Menino schreef:maar je kiest er wel voor om 'gediscrimineerd' te worden...
Koop je geen sigaretten meer is het probleem opgelost...
Wat een kortzichtige opmerking zeg, klein! Mijn probleem opgelost als ik geen sigaretten meer zou kopen het moet niet gekker worden, omgedraaide wereld eerder.
Ik blaas de niet rokers geen rook in hun giegel, ze hebben geen last van me, ik heb mn pleziertje
voel me net als Nikki__geen haar minder fit, heb een prima conditie en ben nooit ziek (Heb ik ooit zelfs eens een topic over geopend) dus ik zie het probleem ook niet zo.
Ik irriteer me wel aan trieste niet rokers die spastisch hun mening op proberen te dringen en zich hiermee op de borst lijken te slaan, kijk mij nu, ik rook niet ik ben zo goed bezig
Terwijl ze diep in hun hart de rokers mss wel enorm benijden....kijk hun nu eens genieten, ik wou dat ik dat durfte, dan ben je mss wel veel eerlijker

Nikki__ schreef:Wat een wonder chiqa, we zijn het eens een keer met elkaar eens!
Als er wordt gezeurd over de verhoogd prijs van het stro en hooi oid, mogen we wel masaal klagen.
Mag ook wel een keertje toch

Altijd leuk zo'n verassende wending

En idd als het stro duurder wordt is het wel getolereerd dat met zeurt om de prijs
Kijk ik blijf toch wel roken hoor, al wordt een paje een geeltje, een roker moet juist creatief zijn.
Moet je eens kijken wat het gaat kosten als ik zou stoppen dat wil je niet weten