Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:We hebben een afspraak met de directeur van de school waar ze nu zit, ik verwacht er niks van maar ik wil wel vragen waarom ze dit laten gebeuren.
marleen_usar schreef:Ik laat niks gebeuren
marleen_usar schreef:Je verzint excuses. Dat het allemaal ver weg is, is lastig. Maar je had in de afgelopen maand echt al een heleboel gesprekken kunnen aanvragen en scholen bekijken.Ik woon in een gehucht met scholen allemaal ver weg,ben niet te belazerd te reizen maar dan moet het wel de moeite waard zijn.
Citaat:Vorig jaar had ze een zeer goede juf die boven op het pesten zat, maar die zenu heeft bakt er niks van.
Citaat:Ik hoop alleen wel dat het daar veranderd en dat er geen nieuwe slachtoffers meer gemaakt worden?
Citaat:Ja maar wie zegt dat het op een andere school ook niet gebeurd wordt er dan gezegd.Haar gedrag is ook niet goed zegt ze dan, nee zeg ik maar ze weet gewoon niet meer hoe ze moet reageren?
marleen_usar schreef:Ik heb die vrije school eindelijk aan de lijn gehad en ik heb gewoon eerlijk gezegd welke problemen ze heeft.Ze was verbaasd en vroeg ook eerlijk of mijn dochter wel kon wachten tot het open dag is in januarie? Ze had zelf het idee dat ze daar weg moet en snel maar zo zei ze dat niet, ik wordt in ieder geval snel gebeld door de persoon die er over gaat en dan is nog maar een kwestie van tijd,ik zei ook dat ik de inspectie achter me heb staan.
Shadow0 schreef:[
jaantsje schreef:Als ouder probeer je er alles aan te doen om het te laten stoppen.
School is in deze heel erg fout.
AprilSchat schreef:En geloof jij ook echt dat marleen de hele tijd stil zit en maar afwacht.