Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

naath

Re: Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 19:47

Nou dan ga ik maar beginnen..

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:50

Jeetje... het is niet niks zeg. Al die relaties die stuk gaan. Winter wordt gewoon een tijd om tegen op te kijken als je in een relatiel zit. Sterkte (voor jullie allemaal) Weet hoe het voelt, het niet kunnen eten en waardeloos voelen en nergens zin in hebben omdat je wereld is ingestort omdat hij er niet meer is. Gelukkig is het bij ons goed gekomen. Ook pas na die verdomde winter hoor. Ga mijn paardjes doen, dan lees ik straks verder. Sucses met schrijven.

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:00

Het is inderdaad vreselijk, dat gevoel.. niet te beschrijven hoeveel pijn en verdriet dat doet. Heb nu ook nergens zin in, weet niks te doen.. Kan ook niet naar mijn paard toe omdat ik aan 't opassen ben op mijn broertjes. Denk dat ik zo even ga slapen, als 't lukt..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:07

Gewoon lekker huilen, dat is fijn.
En schrijf het van je af.

Uiteindelijk komt alles goed, is het nog niet goed? Dan is het nog niet het einde. Lachen

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 10:29

Ben weer voor 't eerst op school, moet toch weer veel huilen.. omdat iedereen 't aan me ziet dat er wat met me is. En barst ik weer in tranen uit.. pff Verdrietig

Heb net een kopje thee gedronken maar dat komt er ook weer uit straks.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 10:32

Ik schrijf ook nog steeds dingen van meaf, helpt wel goed, lucht op.
Ook brieven aan hem die ik bijv. nooit zal sturen. Maar dan ben je het toch kwijt...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:35

Het is normaal hoor, dat je op school huilt. Dat is helemaal niet erg.
Gaat vanzelf weer over Lachen
Ik had vanmorgen ook weer een dipje, omdat Aerosmith op de radio was.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 12:39

Gewoon lekker veel Marco B. / Volumia muziek etc. luisteren .. vaak kan je je heel goed vinden in deze teksten. Hard opzetten lekker meezingen TOT je moet huilen en dan lekker alles laten gaan. Lucht echt op heb het net ook een kleine 40 minuutjes gedaan, hmm en merk nu dat als ik diezelfde nummers hoor ik niet meer meteen hoef te huilen! Lachen
Zo af en toe is het gewoon nodig.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:14

naath schreef:
Nou dan ga ik maar beginnen..

Lachen

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 15:43

Haha ja sorry gister was er nog iets tussen gekomen.
Ik zal het kort houden (aangezien ik het niet eens zo goed meer weet, kan me de laatste dagen slecht herinneren).
Donderdag is het uitgegaan en ik heb me koel gedragen. Besef kwam later pas. Gehuild en ging stuk het weekend wat daarop volgde..
Zondag wedstrijd gehad en hij had me nog succes gewenst en was gewoon nog lief voor me. Dinsdag (afgelopen) elkaar gezien omdat hij dat wou en het was heftig:

Citaat:
Kwam aan moest even minuutje wachten en hij kwam.
Niks gebeurd en we zijn naar mijn huis gaan lopen, hij vroeg hoe het op school ging en we hadden het gewoon over de normale dingen.
Ik vroeg (toen we bijna thuis waren bij mij) of we nog even ergens gingen zitten en dat wou die wel. Ik ging zitten (maar op de rand want het bankje was nat) en hij stond tegenover me (want hij had geen zin om te zitten), weet niet waar we het precies over hadden maar ik besefte nu dat nu we bij mekaar zaten het écht anders was en ik kreeg tranen. Heb de hele 'wandeling' ook het gevoel gehad dat ik moest huilen, heb me toen groot gehouden maar nu lukte het niet ..
Ik begon een beetje te snikken en na een tijdje kwam die dicht voor me staan en pakte me vast, gaf me een kus op me voorhoofd.
Toen gepraat en de tranen begonnen weer, hij zei dat hij me niet kan bieden wat hij altijd al heeft gedaan omdat hij zichzelf niet meer is en dat hij bang was dat daardoor zijn gevoel voor mij zou veranderen. Ik weer huilen, maar écht heftig, hij boos en pakte me weer vast en toen pakte ik hem ook vast. Ik huilde zó hard dat hij zelfs moest huilen en zei dat ie een banketstaaf was en dat ik dit niet verdiende, maar veel beter verdiende enz. En dat hij beter niet had moeten vragen of ik kwam, maar dat ie me zo miste dat hij me gewoon wou zien. Hij zei dat hij ook geen contact meer op zou nemen maarja ik heb liever dat hij met mij praat dan met anderen. Het gaat tenslotte wel om ons .. En k heb hem kunnen overtuigen het juist wel te doen omdat ik het fijn vond te weten hoe het met hem gaat enz omdat ik gewoon nog steeds om 'm geef en bezorgd om hem ben. En ik zei sorry omdat ik weer begon te janken zoals normaal (de laatste tijd). Waarop hij zei: ''je hoeft geen sorry te zeggen, heb het liever dat je bij mij uithuilt en tegen mij dingen verteld als er wat is dan bij een ander''.
Na een tijdje stond hij met zijn hoofd tegen mijn hoofd aan en we keken elkaar aan en ik zag wat hij wou..
Na een paar keer elkaar aangekeken te hebben gaf die me een kus op de mond! Maar keek daarna wel weg van, hmm wat doe je nou pas..
Toen zijn we naar mijn huis gelopen en hebben beneden in de hal nog even gestaan. Ik kreeg weer bijna tranen en hij zag het en stak zijn hand naar me uit en zei: "kom eens" en we pakte elkaar vast. Hij af en toe kus op me voorhoofd geven en zelfs nu op me wang en ik hield hem maar vast en vast ..
Uiteindelijk moest hij naar de bus en zei ik ga want ik heb nog maar een paar minuten, ik keek hem aan en wou gewoon een afscheidskus geven, hij blijkbaar ook en we zoenden opeens .. maar werd na een kleine minuut verbroken met de woorden: "ik moet nu écht gaan sorry'' dus ik liet hem los en voelde me, sja weet niet .. ik zat sip naar de grond te kijken en hij zei ik ga nu echt naath sorry en gaf me een kus .. stond bij de deur maar kon niet weg uiteindelijk zei hij: ''naja ik ga''
Ik weet niet of ik het bewust deed maar ik stond tegen de muur en deed mijn handen voor me gezicht, ik hoorde een voetbal tas buiten op de grond ''vallen'' en de deur open gaan, hij was er weer! En zei: ''ik kan je zo toch niet laten staan'' en pakte me weer vast, ik hoefde maar 3 tranen te dropen ofzo en voelde me meteen goed.
Ik zei is het wéér mijn schuld, door mij kom je weer te laat. Waarop hij zei dat het niet mijn schuld was maar de zijne, hij had of mij niet moeten vragen vanavond of gewoon weg moeten gaan. Ik zei dat ik ook wel naar boven kon gaan i.p.v. beneden te staan snikken zodat hij het kon zien. Wat ie daarop zei weet ik niet meer maar we hebben een tijdje in elkaar armen gestaan totdat het tijd was om te gaan omdat hij anders deze bus zou missen. We gaven elkaar een kus op de mond en hij zei ik sms je zo wel, doe rustig aan he. Ik liep mee totde deur en bleef in de opening staan toen hij wegliep zwaaide hij nog, en ik zwaaide terug ik liep weg en zag door het raam dat hij nog keek ..

Nu inmiddels 10 min geleden stuurde hij me deze sms: Lievert sorry van vanavond had dit nooit mogen vragen echt sorry slaap lekker en dikke kus van mij ben bijna thuis.

Even van PB gekopieerd die ik diezelfde avond naar Janine had gestuurd..

Gister heb ik er voor mezelf een punt achter gezet omdat ik het maar niet kan loslaten, hij zei dat hij vanzelf wel zou zeggen als hij zichzelf weer is .. nou oke prima toch.

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 17:11

Jeetje zeg, wat een verhaal! Weet precies hoe jij je voelt, ik wou mijn ex(pff dat klinkt raar) ook maar niet loslaten! Wou hem voor altijd vasthouden en moest zoooo hard huilen toen hij weg ging. Goed dat je er een punt heb achter gezet!

Het ging weer beter met mij vandaag, heb wat gedronken en had les op me paard wat niet goed ging omdat ik het niet lang volhield. Daarna even gewerkt enzo.. maar nu stort ik wel weer in. Verdrietig Vooral nu ik jou verhaal weer lees, voelde precies hetzelfde..

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 17:14

Zoals Janine een stadium verder was als mij, ben ik dat nu denk ik bij jou, dus PB maar als je tips nodig heb! Haha!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:53

Goed dat je toch bent gaan paardrijden! Je probeert het toch, het leven gaat door.
"Life doesn't stop because you do."
Vond ik een prachtige zin. Lachen

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 21:30

Gek, er speelt zoveel door me heen na gister.
Ik ben druk met typen geweest en ben GTST aan het kijken (de herhaling) en als ik dan af en toe op de klok kijk denk ik hè, vet laat al en heb Pas nog niet gesproken..
Dan klik me MSN venster open en klik ik op de zoek balk druk de letters P A S in en zie dat hij offline is, klik er dan op om te kijken of het 2e poppetje groen is ipv grijs, want dan staat hij offline weergegeven maar nee..
Jammer, maar ook beter .. voel het allemaal door elkaar Verdrietig

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 21:40

Wat ik denk, na zonet.. Is dat hij jou heeft geblokkeerd. Zou echt super kinderachtig zijn zeg!!
Ik heb niet veel met msn-en, echt supergezellig ouwehoeren met vriendinnen. Maar ik msn-de dus nooit met mijn ex. Hij heeft er ook weinig mee. Maar dat is ook wel prettig.
Vind het echt kinderachtig als mijn vermoeden klopt, maar verlaag je dan ook niet tot het niveau van hem. Want als hij zo kinderachtig doet, is hij niet eens een woord meer waard!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 21:46

Als het zo is, dan kan het ook wel zijn dat hij nu écht rust wil en omdat hij weet dat het verleidelijk voor hem is om met mij te gaan praten omdat hij nog veel (genoeg) voor me voelt hij me dan op blok zet, naja beter toch. Dan gaat hij tenminste nadenken!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 21:48

Ik hoop dat dat de reden is...

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 21:49

PS.
@ Janine.
En als ik dat meisje* moet geloven is hij niet online geweest want hij heeft niet met haar gepraat.

*Meisje waarover ik stuurde via PB

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 21:50

Gelukkig heeft mijn ex geen MSN/Hyves, zou ik echt vreselijk vinden!! Elke keer kijken op ze hyves of hij berichtjes heeft van andere mensen of wat hij heeft gedaan..

Heel raar eigenlijk dat hij het niet heeft hihi, was een hele mooie jongen, absoluut niet ouderwets ofzo.. maar vond aan MSN gewoon niets. Bovendien had hij daar niet eens tijd voor.
Ik was net weer op stal, moest een paard voor iemand anders rijden en voelde me daarna zo eenzaam! Heel raar gevoel weer, hoe "nuchter" ik er vanmiddag over nadacht, net dacht ik weer heel anders en sprongen de tranen steeds weer in me ogen. Gevoelens zijn zo raar, ik voel me echt eenzaam.. dit is de eerste vrijdag in 4 maanden dat ik zonder hem slaap. Mis hem nu al!

Mijn moeder had nog een sms naar hem gestuurd, dat hij een hele leuke schoonzoon was, dat ze hem erg ging missen en dat hij altijd welkom was bij ons thuis. Hij heeft nog niks terug gestuurd..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 21:50

Ik weet welke je het over hebt gehad.
Wie weet is hij wel druk met school ofzoo.
Dat hoop ik tenminste voor je.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 21:52

UpToDance schreef:
Gelukkig heeft mijn ex geen MSN/Hyves, zou ik echt vreselijk vinden!! Elke keer kijken op ze hyves of hij berichtjes heeft van andere mensen of wat hij heeft gedaan..

Heel raar eigenlijk dat hij het niet heeft hihi, was een hele mooie jongen, absoluut niet ouderwets ofzo.. maar vond aan MSN gewoon niets. Bovendien had hij daar niet eens tijd voor.
Ik was net weer op stal, moest een paard voor iemand anders rijden en voelde me daarna zo eenzaam! Heel raar gevoel weer, hoe "nuchter" ik er vanmiddag over nadacht, net dacht ik weer heel anders en sprongen de tranen steeds weer in me ogen. Gevoelens zijn zo raar, ik voel me echt eenzaam.. dit is de eerste vrijdag in 4 maanden dat ik zonder hem slaap. Mis hem nu al!

Mijn moeder had nog een sms naar hem gestuurd, dat hij een hele leuke schoonzoon was, dat ze hem erg ging missen en dat hij altijd welkom was bij ons thuis. Hij heeft nog niks terug gestuurd..

Dat is wel heel lief van je moeder zeg!

Wees inderdaad maar blij dat hij geen hyves heeft zeg! Die ex van mij heeft gelukkig niet zoveel op hyves. Duss Lachen

En aan het eind van de dag wordt je gewoon wat vermoeider en emotioneler, dat is normaal. Dat heeft iedereen hoor Lachen

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 22:00

Ik was ook een week lang (en daarvoor al omdat er toen al wat speelde) bang om te slapen, want dan is het stil, en lig je eenzaam in bed en ga je nadenken en huilen .. Heb nachten gewacht tot ik moe was en heb dus dagen heeeel erg als een zombie op school gezeten.
Heel lief van je moeder! Maar en ik kan uit ervaring spreken (wauw wat klinkt dat goed) dat het ECHT beter is niemand er mee te laten 'bemoeien' ecn het even te laten rusten, niet alleen voor jezelf maar ook voor hem.
Wat ik Janine al een keer PB'de (?) is:
Citaat:
Het is nét een boek die ik nog niet heb dicht kunnen slaan ..
Hij ligt open op de laatste bladzijde en wacht op de laatste zin, óf hij zegt: ''Ik ben mezelf weer ik wil je terug'' dan kan ik in het boek schrijven: will be continued, en kan ik het boek dichtdoen en aan een nieuw boek beginnen óf hij zegt het is over en dan schrijf ik: ''En ze leefde nog lang en gelukkig'' dán pas kan ik 't boek dichtdoen en 't boek zovaak herlezen als ik wil en aan de mooie momenten denken en 't afsluiten ..

Ik heb het dus gister dichtgeslagen, en tuurlijk lees ik af en toe die leuke hoofdstukken nog eens even door. Maar doe je boek dicht, ga verder met je leven en bereid je voor op een nieuw spannend boek, want het leven zit vol verassingen!
Succes!
Liefs.

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 22:05

Me moeder bemoeid zich er ook niet mee, ze wou hem alleen nog even bedanken voor de fijne tijd. En laten weten dat hij nog altijd welkom is!

Ik ga nu weer proberen te slapen, in me eentje.. zonder mijn liefde. Verdrietig

xxx Lovers

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 22:06

Dat heb je inderdaad naar mij gestuurd.
Maar geloof me, dat je dat boek nog vaak even op de laatste bladzijde open zult laten liggen. Want die hoop komt nog zovaak weer omhoog.
Hoewel ik in dit geval heel goed begrijp dat je spuugzat ervan bent! Na een aantal weken kwakkelen.. Bah..

@ UpToDance:
Geloof me, je moeder vind het eerst allemaal heel vervelend.
Maar als het straks net zo loopt als bij mij, zal ze hem een kwal vinden.
En dat is echt jammer, dat geeft je een k=ut-gevoel!!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 22:07

UpToDance schreef:
Me moeder bemoeid zich er ook niet mee, ze wou hem alleen nog even bedanken voor de fijne tijd. En laten weten dat hij nog altijd welkom is!

Ik ga nu weer proberen te slapen, in me eentje.. zonder mijn liefde. Verdrietig

xxx Lovers

Ik snap het, heeel lief!
Maar verwácht niks van hem, stel hij stuurd je een lief smsje is dat onverwacht en komt het lekkerder aan!
Slaap lekker, en succes met het 'verwerken'.
Mijn PB-box staat altijd open, dus als je vanacht wakker word en het even van je af wil schrijven .. het word voor mij vanavond toch een latertje dus! Lachen