Wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat een oudere man over het algemeen meer geduld en respect voor je heeft dan zo'n gup van je eigen leeftijd.
Wat mij betreft dus geen gastjes meer van mijn eigen leeftijd.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

lor1_1984 schreef:Dat klopt.
Wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat een oudere man over het algemeen meer geduld en respect voor je heeft dan zo'n gup van je eigen leeftijd.
zelfde voor mij
lor1_1984 schreef:Wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat een oudere man over het algemeen meer geduld en respect voor je heeft dan zo'n gup van je eigen leeftijd.
. Omdat jij geen goede ervaringen hebt zijn jonge mannen respectloos?plutolover schreef:mag ik wat vragen aan diegen die rond de 20 zijn. Hoe reageerde jullie ouders op dat je vriend ouder is?

lor1_1984 schreef:Dat klopt.

Suus__ schreef:Hmpf ik heb bijna relatie met iemand van 17, ikzelf ben over een maandje 15. Maar hij is wel verder met sommige dingen dan mij
En mijn exen zijn ook wel 2-3 jaar ouder.
Mindfields schreef:Ik 28 hij 47

BraveSpots schreef:Dat vind ik dan weer jammer. Omdat jij geen goede ervaringen hebt zijn jonge mannen respectloos?
Das net zo'n groot vooroordeel dan ik die zou zeggen dat alle oudere mannen die op jongere meisjes vallen pedofielen zijn. Das toch ook niet waar?
suuzepuus schreef:mensen roepen hier dat ze het nooit zouden kunnen, een groot verschil. dat dacht ik ook maar nu is er 18 jaar verschil en tja och... wat maakt het uit. je vind iemand leuk en of hij nou jonger of ouder is of misschien een vrouw.... boeiend! als je maar gelukkig bent!