Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Waarom is hij een kl**tzak en ben je woest op hem? Ja het is misschien snel, maar het is uit en hij hoeft jou geen verantwoording af te leggen. Ik vind het een beetje absurd dat hij in elkaar geslagen moet worden (en zelfs gestoken??). Kan daar ook helemaal niets liefs aan vinden. Eigenlijk is het ontzettend laag. Moet hij zich verantwoorden tegenover jou? Hij heeft toch helemaal niets meer met je?
Hij is duidelijk over je heen en je bent er in dit topic al meerdere malen voor gewaarschuwd. Je bent veel te veel met hem bezig en vult alles voor hem, probeert dingen te zien die er overduidelijk niet meer zijn.
Waarom ligt de fout dan bij hem? Jij wilde dingen geloven die er gewoon echt niet meer waren. Het is niet zijn fout dat jij blijft geloven in illusies die er gewoon blijkbaar echt niet meer zijn![]()
Ik denk dat je beter goed naar jezelf kunt kijken en concluderen dat je fout zat en je leven weer oppakken. Laat die jongen gaan, hoe moeilijk ook. Hij gaat verder met zijn leven en dat zou jij ook moeten doen.
Succes!
En het zijn nog eens eeuwige twijfelaars ook... Kunnen wij best missen dus!
Janine1990 schreef:Ik weet dat het goed gaat komen. Ik ben sterk genoeg.
Heb al 18 jaar overleefd.. dit red ik ook wel.
Als mensen zo laf willen zijn, om niet eens onder hun eigen hyves durven te plaatsen? Kom op zeg. Wordt volwassen.
Ik had onder zijn hyves kunnen inloggen, maar dat doe ik niet. Laat het hem maar lezen, I don't care.
Het kan hem niets schelen dat ik leef, dat ik besta. Dan kan het mij niets meer schelen wat hij van me vindt. Zo simpel is het ook.
Ik heb wel meer domme dingen gedaan in mijn leven, zo moet het dan maar lopen. Ik kom er wel overheen.