Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BraveSpots

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:23

_Lott schreef:
vooral omdat een 15 jarige geen inkomen heeft, en een volwassen man wel. dan maak je het meisje al afhankelijk van de man.

Ik ben het met je eens dat het geen gelijkwaardige relatie kan zijn. Maar wel of niet inkomen hebben maakt toch niet zoveel uit. Ik was 16 toen ik wat kreeg met mijn vriend en hij had al twee jaar een inkomen toen der tijd. Dat is nooit een probleem geweest, ik kom toe met het geld dat ik krijg van mijn ouders, dus ben niet afhankelijk van hem financieel.

Nu ben ik achttien en moet nog zeker drie jaar studeren voor ik begin met werken, dus zelfs nu zijn onze inkomens belange niet gelijkwaardig...

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:25

voor mij zou dat toch heel erg vervelend voelen om bij iemand in huis te wonen en dat ik daar een beetje van zit te profiteren (zeg het botter dan ik het bedoel). maar zo zou dat voor mij echt voelen.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:29

_Lott schreef:
voor mij zou dat toch heel erg vervelend voelen om bij iemand in huis te wonen en dat ik daar een beetje van zit te profiteren (zeg het botter dan ik het bedoel). maar zo zou dat voor mij echt voelen.

Wij wonen niet samen dus das wel een verschil denk ik (ik neem aan dat een meisje van 15 ook niet meteen samen gaat wonen?). Ik heb nog nooit geprofiteerd van zijn geld dus dat gaat eigenlijk niet op. Ik betaal alles netjes zelf en dingen die we samen kopen worden door ons alletwee betaald Knipoog .

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:30

ken iemand die wel bij haar vriend woont en wel 15 is.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:32

Ik ben zelf 15 en me vriend nu 19 ik word bijna 16 en hij 20 de leeftijd valt opzich nog wel mee. ik ben erg gelukkig met hem, hij heeft ze jeugd gemist (door top sport honkbal) waardoor hij nu nog karakter heeft van 17 jarige ik ben juist wat volwassener in me gedrag en erg zelfstandig dus zo komen we kwa gedrag toch het zelfde uit.
Me vriend woont bijna bij me.

Zou niet een oudere jongen willen of iets.. maar verliefd heid kan je niet verbieden.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:33

_Lott schreef:

Dat lijkt me eerder een uitzonderlijke sitiuatie, niet? Ik ken allesinds niet veel 15 jariges die samen wonen Lachen.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:34

Achja, bij mij en mijn veel oudere ex was het zo dat hij financieel afhankelijk was van mij wat betreft de extra dingen (uitgaan etc).
Helaas ben ik daar met open ogen ingetrapt en kan ik fluiten naar mijn geld, terugbetalen wil/kan hij nl niet en het was ook heel normaal om het gewoon te jatten. Scheve mond
Nu belde zijn beste vriend van de week op dat mijn ex hetzelfde bij hem flikt. Bloos!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:35

BraveSpots schreef:
_Lott schreef:

Dat lijkt me eerder een uitzonderlijke sitiuatie, niet? Ik ken allesinds niet veel 15 jariges die samen wonen Lachen.

inderdaad andere situatie, maar hoe dan ook erg jong!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:35

mijn stiefnichtje was ook zon geval..jongen was 26 werkt fulltime bij de Mac en woont bij zn ouders zij was toen 15. Ze had thuis al wat meer problemen, uiteindelijk hebben mijn oom en haar moeder het verboden omdat ze er gewoon echt niet mee eens waren. Waardoor ze nog meer ging liegen en bedriegen en uiteindelijk midden in de nacht weggelopen is en bij die jongen en zijn ouders is gaan wonen... Ik denk dat je bij zulke dingen of meteen GROVE maatregelen moet nemen af geen, en kijken hoe het af loopt. Met halve maatregelen berijk je vaak het tegenovergestelde.

Dat eerdere verhaal van die jongen van 29 en meisje van 12. Waarvan haar ouders hem al 15 jaar kennen, kom jij toevallig uit
een kleiner dorpje..? Ik denk dat daar die gekkigheid ( sorry dat ik het zo zeg) eerder voorkomen. Komt ook de meeste incest
etc in voor. Erkent door een jongen uit mijn klas uit een zwarte kousendorp, dus geen valse beschuldiging Vork

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:42

Leeftijdsverschil van meer als 8 jaar vind ik eerlijk gezegd niet geweldig onder de 18.
Ik ben zelf 15 met een vriend van 19,wel een verschil dat ik dit jaar ook al examen doe en zelf met 18 jarige in de klas zit,is toch een verschil als met 15 in de 3e of 2e zitten.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:43

_STS_Angels_ schreef:
Zou niet een oudere jongen willen of iets.. maar verliefd heid kan je niet verbieden.

Ik weet niet hoor. Als mijn dochter van 14/15 zou verwikkeld zijn met een situatie/jongen dat ik echt niet kan toelaten zou ik het wel verbieden denk ik. Of teminste proberen...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:44

Ik zou het niet verbieden.............. ik zou het wel begeleiden Lachen

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:45

'hij kende mij eigenlijk al sinds mijn geboorte' aahj aaahj dacht ik toen ik dit las. Ik moet er niet aan denken (en dat is nog zacht uitgedrukt). Man man toen ik 12 was speelde ik nog met de barbies en vond ik het al heftig genoeg als Barbie en Ken met elkaar zoenden. Mijn god wat haalt die vent in zn hoofd.

Ik denk dat mijn ouders me een schop onder mn kont zouden geven en mij heel vriendelijk zouden verzoeken om es even aan mijn voorhoofd te voelen. Laatstaan wat ze met die gozer van 27 zouden gaan doen....

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:45

KiWiKo schreef:

Ik weet niet hoor, als je dochter 12 is en de jongen 29, valt er dan iets te begeleiden in jouw ogen? Eerlijke vraag, want ik heb geen kinderen dus ik weet het niet Knipoog .

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:46

Je kan het wel verbieden, soms moet je mensen beschermen tegen zichzelf.
Maar dan moet je dat al in je opvoedingsstijl inbegrepen hebben en dat zit in een autoritatieve opvoeding (de normale dus) , anders kan je het inderdaad niet.

Begeleiding is een normaal process dat daarbij hoort want dat is een stuk controleren, alleen kost het tijd,energie en motivatie en doorzetten en dat is voor veel ouders teveel in een normale opvoeding laat staan een specifiek aandachtspunt.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 05-01-09 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Abracadabra9

Verliefdheid kun je niet verbieden, maar liefde maakt blind he .. zo zijn er zat meiden die met open ogen in dat soort types als waar lor1_1084 het over had trappen..

vencedor

wat doet de politie eigenlijk aan dit soort gevallen..? Wanneer je zou bellen, daar ben ik wel nieuwschierig naar.
Omgangsverbod? Waarmee het probleem alleen verlegd wordt. Psychische begeleiding? Hoe sterk staan
de ouders in zon geval als je er echt een zaak van maakt?

natural_

Ik heb zelf ook een soort gelijk iets meegemaakt, maar ik vraag me toch af wat iemand van eind 20 met iemand van rond de 17 moet? Terwijl je waarschijnlijk meer met iemand op 1 lijn zit van je eigen leeftijd.

Daarnaast ben ik er dus zeker niet tegen, maar vind ik wel dat het uit liefde moet ontstaan en niet uit lust omdat de meisjes van 17 nog lekker strak in het velletje zitten en makkelijker zijn en meer uit het ontdekken zijn etc.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:47

Tsja wat is een omgangsverbod, als die meisjes soms eenmaal iets voor ogen hebben, doen ze het toch wel, tenminste, de meeste wel ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:48

Amburtjoz schreef:
Verliefdheid kun je niet verbieden, maar liefde maakt blind he .. zo zijn er zat meiden die met open ogen in dat soort types als waar lor1_1084 het over had trappen..

Verliefdheid kun je niet verbieden, een relatie wel. Je moet als ouder alleen wel verdomd goed weten waar je mee bezig bent wil dat niet al te negatieve gevolgen hebben voor de relatie met dochterlief (of zoonlief, eventueel).

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:48

het ligt helemaal aan de situatie en aan de personen zelf

ik kreeg op mijn 16de iets met mijn huidige vriend van destijds 29
zijn nu inmiddels 22 en 35

hij is jong van geest en ik juist volwassener voor mijn leeftijd dus hebben er geen problemen mee

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:50

Een relatie wel ja, en als ouder vind ik dat je op je kinderen moet passen en dus jij hebt daar de verantwoording over, en als ouder zou ik die man toch even snel de deur wijzen, wat moet zo iemand met een meisje van 15, ga toch heen, kunnen ze geen mensen van hun eigen leeftijd krijgen soms, nee sorry, die oude mannen die op jonge meisjes vallen zijn wat mij betreft niet goed bij hun hoofd Nagelbijten / Gniffelen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:50

BraveSpots schreef:
KiWiKo schreef:

Ik weet niet hoor, als je dochter 12 is en de jongen 29, valt er dan iets te begeleiden in jouw ogen? Eerlijke vraag, want ik heb geen kinderen dus ik weet het niet Knipoog .

hihhihi nee hoor, dan maak ik even een vriendelijk doch dwingend praatje met meneer (IN DE SCHUUR), dat hij er erg verstandig aan doet mijn dochter haar hartje maar even te breken vanavond door te zeggen dat hij toch maar niet meer met haar doorgaat....... en dat als hij dat niet doet, dat hij dan morgenochtend zich op het politieburo mag melden (zo niet goedschiks, danwel kwaadschiks)

waarna wij beiden uiteraard vrolijk over koetjes en kalfjes gaan praten aan de net door mijn dochter gedekte tafel......... en die avond ga ik fijn mijn dochter troosten omdat deze liefde van haar leven, het uitgemaakt heeft met haar Lachen

edit................ en ik kan dan heel, heel overtuigend zijn Lachen
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 05-01-09 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:51

Nouks schreef:
Amburtjoz schreef:

Verliefdheid kun je niet verbieden, een relatie wel. Je moet als ouder alleen wel verdomd goed weten waar je mee bezig bent wil dat niet al te negatieve gevolgen hebben voor de relatie met dochterlief (of zoonlief, eventueel).

Dat is eigenlijk beter neergeschreven, maar inderdaad dan moet je echt al vaardigheden en dat ontbreken veel ouders

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:54

Citaat:
wat moet zo iemand met een meisje van 15, ga toch heen, kunnen ze geen mensen van hun eigen leeftijd krijgen soms, nee sorry, die oude mannen die op jonge meisjes vallen zijn wat mij betreft niet goed bij hun hoofd

Die insteek heb ik inderdaad ook! Je hebt dan toch geen gezamelijke dingen..Muzieksmaak, kleding, uitgaansgelegenheden

"ken je dit en dit nr nog? ehm nee sorry want toen was ik nog niet geboren Vork "

Dat is toch vreemd. 16 en 29 toen zij in de luiers zat liep hij als 13 jarige de boel onveilig te maken, stel je het verschil dan voor.
Baby en puber, je bent toch uit een COMPLEET andere generatie? sterker nog technisch gezien zou hij ook nog je vader kunnen zijn Haha!