea doorgelezen en ik wordt er eigenlijk erg verdrietig van.
Het is jammer dat mensen elkaar dit soort dingen aan doen. Ook ik ben wel eens slecht behandeld, maar wraak... nee.
Dan werk ik actief mee aan gedrag dat ik afkeur...

Goed trekt goed aan hoop ik dan maar, en op een of andere manier werkt het ook zo....

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:26

PineApple schreef:
Hmm Lor...dat is niet niks :oo
Kun je niet ook proberen of de politie dit op pakt als laster? Dit gaat wel extreem ver :oo

Ben al bezig het zelf op te lossen met een aantal vrienden. :)
Er gaat er 1 mijn geld proberen terug te krijgen, de anderen negeren hem en/of zeggen dat hij het tegen mij moet zeggen als hij durft.
Die 1e maat heeft hem gewaarschuwd dat hij uit mijn buurt moet blijven met zijn vervelende gedrag.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 19:14

PineApple schreef:
pharagirlke schreef:
als ik het betreffende meisje was geweest had je dat niet gezegd ;) Want dan had je een vuist op je kaak gehad nog voor jouw tong die van hem raakte...... ;) Moet je toch mee op letten met zulke dingen... Als je ex een beetje een temperamentvolle nieuwe vriendin heeft :=

Ik zou het ook absoluut niet pikken! Dame in kwestie zou paar meter mogen vliegen en meneer zal wss zijn kans op kinderbijslag verliezen :=
Ik ben dan wel niet zo heel groot en sterk, maar wel verrekte lomp als ik echt kwaad ben...

Maar in principe heeft dat meisje er niks mee te maken, die wil gewoon een kerel scoren en tsjah.. dat hij bezet is is balen maar je kunt het altijd proberen toch? Het is uiteindelijk zíjn verantwoordelijkheid en als hij met dat meisje zoent zit hij in de fout. Om vervolgens dat meisje een klap te geven of ermee te praten is helemaal niet nodig, zij staat er in principe compleet buiten.

(ok,het is natuurlijk absoluut niet netjes maar dat is niet haar probleem)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 19:26

Als ik met vriendlief in een discotheek sta en hij wordt door een vrouw besprongen, zou ik haar nooit neermeppen.
Ten eerste: hoe weet ze of hij bezet is? Ik ben niet zo iemand die de hele avond aan het vriendje plakt hoor :D
Ten tweede: vriendlief is 1.95 lang en weegt 90 kilo. Kom op zo'n meisje kan hij zelf wel aan hoor, ik wil best even melden dat hij bij mij hoort, maar verder moet hij haar zelf maar weg skuppen :D

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 21:00

Wat een wraakacties weer :P
Ik heb nog nooit een wraakactie ondernomen heb nog geen ex.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 21:03

Imago01 schreef:
Mijn wraak???? GELUKKIG ZIJN IS DE ZOETSTE WRAAK!!!

Wie het laatst lacht, lacht het beste en what goes around, comes around gaan in mijn geval nú al op (nadat ik echt wel helemaal kapot ervan ben geweest hoor…)

En die wraak? haha die komt nog wel, komt echt helemaal goed, en ik leun relaxed achterover, pak er wat popcorn bij en hoor ooit wel hoe het afloopt met hem maar ik weet nu al dat hij krijgt wat hem toekomt…en dat is niet best…

Helemaal mee eens! Dit geldt hetzelfde voor mij....

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 21:07

heel flauw dit soort dingen, ben je nou echt zo jaloers of in en in slecht dat je andere maar het leven zuur gaat maken? gedumpt wordt je altijd met een reden maar die horen we hier niet

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 21:15

Mjay schreef:
gedumpt wordt je altijd met een reden maar die horen we hier niet

Wil je het weten een reden?
Ik ben gedumpt omdat ik volgens zijn mammie en pappie niet goed genoeg was!
En toen het net uit was kwam ik erachter dat ik zwanger was, dat was NOG meer reden voor hem om niks meer van me te weten.
Hij blijft zeggen dat alle negatieve dingen over hem leugens zijn tegen iedereen, nog altijd na 10 jaar! Ik vind dus wel degelijk dat zo iemand als ik wraak verdient!!!!!
Dus........ :P die het laatst lacht lacht het best.........ik kan er niks aan doen, maar ik vind het geweldig als hij zich ook wel eens ellendig voelt!

Oh ja, ik heb een keer samen met een ex-vriend van hem allerlei dingen zitten invullen op internet voor gratis dit en gratis dat en een demonstratie voor een rollator.........ik ben nog heel heilig als ik anderen hier zo lees }> :D Ik krijg vervolgens natúúrlijk van alles de schuld terwijl het voornamelijk zijn ex-vriend was die het invulde, hahaha _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 21:23

Mjay schreef:
heel flauw dit soort dingen, ben je nou echt zo jaloers of in en in slecht dat je andere maar het leven zuur gaat maken? gedumpt wordt je altijd met een reden maar die horen we hier niet

Het kan inderdaad flauw zijn, maar wél leuk om te lezen!
En in sommige gevallen kan ik me héél goed indenken dat je wraak neemt.

Of het jaloezie is, of niet. Dat maakt weinig uit. Het helpt je in ieder geval over je verdriet, of de laatste stukjes heen te helpen.
Ik heb nooit op wraak gezonnen, had er ook geen reden voor (hoop ik althans)... Maar ik merk af en toe wel dat ik er na drie maanden nog wel eens mee zit. Dat ik hem soms mis.
En met een misselijke streek of een flauwe grap, kan je er op een hele andere manier mee omgaan. Je sluit het af voor jezelf, hebt je lolletje gehad.
De ergste wraakacties komen altijd ergens weg :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 22:24

LauraMc schreef:
Maar in principe heeft dat meisje er niks mee te maken, die wil gewoon een kerel scoren en tsjah.. dat hij bezet is is balen maar je kunt het altijd proberen toch? Het is uiteindelijk zíjn verantwoordelijkheid en als hij met dat meisje zoent zit hij in de fout. Om vervolgens dat meisje een klap te geven of ermee te praten is helemaal niet nodig, zij staat er in principe compleet buiten.

Wil ik toch even op reageren:
Het ging om de persoon die het deed om wraak te nemen. Die was er zich dus heel erg bewust van dat de ex een nieuwe vriendin had. Ze wist duidelijk ook dat die er bij stond. (staat in haar verhaal)

Je kunt altijd proberen, ja tuurlijk, maar als je stoer genoeg bent om bezette kerels te willen scoren, moet je ook maar stoer genoeg zijn om een vuistslag te incasseren ;) IMO zoek je het zelf dan.

Als zij niet nette dingen mag doen (bewust) dan krijgt ze gewoon een koekje van eigen deeg ;) dan leert ze misschien nog wat. Vind het eerlijk gezegd een beetje een kromme manier van denken ;) (zij mag wel dingen doen die eigenlijk niet kunnen maar je mag daar vooral niet op reageren want ja, het arme meiske kan er toch niets aan doen dat ze een bezette gast op de bek pakt terwijl vriendin er langs staat?)

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 22:36

pharagirlke schreef:
LauraMc schreef:

Het ging om de persoon die het deed om wraak te nemen. Die was er zich dus heel erg bewust van dat de ex een nieuwe vriendin had. Ze wist duidelijk ook dat die er bij stond. (staat in haar verhaal)

Je kunt altijd proberen, ja tuurlijk, maar als je stoer genoeg bent om bezette kerels te willen scoren, moet je ook maar stoer genoeg zijn om een vuistslag te incasseren ;) IMO zoek je het zelf dan.

Als zij niet nette dingen mag doen (bewust) dan krijgt ze gewoon een koekje van eigen deeg ;) dan leert ze misschien nog wat. Vind het eerlijk gezegd een beetje een kromme manier van denken ;) (zij mag wel dingen doen die eigenlijk niet kunnen maar je mag daar vooral niet op reageren want ja, het arme meiske kan er toch niets aan doen dat ze een bezette gast op de bek pakt terwijl vriendin er langs staat?)

Misschien heb ik het dan wel verkeerd geïnterpreteerd :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 22:43

LauraMc schreef:

tuurlijk wel :D je weet dondersgoed waar je mee bezig bent :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 22:56

Als zo'n grietje het niet weet, kun je alsnog met haar gaan praten lijkt me.
En dan niet in de trant van "hou je tengels thuis, hij's van mij", maar meer van "ik weet niet of je het al gehoord had, maar hij's bezet".
Luisterd ze dan alsnog niet dan mag je d'r aan d'r haren de kroeg uit slingeren. :Y)

DUDIEFOREVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 02:25

Haha heb zelf geen wraakactie's :P , maar volg het topic wel, echt leuk topic haha :P!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 08:58

Mjay schreef:

Sorry, maar zo n antwoord…daar kunnen de gedumpte vrouwen hier heel weinig mee.
Natuurlijk zal er een soort van reden zijn maar zoals jij dit stelt is het eerste wat ik denk: ‘die moet nog heel wat van mannen leren’.
Mannen zijn nu eenmaal een ander slag volk dan wij vrouwen (in het algemeen) en denken altijd dat het gras aan de andere kant groener is en lopen vaak maar 1 ding achterna en dat zal nog in mindere mate zijn dan het egootje van de man dat gewoon gestreeld moet worden en natuurlijk de aandacht en spanning.

In mijn geval is mijn ex vreemdgegaan na 3,5 jaar samenwonen. Natuurlijk hadden wij ups en downs, ook toen hij vreemdging en hij kon geen reden bedenken waaróm hij vreemd was gegaan. Hij hield nog van mij bladiebla.
Als hij een beetje ballen had gehad, had hij eerst met mij de relatie gekapt en toen pas wat met dat mokkel begonnen maar nee, het is nog leuk om je partner waar je eerst zo smoorverliefd op was, nog even lekker na te trappen en dat minderwaardige gevoel te geven…

Dus denk even wat dieper na voordat je wat roept!
Sommige mannen zijn er een ster in om je opzettelijk al die pijn aan te doen, lichamelijk of emotioneel en dan kan ik me een wraakactie wel voorstellen. Ik heb nog nooit iemand zo vreselijk intens en diep gehaat als dat ik mijn ex haat en elke keer dat hij weer contact zoekt, komt dat gevoel weer opborrelen!

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 09:01

pharagirlke schreef:
LauraMc schreef:

Misschien ook al eens aan gedacht dat je een klap op je bek terug kunt krijgenEn dan liggen daar twee hopeloze wijfies over de grond te rollen voor een kerel das pas zielig.
Ik denk als een kerel zo'n andere meid niet van zich afduwt het wel duidelijk is dat jij niet zijn enigste vriendinnetje bent.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 09:13

Ik heb misschien een leuk voorbeeld en dan blijkt dat er veel vertrouwen moet zijn tussen vriend en vriendin.
In het begin van mijn huidige relatie kende ik zijn vriendengroep natuurlijk niet, daar zat ook een meisje in die gek was op mijn vriend.
Ze zei het niet maar ze lokte hem altijd mee.
Kwam ik van de dansvloer dan had ze hem weer meegenomen, maar savonds ging hij met mij mee naar huis.
Ik ben natuurlijk een paar keer stiekum gaan kijken en vaak huilde ze uit bij hem, ze had problemen.
Verder nooit niks geks gezien.
Na dat we een paar weken wat hadden kreeg hij een (liefdes) brief van die meid en hij heeft hem mij laten lezen.
Hij schrok hiervan en de eerste zaterdag dat ze haar weer zag zijn ze weer naar buiten gegaan en heeft hij haar voorzichtig duidelijk gemaakt dat hij niet meer met haar naar buiten zou gaan ook vanwege zijn relatie, ik stond weer te gluren.
Dit heeft mij veel vertrouwen in hem gegeven.
We hebben die meid nooit meer gezien, ik vond haar wel raar maar ben nooit boos op haar geweest.
Zij was voor mij gek op hem en toen kwam ik.
Het was wel een goede test, als wat met die meid had gedaan was het toch meteen duidelijk geweest.
Als ik ze had betrapt zou ik hem een trap onder zijn ballen geven.

Nooit nodig geweest, inmiddels zijn we langer dan 11 jaar samen en getrouwd :D

Een man moet zoiets kunnen weerstaan en dat kunnen ze vaak niet en dan gaan ze de fout in, vrouwen trouwens ook.
Het maakt niet uit of de relatie goed of slecht was, het is nooit goed te praten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 10:27

mooi verhaal jesito!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 10:28

jesito schreef:
Misschien ook al eens aan gedacht dat je een klap op je bek terug kunt krijgenEn dan liggen daar twee hopeloze wijfies over de grond te rollen voor een kerel das pas zielig.
Ik denk als een kerel zo'n andere meid niet van zich afduwt het wel duidelijk is dat jij niet zijn enigste vriendinnetje bent.

ik kan sowieso harder slaan .. :D
even serieus, op dat moment kan mij dan echt niks schelen hoor... van mijn kerel blijf je af. Als je niet weet dat hij bezet is, okee. Maar als je het WEET en het er om DOET... oeiiiii _-:(

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 10:38

pharagirlke schreef:

Vind ik niet.
Hij gaat vreemd! Hij heeft een relatie waar hij verantwoordelijk voor is.

Nu is het ook geen stijl van griet, maar daar zou ik mijn energie niet in steken.

Als staan er tig mooie vrouwen gewillig en naakt voor mijn vent, dan nog behoort HIJ zijn handen (etc ;) ) thuis te houden.
BTW dat moet hij ook willen, omdat hij van me houdt.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 10:47

ik heb mijn ex redelijk goeie klappen gegeven (ging vreemd en zette mij op straat met reistas kleding terwijl ik nergens heen kon) en zijn nieuwe vriendin uitgelegd dat hij waarschijnlijk tegen haar ook gelogen heeft.. anderhalve week later was ze bij em weg :=

kwam em laatst tegen en hij stond verveeld en met 15 kilo extra lichaamsgewicht op zn volle boodcshappenkar te leunen terwijl er 1 of ander lelijk wicht tegen em stond aan te blaten :=
dàt was voor mij pas ultimate revenge eigenlijk :') zeker aangezien ik er sterker en beter uitgekomen ben :o