pluklief schreef:Ik weet er nog een
Ik zou graag de bokt-elftal tank willen laten bouwen inclusief alle luxe die dat ding heeft en dan er mee de wereld rond reizen samen met de leden van het elftal
Helemaal mee eens
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zou graag de bokt-elftal tank willen laten bouwen inclusief alle luxe die dat ding heeft en dan er mee de wereld rond reizen samen met de leden van het elftal
kirri schreef:hahaha die is ook leuk
ik weet er ook nog wel 1, maar dat zal noooit gebeuren, mijn lieve jipje terug krijgen

.
!!!! SamSter schreef:In de toekomst willen kijken om te zien of dingen die ik nu doe , het aan het eind waard zijn!
pluklief schreef:AnnemiekvM schreef:Er komen af en toe wel heftige wensen aan bot... Iemand bijten totdat hij bloed klinkt niet zo lekker in mijn oren hihi.
Als je zegt dat je dat graag wilt zijn er ook echt mensen die hun arm aanbieden
AnnemiekvM schreef:Er komen af en toe wel heftige wensen aan bot... Iemand bijten totdat hij bloed klinkt niet zo lekker in mijn oren hihi.
ik bedoel dat ik bijv maar al te graag vrijwillegers werk zou doen bij bijvoorbeeld de dierenambulanche maar ik heb er geen tijd voor en kan het geld ook niet missen. En dat je daardoor ook wat meer tijd over houdt om te doen wat je wil doen. ilona21 schreef:ik zou dan in de playboy willen staan.
nu durf ik dat niet maar dan maakt het toch niks meer uit.

highwaykind schreef:AnnemiekvM schreef:Er komen af en toe wel heftige wensen aan bot... Iemand bijten totdat hij bloed klinkt niet zo lekker in mijn oren hihi.
Ik vind de aan boT typfout hier ook wel grappig eigenlijk
manonie12 schreef:Op me lijstje staat:
Dronken zijn
Iemand heeel hard op zijn bek slaan.
ik 1 keer en nooit meer 
gaf overgens erg veel voldoening! kirri schreef:manonie12 schreef:Op me lijstje staat:
Dronken zijn
Iemand heeel hard op zijn bek slaan.
ben je nog nooit dronken geweest?ik 1 keer en nooit meer
en ik heb 1 keer iemand heel hard geslagengaf overgens erg veel voldoening!

mistid schreef:XD
Ik weet eigk helemaal niet wat ik wil
Ik zou graag uit mijn lichaam willen stappen om te zien hoe anderen mij zien enzo, nouja ik weet niets