Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rebel_Jits schreef:Anoniem schreef:gadverdamme!!van zulke kerels krijg ik echt het zuur....hij heeft ongetwijfeld een innige relatie met zijn linker- cq rechterhand.laat hem die relatie maar houden.
Klopt helemaal. Dat heeft hij zelfs zelf verteld![]()
![]()
Denk dat ik maar snel verder ga kijken.. (A)
Rebel_Jits schreef:Anoniem schreef:gadverdamme!!van zulke kerels krijg ik echt het zuur....hij heeft ongetwijfeld een innige relatie met zijn linker- cq rechterhand.laat hem die relatie maar houden.
Klopt helemaal. Dat heeft hij zelfs zelf verteld![]()
![]()
Denk dat ik maar snel verder ga kijken.. (A)
?
mootjah schreef:nu wil ie vrienden blijven.. beter een beetje kwijt dan helemaal..
mootjah schreef:het is ook net 3 dagen uit met mijn vriend.. hij had al 3 weken een relatie met iemand anders..
nu wil ie vrienden blijven.. beter een beetje kwijt dan helemaal..
Gatver, dat is nou één van de redenen dat ik mannen haat.
Saskiaatje schreef:mootjah schreef:het is ook net 3 dagen uit met mijn vriend.. hij had al 3 weken een relatie met iemand anders..
nu wil ie vrienden blijven.. beter een beetje kwijt dan helemaal..
Wat een klootzak.Gatver, dat is nou één van de redenen dat ik mannen haat.
Hij probeert het nog
Suzanne F. schreef:mootjah schreef:nu wil ie vrienden blijven.. beter een beetje kwijt dan helemaal..
Dat heb ik het eerste half jaar ook gedacht. Daarna besloten alle contact te verbreken omdat ik het gewoon niet meer aankon hem elke keer te zien.
Saskiaatje schreef:Wat een klootzak.Gatver, dat is nou één van de redenen dat ik mannen haat.
Rawr schreef:Saskiaatje schreef:Wat een klootzak.Gatver, dat is nou één van de redenen dat ik mannen haat.
Want alle mannen doen dat en vrouwen doen dat nóóit.
Saskiaatje schreef:Dat zeg ik niet, helemaal niet, zelfs.
Suor schreef:Wat deed zij dan?
Lovely schreef:Die is toch dood?
Rawr schreef:Saskiaatje schreef:Dat zeg ik niet, helemaal niet, zelfs.
Beetje dom om dat als "één van de redenen dat ik mannen haat" te noemen dan, mijns inziens.![]()
Maar ik zal je wel verkeerd begrepen hebben.