Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt, is dat schrijven goed is dat niet schrijven ook goed.
Ik heb niks met schrijven, wat ik wel leuk vind is de profielen lezen best leerrijk.
pinuts schreef:mag ik vragen wat mensen zo interesant vinden om te schrijven aan iemand die crimineel is? ( mensen die willen schrijven naar onschuldige mensen hoeven dus niet te reageren)
pinuts schreef:mag ik vragen wat mensen zo interesant vinden om te schrijven aan iemand die crimineel is? ( mensen die willen schrijven naar onschuldige mensen hoeven dus niet te reageren)
Anthea schreef:Ik denk niet hij zo 'zijn verhaal' even voor je opschrijft hoor BraveSpots, en doen ze het wel, zit het vast vol met leugens.
SpikkelFire schreef:Ja ik ga het toch doen, van de week even goed nadenken over een brief. En die verstuur ik eerst via email. Alleen kunnen die gevangenen wel aan enveloppen/papier/postzegels komen daar?
katiavl schreef:Verder vind ik erg leuk dat het een normale leerrijke discussie is geworden.