Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 12:50

Ik ben altijd een voorstander van wappies belachelijk maken. Dus ik vind dat wel grappig. :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 12:56

Mijn collega is een wap... ze zijn erg vermoeiend en blijven hangen in de tijd van Corona.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 13:02

Neeeeee CoJona blijkbaar _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 13:04

purny schreef:
Mijn collega is een wap... ze zijn erg vermoeiend en blijven hangen in de tijd van Corona.

Dat vind ik ook zo moeilijk, mensen die het niet achter zich kunnen laten. Dat lijkt mij vooral voor die mensen zelf ook ontzettend stressvol en heel vermoeiend, dat constante wantrouwen, de boosheid en noem maar op.

Hier is het nu zo donker... Het lijkt verdorie wel avond :\ geef zon!

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 13:13

MarlindeRooz schreef:
Ik ben altijd een voorstander van wappies belachelijk maken. Dus ik vind dat wel grappig. :)

Vind het vooral zo heftig dat mensen zich zó druk maken om dit soort dingen, lijkt me echt een bijzonder negatief leven als je als wap door het leven gaat.
Altijd uitgaand van het slechte, wantrouwend inderdaad. Maar ze zijn inderdaad fantastisch om mee te kunnen lachen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 13:15

Ja die zitten straks in het bejaardentehuis. En als mede bewoner Mitchell van dan 85 dan dood gaat, is het vast ook “vaccinatieschade”. :+

En ik erger mij aan het weer, ik wil wat nuttigs doen maar het blijft maar sneeuwen, hagelen etc.

Little_Gift

Goh ja ik vind er van beide kanten iets van... Dat veroordelen ligt me niet zo... Of iemand nu een "wap" is of niet... Dat is ieders keuze en eigen wens. Men is zoals men zelf wil en ik vind het niet ok daarover te oordelen. Dus ook niet of iemand al dan niet een wap is...

Telpeva
Moderator Algemeen

...ik had het plan om mijn 20.000e post te screenshotten, vergeten. Boeeee

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 13:19

Telpeva schreef:
...ik had het plan om mijn 20.000e post te screenshotten, vergeten. Boeeee

:(:)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-26 13:35

Little_Gift schreef:
Neeeeee CoJona blijkbaar _O-

Neeee, de grote C.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-26 13:37

Little_Gift schreef:
Goh ja ik vind er van beide kanten iets van... Dat veroordelen ligt me niet zo... Of iemand nu een "wap" is of niet... Dat is ieders keuze en eigen wens. Men is zoals men zelf wil en ik vind het niet ok daarover te oordelen. Dus ook niet of iemand al dan niet een wap is...

Het is alleen jammer dat "wappies" er vaak zelf ook geen hele fijne houding op nahouden tegenover hun medemens. Hoe vaak ik al niet op social media iemand heb zien roepen dat het door de vaccinaties komt als iemand kanker heeft (gehad) of er aan overleden is.. dat soort gedrag veroordeel ik wel. :o

Mijn ergernis: dat ik vandaag moet werken (dat vond ik al ergerlijk, die ene dag zo voor het weekend. Was de rest van de week vrij) en niet met de sneeuw naar de Efteling kan. -O-

Hopelijk ligt er morgen nog wat.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 13:38

Getver, nou sneeuwt het hier in Schiedam ook. Nou ja, zo te zien blijft het niet liggen en anders kan ik mijn winterbanden weer eens testen.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 13:38

Nou ja, dat wil natuurlijk niet zeggen dat wij ons dan ook moeten verlagen en hetzelfde gedrag gaan vertonen toch?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 13:39

MarlindeRooz schreef:
Ik ga naar de kapper vanmiddag (na een jaar). En ik wil al jaren een lange bob. Allen heb ik m’n haar graag vast en dat is dan minder prettig. Dus ik twijfel heel erg. :=

Ik kan er met lang haar ook niet tegen als het los hangt, maar met een bob had ik er geen last van. Eventueel investeren in speldjes en klemmen.

Ik moest eigenlijk stro gaan halen, maar ik kijk van de week wel en anders rijd ik even met mijn auto ipv met de trailer.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-26 13:48

Little_Gift schreef:
Nou ja, dat wil natuurlijk niet zeggen dat wij ons dan ook moeten verlagen en hetzelfde gedrag gaan vertonen toch?

Nee, dat is ook niet wat ik wil zeggen. Maar veroordelen gebeurt helaas aan beide kanten, dat is de boodschap.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 13:52

Little_Gift schreef:

Als iemand met een wappie-moeder, ik vind het erg lastig om daar mee om te gaan iig. Maar die zit inmiddels al jaren vuistdiep in de complottheorieën en vindt zichzelf wat dat betreft ook daadwerkelijk beter dan anderen want "ze heeft eigen onderzoek gedaan".
En dan wel uitkering trekken van de "roverheid" die niet te vertrouwen is.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 14:03

Daarin ken ik helaas ook een paar mensen. Voorheen fijne personen om mee om te gaan maar nuzie ik bij allemaal dezelfde patronen terugkomen alsof ze steeds dieper wegzinken in complotten. -O- waar eerst corona, daarna dat de overheid ons klein wil houden. Daarna dat stikstof onzin is en klimaat niks mis mee, de bekende babybloed nonsens met als laatste maanden een extra dat "wij" poetin belachelijk maken onterecht en dat er allemaal leugens over verteld worden die hem neer willen halen. En dat trump zo gied is voor de wereld om vrede te maken. En idd de nl alert om vuurwerk verbod te stimuleren. Deze mensen kennen elkaar niet maar hun facebook postst zeggen genoeg. Zo zonde. We hebben er weinig gesprekstof mee nog. Zonde van vriendschappen.

Ergernis gebrek aan energie en een zeurende vage hoofdpijn -O- ik blijf al weken futloos. Net iets gedaan, klusje van 10 minuten maar de energie is alweer weg :evaw:

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 14:21

Ik ergerde er net aan dat ik bij de Dierenwinkel stond en meer dan de helft van de schappen leeg was.
Ze hadden het wel binnen en dat ze er mee bezig waren, maar het zal einde van de dag gevuld zijn.

Ja, dan kom ik morgen wel weer terug...

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 14:26

Snoraly schreef:
Little_Gift schreef:

Als iemand met een wappie-moeder, ik vind het erg lastig om daar mee om te gaan iig. Maar die zit inmiddels al jaren vuistdiep in de complottheorieën en vindt zichzelf wat dat betreft ook daadwerkelijk beter dan anderen want "ze heeft eigen onderzoek gedaan".
En dan wel uitkering trekken van de "roverheid" die niet te vertrouwen is.

Ik begrijp het hoor... Hier zitten er ook een aantal die geloven in complottheorieën en zelfs een enkeling die nog verder gaat en ook echt waanideeën erop nahoudt als in onder surveillance/observatie staan door de overheid en achtervolgd worden met helicopters etc maar ik probeer voor iedereen ruimte te creëeren en als dat is wat die mensen geloven, wie ben ik dan om dat de grond in te boren?
Dus ik luister geïnteresseerd en ergens is het ook echt wel interessant om te horen hoe ver het menselijk brein kan gaan in gedachten en conclusies trekken dus ik luister geboeid, laat ze vertellen en denk er het mijne van maar ik vind het niet mijn plaats om die mensen te gaan benoemen als wappies of te gaan kleineren omwille van hun gedachtengoed.

xPabloBokt schreef:
Little_Gift schreef:

Nee, dat is ook niet wat ik wil zeggen. Maar veroordelen gebeurt helaas aan beide kanten, dat is de boodschap.

Dat spreek ik zeker niet tegen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 14:54

Little_Gift schreef:
Thx Ineke en Juval!
Komt wel weer goed hoor uiteindelijk, tot het opnieuw knapt _O-

Waar ik me mateloos aan erger ook:

Waarom the hell spreken mensen of schrijven mensen CoJona ipv CoRona?!

OMdaT dAn DE roVeRhEId zE NiEt kAN VOlgEn

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 15:23

Kan nog steeds Telpeva, tel je posts terug :#

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 15:28

Ineke2 schreef:
Kan nog steeds Telpeva, tel je posts terug :#

Ze bedoeld denk ik dat er dat getal staat..en dat zal niet terugkomen :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 15:38

Oo -O- Ja dat is balen dan.
Ik zou nu gaan voor 2026.000

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 15:47

Het gesnurk en het ademen van m’n oppashondje. Oh en het smakken en slikken.

Prachtig die doorgefokte rassen met een klein rond hoofd en zonder neus. Walgelijk om naar te luisteren. :+

Gelukkig ga ik zo weg. :=

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 15:49

Dat mijn moeder zo eigenwijs is als het om haar eigen gezondheid gaat (van wie zou ik het hebben _O- ). Net aan zover kunnen krijgen om behandelend arts te bellen voor overleg :=

En dan vindt ze het gek dat ik niet zo’n zin heb om nu weg te gaan naar een verjaardag al er verder niemand thuis is :7