Koud!Het sneeuwt een heel klein beetje. Hier en daar zie je op straat wat witte plekken waar het tegen de stoeprand is gewaaid.Echt liggen blijft het niet.
Het was vandaag ZO koud! en zoveel wind.. blehg.. En aan het eind van de middag ook nog eens regen gehad...
wind was er zeker ja, maar echt super koud vond t wel meevallen komt denk omdat ik altijd 3 lagen kleren aan heb
Bij ons valt de kou ook wel mee vandaag. Er valt wel steeds motregen en dan weer natte sneeuw. Echt lekker is het dus niet buiten.
hier sneeuwde t ook zei me vriend, ben vanavond nie meer buiten geweest en heb de gordijnen dicht zitten
hier sneeuwde het ook (is nu gestopt) In Leiden heeft het ook flink gesneeuw trouwens (alleen bleef het niet liggen)
haha hier in Edam egt wit zo opeens ik leek zelf ook wel een sneeuwpoop zeg toen ik terug kwam van me werk ! xD
wit wit wit...In Deventer was nog niks, in Amersfoort uitgestapt was álles wit hier.. En glad Het koude vind ik trouwens wel meevallen nu
het ziet er alleen wel leuk uit nu alleen iet zo leuk als ik morgee moet fietsen naar school + de paardjes