Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rosie_Posie schreef:__Laura schreef:Ik heb idd een boardbroek gekocht & goede handschoenen met polsbescherming (handig!!). Dat is ook de enigste bescherming die ik heb..
Scheelt zo'n beschermding op je rug eigenlijk? Zag vandaag iemand boarden met zo'n ding, kan me niet voorstellen dat dat lekker zit?
Als beginner heb je die niet nodig. Als je wilt gaan freestylen is het wel handig.
Vorig jaar is er iemand gevallen na het nemen van een grote schans. Dat ding was gebroken.
Zijn staartbotje ook... maar moet er niet aan denken wat er nog meer was gebroken als hij dat ding niet had gedragen...

superpluisje schreef:Vind wel dat als je op wintersport gaat en je hebt niet eerder geboard dat je les moet nemen.
Al is het niet voor je eigen veiligheid dan wel voor je mede pistegebruikers.
mas_ schreef:Ik heb even een vraag aan de helmdragers. Wat doen jullie eigelijk onder je helm? Om hem een beetje fris te houden zegmaar
.
) en heb wel een dunne bivak/sjaal/muts (zo'n ding wat je als alle 3 kunt dragen
) die er goed onder past voor als het echt koud is. Maar anders doe ik er denk ik niks onder.
Echt zo'n zin in! 
leuk. have fun
.

dat zou niet cool zijn
Ethelate schreef:Bij polsbescherming moet je goed opletten of je wel genoeg bewegingsvrijheid houdt. Dat als je zit je nog wel je armen kunt gebruiken om jezelf overeind te duwen.
Ik heb geprobeerd maar een buff onder mijn helm past niet. Sluit jullie helm dan zo 'ruim' aan? Want er mag echt geen bewegingsruimte over blijven.
In Sölden ligt ook véél sneeuw
.
.
. Wirobelgje schreef:in Mayerhofen, waar ik naartoe ga, ligt al 130cm sneeuw![]()
nog een beetje meer en ze vinden me niet mee terug als ik er te ver in zakdat zou niet cool zijn
Ga je in de kerstvakantie of in de krokusvakantie? 
Ik ga in de krokus.
?