Ik vermaak me ook wel alleen! Vrijheid blijheid, geen verantwoording afleggen.. die tijd komt ooit nog wel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Mareska schreef:Ik ben ook bijna 21 en nog altijd vriendloos. Ik heb in het verleden niks ergs meegemaakt zoals pesten en ik zie er gewoon oké uit, ga best vaak stappen en scharrel ook wel hier en daar, maar zodra het iets meer begint te worden, ren ik zo hard mogelijk weg.
Wanneer ik iemand echt leuk vind word ik erg verlegen, ben ook bang om gekwetst te worden. Ik ben dus wat moeilijker om te bereiken en tegen die tijd dat ik mezelf open durf te stellen, hebben ze al geen interesse meer..
Wanneer ik een 'oogje heb op iemand' (net als nu....), voel ik me er vaker rot door, dan wanneer ik gewoon happy single ben en er niet over na hoef te denken..

Zo'n oud alleenstaand omaatje met al haar paardjes
Hier vinden ze in de familie dat ik vóóral nog even door moet gaan feesten als single (vraag me niet waarom
) en dat ik mij daarna maar eens echt moet gaan settelen met een kerel die mij waard is. (kritische keuring
) Álleen: Met verjaardagen is het wel zo dat ik word gevraagd waar mijn vriend dan wel niet is?
Als ik binnenkom, kijken ze altijd nog ff achter mij of ik nog iemand mee heb genomen

.
. 
(als grap)
Je buurman?

A_lette schreef:Fijn zo'n oomHier vinden ze in de familie dat ik vóóral nog even door moet gaan feesten als single (vraag me niet waarom
) en dat ik mij daarna maar eens echt moet gaan settelen met een kerel die mij waard is. (kritische keuring
) Álleen: Met verjaardagen is het wel zo dat ik word gevraagd waar mijn vriend dan wel niet is?
![]()

das weer een keerzijde van het verhaal..
met andere woorden, het is nooit goed!!
nooit echt vriendje gehad, in zin van verkering, nou ja afgezien dat jongentje van 2 dagen toen ik 9 was.
)
)

Trouwde snel en kreeg zo snel mogelijk kids (zij was 39
).
blijft hij tenminste niet alleen achter (meneer was nogal een moederskindje
)