XoNo schreef:Navidad, wij gaan nagenoeg nooit stappen en als we samen gaan stappen, dan vind ik een homodiscotheek niet erg om naartoe te gaan, maar verder mengen wij ons ook totaal niet in 'het wereldje'. Voornamelijk omdat ook wij er lichtelijk van walgen (de stereotypes, het rondn**ken, homosauna's e.d.).
Wij gaan nagenoeg enkel maar hetero stappen, heel maar dan ook heel afentoe, willen we nog wel eens wat gaan drinken in amsterdam. Ik heb wel homo vrienden, nou ja vrienden? goede kennisen want in de paarden wereld en al helemaal in de dressuur ontloop je ze niet. Ik maak dan wel een praatje met ze, drink wel eens wat, en allemaal leuk en aardig. Maar verder heb ik er gewoon geen behoefte aan. Zeker niet nu ik al een jaar een relatie heb. De grote homo discotheken, zoals bolke etc. kwam ik vroeger regelmatig. toen ik tussen de 15 en de 18 was.. Kijk mijn vriend en ik zijn heel simpel niet meer uit elkaar te krijgen, maakt niet uit in hoeverre er gestookt of wat dan ook word.
maar dat gedeelte ontlopen we gewoon liever, want er zijn er altijd een paar, die het tog maar even "proberen" en je toch maar even in de kont knijpen enzo.. Nou ja goed, dat is iets waar ik niet zo heel goed tegen kan en mijn vriend ook niet. Er heerst ook meer arrogantie, een je word ook eens volledig gekeurd, en de een is beter als de ander.. nee, voor mij is iedereen hetzelfde, maar ik kan gewoon niet tegen het overdreven gedoe, zowel niet onder het stappen als ik zon persoon in de stad zie lopen ook niet, daar walg ik gewoon echt van. Verder, dat die mensen zichzelf tot schande willen zetten en dat sommige denken dat het een of andere carnevals verkleedpartij mag zijn, moeten ze zelf weten. Maar het hele totaal beeld "homo" en het "homoleven" zetten ze daarmee te schande..
Ik accepteer iedereen, daar gaat het niet om, maar heb wel mijn duidelijke mening daarover. Want als je aan menig persoon vraagt, hoe is het leven van een homo, dan bestaat het vaak uit seks, drugs, niet trouw kunnen wezen, aandachttrekkerij, en vooral ziektes zoals hiv etc etc. Zo is hoe een standaart iemand er gewoon over denkt. Maar gelukkig weet ik, dat we niet allemaal zo zijn 
Nou goed nu dwalen we heel erg af van het onderwerp.. dus zou weer even ontopic gaan..
IK ben ook wel benieuwd hoe het allemaal is afgelopen...