Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MandyR schreef:Je brengt mij op een idee. Ik heb ook ergens zo'n klein knopje in mijn toet. Kan alleen even niet op de naam komen.Na het indrukken maakt de motor iets meer toeren dan bij gewoon stationair. Heb dus geen baksteen nodig
Ik heb alleen het probleem dat ik het weleens vergeet om te gebruiken. En als ik hem wel gebruik, vergeet ik hem weer uit te zetten.
.

Chiqa schreef:MandyR schreef:Je brengt mij op een idee. Ik heb ook ergens zo'n klein knopje in mijn toet. Kan alleen even niet op de naam komen.Na het indrukken maakt de motor iets meer toeren dan bij gewoon stationair. Heb dus geen baksteen nodig
Ik heb alleen het probleem dat ik het weleens vergeet om te gebruiken. En als ik hem wel gebruik, vergeet ik hem weer uit te zetten.
.
Wat voor symbooltje staat erop ben wel nieuwsgierig heb je een foto?
en het is nog maar 23.00uur...

MandyR schreef:Dat lijkt me ook wel wat, van die lange palen naast de weg. En dan het liefst bruin of zwart, in ieder geval geen wit maar, dus echt een kleur die duidelijk afsteekt tegen de sneeuw.
Kettingen heb ik hier nog niemand zien gebruiken (of ik heb er nooit goed op gelet).

Huertecilla schreef:Nu al -17. Dat wordt als er geen warmere luchtstroom komt met zonsopkomst nog wat dan. Sterkte morgenochtend. Blijf liever thuis als ergens iets op te wagen. Als het tegen de -20 is, is dat echt wel een extreme reden waar een extreme noodzaak tegenover moet staan om in een land wat er niet op is ingericht rond te gaan rijden.
hc

Liek_ schreef:Chiqa schreef:
Wat voor symbooltje staat erop ben wel nieuwsgierig heb je een foto?
vast een choke?

Kanelly schreef:Ik moet om 06.15 in de auto zitten en dan 134 km rijden
) Huertecilla schreef:Pas je gewoon een beetje aan. Het is ook niet dat je er door overvallen wordt. Het wordt zowat een week vooraf aangekondigd!
mijn collega heeft vandaag zijn auto geprobeerd om de stoep te vouwen omdat hij doorschoof op een gladde weg, omdat hij zijn snelheid niet aanpaste.Huertecilla schreef:Slechts een enkeling rijdt met daadwerkelijk, bij de mogelijke gladde plekken!!, aangepaste snelheid over een plaatselijk opvriezende weg;
Huertecilla schreef:Blijf liever thuis als ergens iets op te wagen. Als het tegen de -20 is, is dat echt wel een extreme reden waar een extreme noodzaak tegenover moet staan om in een land wat er niet op is ingericht rond te gaan rijden.
Het is volgens mij nog nooit zo rustig geweest bij mij in de straat - normaal sjezen ze zo hard mogelijk de bocht om hier.
ik deed het altijd wel, maar 'iedereen' zei dat het dan toch geen nut had.
xXGRIETJEXx schreef:Hier op de laptop geeft het weer -3 aan, valt reuze mee dus.
Margreet schreef:Is 't allemaal gelukt met de baksteen?