Nog meer drama!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Nog meer drama!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 22:28

Het is zo bizar, omdat hij bij een kameraad op verjaardag hoort te zijn. Lijkt mij.
En als hij offline weergeeft, en vraagt hoe het gaat, en of ik op stap ga. Dan vind ik dat wel héél raar.
Aangezien hij de afgelopen week niet bepaald tegen mij ging praten... En hij zo snel moest. Als hij snel moet, praat hij niet met me.
Het was me té overdone voor een babbeltje.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:58

sms hem zou ik zeggen...of sterker nog bel hem. En vraag wat je wilt weten.

Janine, je bent echt teveel met hem bezig. Laat het los Laat het los Laat het los. Liefde is loslaten. Echt waar, en dan heb ik het over liefde voor de ander maar zeker ook liefde voor jezelf.

Ik heb het losgelaten...en wat krijg ik nu? Een ex die mijn kont achter na loopt...die ineens wel geinteresseerd is in mij. Al weet ik niet of het allemaal oprecht is en daarom doe ik er verder niet zoveel mee.

LAAT LOS! LAAT LOS! LAAT LOS! LAAT LOS!

Laat het water stromen waar het gaat...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 11:33

Ik weet niet wat ik nu moet zeggen en denken.
Maar hij was dus ook in de discotheek waar ik heen ging.

Het begon al bij de garderobe, zijn zusje was er.
Even dollen, en toen zei ze het: "Geert komt ook."
Meteen mijn hele avond verpest. Oké, misschien ook niet.
Eerst kwam ik een kameraad van hem tegen, die zag mij niet.
Even later zag ik hem.
Een poos hem ontlopen, maar kwam hem toen toch tegen.
Even gezellig gekletst, hij was zat. En keek erg lief.
Hij ging weer weg, maar ik moest eerst weggaan.
Dat deed ik dus niet. Ik keek hem maar een beetje lief terug aan.
Hij wist niet wat hij daar mee moest.
"Waarom kijk je zo?"
Ik deed natuurlijk alsof ik me nergens bewust van was, en ging vrolijk door.
Hij wist écht niet wat hij er mee moest. En ik heb alleen gezegd dat ik niet dom was.
Hij wilde het niet horen, ik weet het niet precies. Ik ben niet dom, klaar. Hij vatte 'm later ook wel.
Op dat moment wist ik gewoon zeker, zo makkelijk als dat ging. Of er is nooit wat geweest, of het is er nog steeds.
Oké, nu weet ik eigenlijk nog niets, hij was zat.. En ik had ook genoeg gehad.
Gaandeweg het gesprek werd het alleen wat raarder.
Mijn basisschoolvriendje en een andere vriend kwamen er aan.
Mijn basisschoolvriendje, Anton, ziet ons en slaat meteen een arm om me heen. Kust me op mijn wang, en zegt: "Wordt hij nu jaloers?"
Ja, weet ik veel!!
"Je mag wel zeggen dat ik je vriend ben!!"
Lief aangeboden, maar daar maak ik het niet makkelijker mee.
Inmiddels stond Geert ietwat droevig naar de bar te kijken. En drukte ik Anton en Michel weer weg.
Nog even gekletst. Hij zou binnenkort wel weer langskomen.
Het duurde wat, en we gingen weer uit elkaar. Ik moet zeggen dat ik niet eens zo zeer onder de indruk was van hem. Misschien omdat het gewoon gewoon voelde.

Maar de avond ging verder, en ik was lekker aan het klieren met jongens. Dat heeft Geert gezien.
En later stond ik met een andere jongen te praten, één bartafel van hem verwijderd.
Ik heb mijn hartje gelucht. Maar ondertussen stond Geert ook met zijn andere ex te praten. Dat praten werd wat meer.
Want al snel stond Geert zijn kameraad met de armen om Geert en dat meisje heen. Drukte ze naar elkaar toe.
Nog wat later zat Geert op een kruk, en zij hing tegen hem aan.
IK WAS WOEST.
Ze moesten me tegenhouden hem geen vuist in zijn gezicht te slaan.
Maar al snel realiseerde ik me dat ik daar niets mee oplos.
Wel waren er nogal wat vrienden van me die hem verrot wilden slaan. Lief van ze, maar ik red me wel.
De jongen waar ik steeds mee stond te praten, was al bang dat ik van een brug zou springen.
Huilen, huilen, huilen.
Later hoorde ik van mijn voorheen beste vriend dat Geert en dat meisje weer hebben gezoend.
Wat gaat er dan door je heen?
ALLES van wat ik met hem had, was een leugen.
Hij heeft gezegd: "Al ligt ze dood op bed, wat kan mij dat schelen?"
En nu? Nu staat hij met haar te zoenen!
"Ze betekend niets voor me!" Dat zei hij toen we uit elkaar gingen.
En nu? Nu staat hij met haar te zoenen!
"Ik ben je echt niet in één keer vergeten!"
En nu? Het kan hem niets meer schelen.

Toen we weggingen heb ik nog naar zijn zusje geschreeuwd:
"Je broer is een ongelooflijke banketstaaf! Een klootzak eerste klas!"
Ik mocht niet zo negatief doen.
JEEEZUS!
Sorry hoor, maar wat haatte ik hem op dat moment.
Ik wilde hem sms-en, maar ik ben gelukkig voor het eerst met drank op zo wijs geweest dat niet te doen.
Mijn achtergrond is gewijzigd, op mijn telefoon.
Ik ben woest.
Mijn ouders niet. Niet omdat hij niets fout heeft gedaan.
Omdat ik alleen naar mijn kant van het verhaal kijk. Volgens hen had ik nooit met Anton en Michel moeten knuffelen.
Sorry? Ik werd door ze aangevallen. Ze vinden het niet leuk wat Geert met me heeft gedaan, ze willen hem ook steken.
En dat hebben ze gedaan.. Misschien te erg, misschien niet?
Dat hij met iemand anders gaat, oké. MAAR NIET MET HAAR!!
EN ZEKER NIET WAAR IK BIJ BEN!
Hij weet dat al mijn vrienden hem in de gaten houden, hij weet dat ik in de buurt ben.
Hij heeft blijkbaar totaal geen respect voor het feit dat ik hem nog leuk vind. Al weet ik dat neit eens zo zeker.
AARGH... Ik weet niet meer wat ik hier mee moet.

Leatitia:
Laat los, ja.. Ik zal nu wel moeten.
Ik haat gisteravond. Als ik daar niet was geweest, was er nu niets aan de hand.
Ik wil het loslaten, maar nu blijkt hij ineens een ergere klootzak dan de jongen waar ik jaren verliefd op ben geweest.
Wat een drama. Bah.
Ik heb spijt van dit jaar. Wat een rotjaar!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:51

Tja meid.. het was wel een beetje te verwachten eigenlijk. Je bent constant van alles voor hem aan het invullen. Je wou er niet aan dat het echt over was.
Zoenen met zijn ex heeft helemaal, maar dan ook helemaal niks met jou te maken. Vervelend voor je, maar het is UIT en hij mag dus zoenen met wie hij wilt. Dat jij knuffelt met andere jongens om hem jaloers te maken o.i.d. dat ligt geheel bij jou, daar heeft Geert niks mee te maken.
Je hoeft hier helemaal niks mee... je moet eerst maar eens zorgen dat je het allemaal loslaat. (Al is het wel een goed teken dat je nu eindelijk in de boosheid-fase bent belandt)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 12:01

Ik ben woest ja.
Ik heb een boxbal nodig, en snel ook.
Ik wilde er inderdaad misschien niet aan dat het uit is.
Ik knuffel niet met andere jongens om hem jaloers te maken. Dat zijn dingen die ik altijd doe, als ik uit ga knuffel ik met mijn vrienden.
Gisteren was iedereen er, en dan ben je blij iedereen te zien.
Dat hij met een ander gaat, prima. Maar niet zijn ex, ik kan dat mens ten eerste niet uitstaan. En ten tweede, hoe zielig ben je om eerst dat soort dingen te zeggen, en vervolgens gewoon vrolijk met haar te gaan.
Het probleem is op dit moment dat alles één grote leugen was.
K-U-T!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:24

Nou zoek die boksbal maar op.... even een paar dagen boos zijn is prima. Zolang je dat ook maar weer kan loslaten.
Maar het is echt onzin dat alles een leugen was en Geert hoeft geen verantwoording aan jou af te leggen met wie hij zoent.. ook al vind jij het de grootste doos op aarde.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 12:25

Nee, maar de actie is zó triest.
Ik haat hem op dit moment echt vanuit de grond van m'n hart!
I can't help but wonder why; the sweet hello, the sad goodbye?
Mensen wilden hem voor me in elkaar slaan. Echt lief eigenlijk.
Ik heb echt lieve vrienden.. Dat kan ik niet ontkennen. Lachen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:30

Waarom is hij een kl**tzak en ben je woest op hem? Ja het is misschien snel, maar het is uit en hij hoeft jou geen verantwoording af te leggen. Ik vind het een beetje absurd dat hij in elkaar geslagen moet worden (en zelfs worden gestoken??). Kan daar ook helemaal niets liefs aan vinden. Eigenlijk is het ontzettend laag. Moet hij zich verantwoorden tegenover jou? Hij heeft toch helemaal niets meer met je?

Hij is duidelijk over je heen en je bent er in dit topic al meerdere malen voor gewaarschuwd. Je bent veel te veel met hem bezig en vult alles voor hem, probeert dingen te zien die er overduidelijk niet meer zijn.
Waarom ligt de fout dan bij hem? Jij wilde dingen geloven die er gewoon echt niet meer waren. Het is niet zijn fout dat jij blijft geloven in illusies die er gewoon blijkbaar echt niet meer zijn

Ik denk dat je beter goed naar jezelf kunt kijken en concluderen dat je fout zat en je leven weer oppakken. Laat die jongen gaan, hoe moeilijk ook. Hij gaat verder met zijn leven en dat zou jij ook moeten doen.
Dat je nu boos op hem bent is alleen ontzettend oneerlijk van je. Hij heeft immers niets fout gedaan.

Succes!
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 14-12-08 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:34

Je voelt je verraden hè.
Ik weet hoe het voelt. Maar je zegt zelf hij was zat, krijgt hij spijt dat het is gebeurd.
Dat is (vooral bij jongens) altijd achteraf..
Het is makkelijk gezegd maar jij moet nu écht goed nadenken wat je wil. En dat hoeft niet meteen nu, je bent woest .. dus helder nadenken kan je niet. Had dit niet van hem verwacht..
Al moet ik wel zeggen, maakt een heel stuk duidelijker waarom die vroeg wat je ging doen gister ..
Naja sterkte!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 12:38

Cayenne schreef:
Waarom is hij een kl**tzak en ben je woest op hem? Ja het is misschien snel, maar het is uit en hij hoeft jou geen verantwoording af te leggen. Ik vind het een beetje absurd dat hij in elkaar geslagen moet worden (en zelfs gestoken??). Kan daar ook helemaal niets liefs aan vinden. Eigenlijk is het ontzettend laag. Moet hij zich verantwoorden tegenover jou? Hij heeft toch helemaal niets meer met je?

Hij is duidelijk over je heen en je bent er in dit topic al meerdere malen voor gewaarschuwd. Je bent veel te veel met hem bezig en vult alles voor hem, probeert dingen te zien die er overduidelijk niet meer zijn.
Waarom ligt de fout dan bij hem? Jij wilde dingen geloven die er gewoon echt niet meer waren. Het is niet zijn fout dat jij blijft geloven in illusies die er gewoon blijkbaar echt niet meer zijn

Ik denk dat je beter goed naar jezelf kunt kijken en concluderen dat je fout zat en je leven weer oppakken. Laat die jongen gaan, hoe moeilijk ook. Hij gaat verder met zijn leven en dat zou jij ook moeten doen.

Succes!

Hij moet niet in elkaar geslagen worden, er waren mensen die dat voor me wilden doen. Het liefste had ik op dat moment gehad dat het ook gebeurde, maar ik heb nee gezegd. Want ik schiet er toch niets mee op.
Dat steken is meer een andere manier hoor!
Iemand jaloers maken, is ook steken.
Hij werd duidelijk jaloers.
Ik vind hem een klootzak, waarom?
Ja, weet ik veel. Omdat hij zich belachelijk heeft gedragen, door alles wat hij eerder heeft gezegd ineens te laten vallen en gewoon met die sloerie te zoenen.
Wat ik lief vind van mijn vrienden, is het gebaar, dat ze hem niet aardig vinden, dat ze niet hun best voor hem doen. Dat ze hun best voor mij doen. Ze kiezen mijn kans.
Hij hoeft zich niet te verantwoorden, maar hij weet hoe ik ben. Hij zou me kunnen respecteren, hij weet hoe ik in dat soort dingen ben. Hij is een van de weinigen aan wie ik me helemaal durfde bloot te geven. Hij weet alles van me.
Hij zou het geheim kunnen houden, het ergens kunnen doen waar geen vrienden van mij zijn.

Of hij over me heen is. Het zal wel.
Maar op een leuke manier uit elkaar gaan en vervolgens zo doen? Ik vind het belachelijk en onvolwassen.
Je kan tenminste een beetje volwassen met elkaar om gaan.
Dat ik geloof in sprookjes, is absoluut niet zijn fout. Dat zeg ik ook niet. Geen moment dat ik dat heb gezegd.
Hij is tegenstrijdig, hij laat niet weten waar ik aan toe ben. Hij zal het NOOIT zeggen.

Ik zat inderdaad fout, ik had nooit terug moeten sms-en. Ik wil verder met mijn leven, zonder hem had ik nooit dit meegemaakt.
Maar dat is achteraf.
Ik haat mezelf op dit moment echt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:41

Dat het misschien belachelijk en onvolwassen is kan idd zo zijn, maar is dat niet aan hem? Daar moet je gewoon boven gaan staan. Daar heb je zelf natuurlijk niets meer mee te maken.
Hij heeft zijn eigen leven en jij ook. Goed, het is nu over maar over een tijd kun je daar wel op terugkijken en je lering uit trekken.

Je hoeft jezelf niet te haten. Dit soort dingen kan iedereen overkomen. Organiseer een vriendinnenavondje of zoiets, huil lekker uit en kijk morgen met een frisse kijk het leven weer in.
Zonder hem ben je waarschijnlijk veel beter af Lachen

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:51

http://www.liefdescursus.nl/tranendal/fasen.html

http://www.dokterdokter.nl/vrouw/article/40/zo-kom-je-het-snelst-van-je-liefdesverdriet-af

Naath... nu ga jij ook voor Geert invullen dat hij spijt zal krijgen van zijn acties. Dat is allemaal geheel aan Geert. Daar hoeft Janine niks mee... die moet alleen zorgen dat ze zichzelf weer op de rails krijgt, zichzelf weer leuk en aardig vindt en goed genoeg zonder Geert.

Uit elkaar gaan is nooit leuk... dat bestaat niet. En zo doen.. is alleen jou interpretatie van de situatie.
Hij hoeft ook niet te laten weten waar jij aan toe bent... dat moet jij helemaal zelf beslissen. Jij bent baas over je eigen leven. Daarvoor hoef je jezelf en ook hem niet te haten.

Zonder hem had je dit gewoon meegemaakt met een andere jongen. Dit soort situaties horen bij het leven.
Liefde is risico nemen dat je gekwetst wordt. Dat is geen reden om het maar helemaal niet te doen. Absoluut niet.

Een Loesje spreuk: "Leven is het meervoud van lef"

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 13:02

ik zou zeggen ga door met je leven laat t los..

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 13:13

Je zegt dat hij je niet laat weten waar je aan toe bent. Maar ik heb dit hele topic gelezen/gevolgd en geloof me dat doet hij juist wel. Het is namelijk voor hem gewoon uit, hij gaat verder met zijn leven, zonder jou. Natuurlijk zit jij nog in zijn gedachtes af en toe, dat is vast en zeker waar, MAAR hij kiest er niet meer voor om daar iets mee te doen.

Ik denk dat jij er zelf voor zorgt dat je niet weet waar je aan toe bent. In jou eigen gedachtes namelijk ben je er heilig van overtuigd dat hij verkeerd heeft gekozen, dat hij er spijt van gaat krijgen en dat hij bang is zichzelf tegen gekomen. Zijn gedrag echter laat daar niks van zien, hij houdt zich namelijk niet meer met je bezig zoals eerst. Klaar uit. Wat voor jou die verwarring brengt is de tegenspraak van die twee gebeurtenissen, jou gedachte en zijn gedrag. En jammer genoeg zijn jou gedachte, JOU gedachte, en niet die van hem. Jij bekijkt dit gewoon vanuit een compleet andere hoek dan dat hij dat doet, en ja dan raak je teleurgesteld als hij zoiets doet als wat hij gedaan heeft. (En dat is natuurlijk nooit leuk, maar je maakt het jezelf nog veel moeilijker als je je gedachtes zo over hem loslaat en zelf een theorie bedenkt die waarschijnlijk alleen in jou gedachtes speelt).

Maar ik vind niet zo dat hij niet laat weten waar jij aan toe bent, dat doe je namelijk zelf..

Sorry als ik een beetje bot over kom, maar zo denk ik erover en dat is gewoon niet leuk om te horen dat snap ik. Maar ik hoop dat je er toch iets aan hebt, en dat je er iets in kan herkennen.
Heel veel sterkte de komende tijd, kan me voorstellen dat je je erg rot voelt. Maar probeer gewoon even je gedachte wat betreft hem op 0 te zetten, even gewoon je leven zonder hem weer oppakken. Het komt echt goed, er komt een dag dat je hier lachend op terug kijkt, geloof me maar!!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 13:54

Janine, ik hoop dat je hiervan leert. Laat je hoofd niet zo op hol gaan...

Dit moest gewoon gebeuren (dat hij met die ex zoende) zodat jij nu eindelijk gaat inzien dat het over is en dat je eindelijk eens boos wordt en er sterker van wordt. Dit moest gewoon gebeuren om jou weer met beide benen op de grond te zetten.

Ik zou dankbaar zijn dat dit is gebeurd...zodat je jezelf weer terug zal vinden.

Heel veel sterkte meid, je bent nog zo jong en je zal nog veel leren (ik ook! en ik ben notabene 32).

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 14:17

AARGH..
Heel verhaal getypt voor iedereen speciaal, per ongeluk op backspace.
En wat gebeurd er? Alles weg!
Ondertussen komt meneer ook nog eens online.
Mooi niet dat ik hem ook nog een woord waardig gun!
Heb op dit moment handen vol aan mezelf.

@ naath:
Verraden, zo voelt het.
Alles wat hij van me weet, gebruikt hij gewoon. Alsof het leuk is om iemand pijn te zien lijden.
Ik snap hem niet. Op dit moment wil ik hem niet terug, nu niet, nooit niet. Maarja, ik ben nu ook vooral woest.
Helder nadenken kan ik niet.
Maar dat van gisteravond was inderdaad wel duidelijk. Hij was ook verontwaardigd dat ik niet had verteld dat ik heen ging.
Ik vond alleen dat hij niet moest zeuren, want ik hoef toch geen verantwoordelijkheid aan hem af te leggen.

@ Cayenne:
Onvolwassen is het zeker. Hij weet zoveel van me, hij heeft zoveel gezegd tegen me. Ook over haar. In de tijd dat wij wat met elkaar hadden ging het over dan... Maar het stelt me gewoon waanzinnig teleur dat hij ineens alles laat varen, en gewoon een vuile leugenaar is. Want dat is hoe ik het zie. Onze relatie was een grote leugen. En dat hij er ineens met dikkie dik vandoor gaat. Kom op zeg. Wat heb ik dus voor hem betekend? HE-LE-MAAL NIETS!
En als hij dat leuk vind, prima. Maar zo'n loser wil ik niets meer mee te maken hebben.

Mezelf haten is niet alleen aan hem hoor. Ik heb mezelf nooit heel erg graag gemogen. Het ging goed, de laatste tijd. Maar hierdoor heb ik op dit moment echt even een pesthekel aan mezelf.
Zonder hem ben ik inderdaad beter af. Ik wil geen leugenaar.

@ Evelijn:
Ten eerste, prachtige links!
Mezelf op de rails krijgen, zo moeilijk kan het niet zijn. Het is even door de zure appel heenbijten. Ik heb alleen spijt, als haren op m'n hoofd, dat ik hier aan ben begonnen. [Niet dit topic, absoluut niet!] Deze relatie was waanzinnig, zo leek het. Maar het was één grote, stomme leugen.
De baas over mijn eigen leven, ja. Maar of ik het ook in de hand heb. Niet echt, lijkt me.
Ik moet op deze manier volwassen worden, maar het doet toch pijn.
De vraag vooral, zal ik ooit iemand hebben om samen mee gelukkig te worden?
Ik wil niet alleen gelukkig worden, ik vraag me af of ik dat wel zou kunnen.

@ buster4ever:
Ja, makkelijk klinkt dat. Maar doe het maar eens.

@ laugrease:
Hij laat het niet echt weten, want in alles wat hij zegt, zegt hij misschien, ik denk het, ik weet het niet.
Ik moet het gewoon uit hem trekken ofzo. Op dit moment vind ik hem een grote klootzak, en zie ik dat hij nooit zal veranderen.
Natuurlijk, ik ben ook degene die er voor zorgt dat ik weinig duidelijkheid heb. Maar als hij duidelijk is, en eerlijk. Heb ik niets om over te twijfelen. Natuurlijk zal ik er dan dingen van maken, maar dit is te weinig om vrede mee te hebben.
Teleurgesteld in wat hij deed? Tsjah. Als het een ander meisje was geweest was het geen probleem.
Maar DIKKIE DIK? En dan ook nog na alles wat hij over haar heeft gezegd.
En wat hij tegen mij heeft gezegd.
Je komt niet bot over hoor, ik moet gewoon weten waar ik aan toe ben.

Kom er net achter dat een bokker alles een beetje doorgeeft. En dat vind ik erg triest.
Blijkbaar een hater, prima. Ik draai er wel voor op. I don't care.
Ik ben geobsedeerd? Prima. Maar hou dat dan voor je, wees niet zo kinderachtig.
Als ik verder mijn hart niet kan luchten? Als ik het op 'papier' moet zetten?
Tsjah, dan moet ik dat maar. Dat ik hier niet anoniem ben, prima. Maar je kan tenminste een beetje respect tonen.

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:18

Phew, heb net 10 minuten over de beginpost gedaan dus ga niet alle 14 pagina's doorlezen Knipoog

Maar goed, ik heb iets soortgelijks meegemaakt 3 1/2 jaar geleden...Mijn raad is verder gaan en hem vergeten!
Geen sms'jes, mails, blokkeer hem desnoods op msn etc. Hij speelt gewoon met je gevoelens!
Mannen zijn niet snel volwassen, remember Knipoog En het zijn nog eens eeuwige twijfelaars ook... Kunnen wij best missen dus! Haha!

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:20

Leuke bokker dan !! Ach gut
Nou, hopelijk leest hij dit niet allemaal..
& hopelijk kun je hem nu helemaal uit je hoofd zetten, na gisteravond..

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:22

Echt diep triest dat er zulke mensen bestaan, heb de krabbel op Geert zijn hyves gezien. Nee gaat er bij mij niet in, helemaal niet omdat diegene zich NIET druft bloot te stellen.. kinderachtig joh!
Maar goed, helemaal geen zin om aandacht aan diegene te besteden .. Janine, kop op! Het komt allemaal wel goed!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 14:28

Ik weet dat het goed gaat komen. Ik ben sterk genoeg.
Heb al 18 jaar overleefd.. dit red ik ook wel.
Als mensen zo laf willen zijn, om niet eens onder hun eigen hyves durven te plaatsen? Kom op zeg. Wordt volwassen.
Ik had onder zijn hyves kunnen inloggen, maar dat doe ik niet. Laat het hem maar lezen, I don't care.
Het kan hem niets schelen dat ik leef, dat ik besta. Dan kan het mij niets meer schelen wat hij van me vindt. Zo simpel is het ook.
Ik heb wel meer domme dingen gedaan in mijn leven, zo moet het dan maar lopen. Ik kom er wel overheen.

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:35

Janine1990 schreef:
Ik weet dat het goed gaat komen. Ik ben sterk genoeg.
Heb al 18 jaar overleefd.. dit red ik ook wel.
Als mensen zo laf willen zijn, om niet eens onder hun eigen hyves durven te plaatsen? Kom op zeg. Wordt volwassen.
Ik had onder zijn hyves kunnen inloggen, maar dat doe ik niet. Laat het hem maar lezen, I don't care.
Het kan hem niets schelen dat ik leef, dat ik besta. Dan kan het mij niets meer schelen wat hij van me vindt. Zo simpel is het ook.
Ik heb wel meer domme dingen gedaan in mijn leven, zo moet het dan maar lopen. Ik kom er wel overheen.

Ten eerste is het inderdaad verschrikkelijk dat er mensen zijn die dan op zo'n trieste manier (hyves in dit geval) dingen door gaan spelen.. Een van de grootste nadelen aan het internet, bah. Maargoed niets aan te doen jammer genoeg.. Knap dat je je er niks van aantrekt!

En nu even over jou, het lijkt wel alsof je jezelf nu de schuld geeft van het 'mislukken' van je relatie. Maar dat is natuurlijk hartstikke idioot, voor een relatie heb je twee mensen nodig, en ook om het te laten mislukken. Je hebt niks doms gedaan, je kan van te voren niet weten hoe dingen aflopen. En ga jezelf maar eens goed na of je je hele relatie met Geert had willen missen, ook alle mooie momenten. Dat denk ik dat je conclusie toch is dat je het hoe dan ook had willen mee maken. Sowieso om er alleen al van te leren!

En verder, wat je terug reageerde op wat ik eerder zei, dat hij steeds met 'ik weet niet, misschien' op alles reageert is ontzettend irritant en ik snap dat dat in zekere zin dingen onduidelijk maakt voor jou, maar 'uit is uit'. Wat dat betreft maak je het steeds voor jezelf onduidelijk.. Je blijft/bleef steeds zelf gedachtes te maken die jou vertellen had hij verkeerd heeft gekozen enzo, dat heeft hij toch nooit zelf gezegd?

En dan nog iets, je zegt het hele topic door dat ogen zo belangrijk voor je zijn, dat die je zoveel zeggen. Wat heb je gisternacht in zijn ogen gezien? Heb je het wat beter kunnen afsluiten?? (want dat was je doel, hem weer eens zien en in zijn ogen te kijken en het dan kunnen afsluiten!!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 14:40

Ik zag gisternacht in zijn ogen dat hij vooral erg dronken was.
En het was gewoon net als altijd. Mijn conclusie: Het is nooit over gegaan, of het is er nooit geweest.
En ik denk dat het het laatste is.

Op dit moment had ik het natuurlijk liever niet mee willen maken. Haat ik mezelf, en hem misschien nog wel veel meer.

Hij heeft zelf nooit gezegd dat hij verkeerd heeft gekozen. Maar zijn ogen zeiden veel andere dingen.

En nog over diegene die mij verlinkt of hoe je het ook wilt noemen. Tsjah, ik ben dit hele topic door goudeerlijk geweest. Ik heb geen enkele leugen verteld. Er is hier maar een persoon die liegt. En dat is degene die haar identiteit achterwege laat.

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:48

Ik denk, (maar dat is natuurlijk wat ik denk en ik ken jou en Geert allebei niet persoonlijk) dat allebei je conclusies niet kloppen. Ik weet niet of je mn boktnaam had herkent, maar ik had je eerder aan het begin van je topic al een prive berichtje gestuurd.

Dat je nu denk dat het er nooit is geweest kan ik begrijpen, maar is niet logisch. Maar dat is gewoon omdat als buitenstaander je veel objectiever kan kijken dan als je in de situatie zit waar jij nu in zit. Het lijkt voor jou, zoals je zelf ook al duidelijk aangeeft, alsof alles een grote leugen was en het hem niks meer uit kan maken. Maar ik ben er bijna zeker van dat je je daarin vergist (en denk daarbij vooral aan het prive berichtje dat ik je al eens heb gestuurd). Weet je wat het is, jij kent Geert heel goed, en hij kent jou heel goed. Jullie kennen elkaar onzettend goed in de situatie dat jullie samen zijn, een relatie hebben, ontzettend veel met elkaar delen. Wanneer die situatie weg valt, het dus uitgaat, dan ken je elkaar nog steeds heel goed maar kom je in een situatie terecht waarvan je van te voren absoluut niet kan zeggen hoe diegene zich gaat gedragen. En ik denk dat dat nu gebeurd. Natuurlijk ken jij Geert heel goed en kan je goed inschatten hoe hij over dingen denkt, maar is dat nog wel zo in deze nieuwe situatie?? Het lijkt alsof hij compleet verandert, er niks meer van de jongen over is waar je mee samen was. Maar dat is niet zo, die jongen is er nog steeds alleen zie je nu gewoon een andere kant van hem.. En ik denk dat meisjes daar over het algemeen gewoon anders op reageren. Ik denk dat meisjes meer vast houden aan hoe het vroeger was, nog vaak willen horen hoe speciaal de relatie is geweest enz enz. Terwijl jongens zich juist meteen kunnen aanpassen aan de nieuwe situatue, met een grote verandering in gedrag als gevolg.
Ik zou dus absoluut niet denken dat het niks voor hem heeft betekend of wat dan ook, ik durf met heel veel zekerheid te zeggen dat dat niet zo is! Hoop dat je hier iets in ziet en dat je er wat aan hebt, want het is verschrikkelijk om te denken dat een relatie niks voor je expartner te betekennen had.. Maar denk hier eens over na, hopelijk ga je het zelf dan ook anders inzien!

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 15:35

wahaaaaaa, als die ''Minke'' een beetje ballen had, dan komt ze er voor uit wie ze is.
Vind ze jou zogenaamd achterbaks omdat je dit doet, maar zelf paast ze de hele link door en gaat lekker anoniem blijven. Erg triest.. Ach gut
& wat zou ik me rot schrikken als ik die krabbel las, nou sta er maar boven meis..
Hopelijk doet Geert dat ook & anders kan hij precies lezen hoe jij je de afgelopen weken gevoeld hebt Knipoog

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 15:54

@ laugrease:
Ik had je naam herkend. Ik zal even je berichtje weer opzoeken.
Ik denk wel dat je gelijk gaat krijgen. Maar op dit moment wil ik hem het liefst NOOIT meer zien.

@ J_Charissa:
Ergens hoop ik inderdaad dat hij alles leest. Het kan me ook geen zak meer schelen. En degene die het heeft doorgebrieft, prima, maar deze reactie van mij is natuurlijk geheel onverwacht.
Janine kan het niets schelen. Jammer is dat, geen paniek, geen slotje aangevraagd. JAMMER ZEG!!