nog nooit een vriendje gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Korleon

Re: nog nooit een vriendje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 09:34

Dat is bij mij ook altijd het probleem.. iedereen vraagt, en wanneer neem je jou vriend nou s mee??? Ik zeg voorlopig niet want vind de mannen die ik tegenkom niet leuk Knipoog

Ik vermaak me ook wel alleen! Vrijheid blijheid, geen verantwoording afleggen.. die tijd komt ooit nog wel Knipoog

Rietjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 10:33

aah t komt vanzelf, Ik had juist heel vroeg een vriend, toen ik 15 was tot mn 17e.. daarna ben ik heerlijk een jaar vrijgezel geweest, en heb nu weer een vaste vriend (bijna n jaar) waar ik super gelukkig mee ben:D

Dus t komt vast allemaal wel goed, je moet alleen de juiste tegen komen

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:36

Ook hier nog geen vriend aanwezig geweest. Hoop problemen in mijn jeugd gehad, waardoor ik denk ik nu mensen moeilijker toe laat. Heb als het ware een muur om mij heen gebouwd, wat heel moeilijk af te breken is. Als er wat fout gaat oid, heb ik ook altijd het idee dat het aan mij ligt. Vroeger was ik het pispaaltje van de klas en kreeg overal de schuld van.
Tegenwoordig ben ik recht voor zijn raap, neem geen blad voor de mond. Wat regelmatig ook verkeerd uitpakt....

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:01

Ik ben ook bijna 21 en nog altijd vriendloos. Ik heb in het verleden niks ergs meegemaakt zoals pesten en ik zie er gewoon oké uit, ga best vaak stappen en scharrel ook wel hier en daar, maar zodra het iets meer begint te worden, ren ik zo hard mogelijk weg.

Wanneer ik iemand echt leuk vind word ik erg verlegen, ben ook bang om gekwetst te worden. Ik ben dus wat moeilijker om te bereiken en tegen die tijd dat ik mezelf open durf te stellen, hebben ze al geen interesse meer..

Wanneer ik een 'oogje heb op iemand' (net als nu....), voel ik me er vaker rot door, dan wanneer ik gewoon happy single ben en er niet over na hoef te denken.. Haha!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:09

Mareska schreef:
Ik ben ook bijna 21 en nog altijd vriendloos. Ik heb in het verleden niks ergs meegemaakt zoals pesten en ik zie er gewoon oké uit, ga best vaak stappen en scharrel ook wel hier en daar, maar zodra het iets meer begint te worden, ren ik zo hard mogelijk weg.

Wanneer ik iemand echt leuk vind word ik erg verlegen, ben ook bang om gekwetst te worden. Ik ben dus wat moeilijker om te bereiken en tegen die tijd dat ik mezelf open durf te stellen, hebben ze al geen interesse meer..

Wanneer ik een 'oogje heb op iemand' (net als nu....), voel ik me er vaker rot door, dan wanneer ik gewoon happy single ben en er niet over na hoef te denken.. Haha!

dat heb ik dus ook, zodra ik iemand leuk vind, voel ik me zo rot gewoon.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:11

Heb jij dat ook? -> "Ik verknal het toch altijd, dus dat zal nu ook wel weer zijn..."
Selffulfilling prophecy Knipoog

Dat heb ik nu dus op het moment ook heel erg, dus voel me al een paar weken niet vrolijk..

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:51

Wel fijn dat er mensen zijn die precíes hetzelfde hebben. We zullen heus niet allemaal eeuwig vrijgezel blijven toch?

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:07

Volgens mijn oom wordt ik dat wel Huilen van het lachen Zo'n oud alleenstaand omaatje met al haar paardjes Huilen van het lachen

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:09

Fijn zo'n oom Huilen van het lachen Hier vinden ze in de familie dat ik vóóral nog even door moet gaan feesten als single (vraag me niet waarom Clown ) en dat ik mij daarna maar eens echt moet gaan settelen met een kerel die mij waard is. (kritische keuring Clown ) Álleen: Met verjaardagen is het wel zo dat ik word gevraagd waar mijn vriend dan wel niet is? Nagelbijten / Gniffelen Clown

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:10

Dat doen ze bij mijn nou ook altijd Huilen van het lachen Als ik binnenkom, kijken ze altijd nog ff achter mij of ik nog iemand mee heb genomen Clown

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:16

Nee, bij mij zouden ze zwaar verbaasd zijn ben ik bang Nagelbijten / Gniffelen.

Misschien moeten we afspreken over een jaar of tien weer een topic te openen en dan kijken wat de stand is Haha!.

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:48

whahaha goed idee Haha!
mijn familie is ook altijd zo: waar is je vriend nou?
en 1 van mijn buurmannen wilde wel mijn deeltijdvriendje worden Nagelbijten / Gniffelen (als grap)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 20:23

Huilen van het lachen Je buurman? Huilen van het lachen

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 20:24

meerdere zelfs Nagelbijten / Gniffelen
vooral in de zomer is het erg, kom ik naar buiten met de hondjes.
begint 1 al te fluiten: woehoe daar hebben we hollands next topmodel Nagelbijten / Gniffelen
zie je het al voor je? Huilen van het lachen
ach ik wete wie het zeggen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 20:34

A_lette schreef:
Fijn zo'n oom Huilen van het lachen Hier vinden ze in de familie dat ik vóóral nog even door moet gaan feesten als single (vraag me niet waarom Clown ) en dat ik mij daarna maar eens echt moet gaan settelen met een kerel die mij waard is. (kritische keuring Clown ) Álleen: Met verjaardagen is het wel zo dat ik word gevraagd waar mijn vriend dan wel niet is? Nagelbijten / Gniffelen Clown

vooral lekker moeilijk doen he, die familie Vork
Mijn vader vroeg aan mij of 'deze nou weer afgekeurd word' omdat hij van voetbal houd en ik van paardensport Huilen van het lachen das weer een keerzijde van het verhaal..
echt alsof ik ze verslijt bij het leven No Cheer met andere woorden, het is nooit goed!!

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 21:48

Nee, maar zolang jij het maar wel goed vindt Knipoog

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 21:50

Als ik een vriend goed vind maakt t me niet uit wat andere mensen ervan vinden.. maar voorlopig zit er dit nog niet in denk ik Knipoog

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 21:51

Denk dat ik eroverheen heb gelezen maar: Waarom niet Korleon?
edit: om de vrijheid blijheid?

En inderdaad, zolang jij er maar blij mee bent Ja

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 21:52

haha ja om de vrijheid blijheid.. laatste jaar student Knipoog

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 21:58

kom me ook maar melden Huilen van het lachen nooit echt vriendje gehad, in zin van verkering, nou ja afgezien dat jongentje van 2 dagen toen ik 9 was.
ben daar ook te down to earth voor. dan zien anderen een leuke jongen dan heb ik al zoiets van, doe normaal. ben ook nooit echt verliefd.

vind mijzelf ook niet echt de moeite waard voor iemand, heb ook een pestverleden, (de 1e pagina berichtjes geven het precies weer Lachen )
ik ga ook niet uit, m'n leven bestaat alleen maar uit naar de uni gaan, snel weer naar huis, eten, en dan naar het paard. kom dus ook nergens anders.

al moet ik zeggen dat ik van de zomer echt een super leuke jongen heb ontmoet. eerst zijn moeder en later kwam hij ook mee, en wilde hij de volgende les perse van mij hebben Haha!
maar dat was op een zaterdag en toen hebben m'n zaterdagkids m weggejaagt, heb m sindsdien niet meer gezien.
echt een superknappe jongen, dus dan denk ik meteen al dat is een categorie te hoog voor mij, zo iemand wil mij helemaal niet.

(doet me trouwens wel goed dat ik niet de enige ben, Huilen van het lachen )
edit: wordt over een paar maanden 21

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 22:09

we zouden eigenlijk een lotgenotengroep moeten oprichten Nagelbijten / Gniffelen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 22:10

Ik weet wat jullie voelen Nagelbijten / Gniffelen

Ik was 19 toen ik sja een jongen tegen kwam. Hij was stapelverliefd op mij en het enige wat ik dacht: lozen die gek Clown
Werd gek bij het idee dat ik met een kerel opgescheept zou zitten, veel te gewend aan het alleen zijn Nagelbijten / Gniffelen
Maar hij hield vol en sja... uiteindelijk moest ik er maar aangeloven en kregen wij verkering. In januari zijn wij 4 jaar bij elkaar! Haha!
Maar soms verlang ik naar de goede oude tijd...

Mijn oom was eeuwig vrijgezel, mijn oma wist het zeker: heel erg homo! (hadden wij op gegokt, maar er kwam helaas ook geen mannelijke vriend. Was ook gezellig geweest). 38 was hij toen hij een vrouw ontmoette die hem vreemd genoeg leuk vond Clown Trouwde snel en kreeg zo snel mogelijk kids (zij was 39 Nagelbijten / Gniffelen).
Oma heeft het gelukkig meegemaakt en ze verzuchtte: hehe eindelijk Nagelbijten / Gniffelen blijft hij tenminste niet alleen achter (meneer was nogal een moederskindje Nagelbijten / Gniffelen)

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 22:27

k zie wel een tweedeling Tong uitsteken

mensen die wel een vriendje willen (of denken te willen) maar eigenlijk soort van te verlegen zijn
en een groep die zo hard mogelijk wegrent als het serieus begint te worden, omdat ze zo genieten van de vrijheid

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 22:27

Ik zag mijzelf altijd als het type: vrijgezellig! Haha!

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 22:28

En de groep waarbij 't altijd mis loopt (van zijn kant..) voordat het ook maar iets is geworden..