IndianLady schreef:Ik heb je post gelezen
Dat pilletjes slikken is algemeen
Enig idee waarom wij ooit als omnivoor begonnen zijn? En nu nog steeds vlees eten, waarschijnlijk omdat wij het dus toch wel een beetje nodig hebben. Zolang er geen enkele medici tegen mij zegt: Oke nu moeten we allemaal stoppen met vlees eten want het is ongezond, laten we voortaan met zn allen planten eten.
MKZ, varkenspest, vogelgriep ring any bell?
Er wordt gewoon tegenwoordiger echt wel beter op mediactie gelet, medicatie die niet schadelijk is voor ons.
Blijf jij lekker je pilletje slikken, ik tast straks toe op mn stukkie vlees. Heb er nu al zin in
Wat bedoel je met het pilletjes slikken is algemeen? Beetje jammer dat je me nu verwijt dat ik al m'n vitaminen uit pilletjes haal terwijl dat niet zo is. En je dat zelfs ook weet. Kennelijk heb je leugens nodig om je argumenten sterk te maken. Net als het gebruik van het woord 'waarschijnlijk'. Dat zegt ook wel weer wat...
Grappig trouwens dat je je zo op dat piepkleine pilletje focust, dat ik 's ochtends neem bij mijn jus d'orange, als ik 't niet vergeet. Er zijn genoeg vleeseters die er extra vitamines bij nemen nu 't winter wordt en de weerstand wat lager, mag dat dan ook niet? Je doet net alsof het pilletje mijn hele avondmaaltijd is. Gelukkig ga ik lekker veganistische nacho's en guacamole voor vrienden maken. Ja, veganisten eten meer dan pilletjes!
Er zijn zeker medici die zeggen dat je moet stoppen met vlees eten. Er zijn ook anderen die zeggen dat je het wel moet eten. En die worden het nooit eens. Net als wij, vermoed ik. Ik heb mijn pilletje dus al geslikt. Jij veel plezier met 't mishandelde, van hormonen en chemicaliën doordrongen karkas wat nu in je koelkast aan het verotten is, waarschijnlijk al een paar maanden ergens in een vrieshuis heeft gehangen, straks in je pan verder zal verotten en daarna in je darmen zal ontbinden! 
. Ik zou het ook best wel willen doen, maar denk dat ze hier thuis gek worden als ik dat door zou zetten. Vind het zo ook prima en ik hou wel van lekkere (biologische) kaas en honing e.d.