Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Mijn collega is een wap... ze zijn erg vermoeiend en blijven hangen in de tijd van Corona.
geef zon! MarlindeRooz schreef:Ik ben altijd een voorstander van wappies belachelijk maken. Dus ik vind dat wel grappig.

Little_Gift schreef:Goh ja ik vind er van beide kanten iets van... Dat veroordelen ligt me niet zo... Of iemand nu een "wap" is of niet... Dat is ieders keuze en eigen wens. Men is zoals men zelf wil en ik vind het niet ok daarover te oordelen. Dus ook niet of iemand al dan niet een wap is...

MarlindeRooz schreef:Ik ga naar de kapper vanmiddag (na een jaar). En ik wil al jaren een lange bob. Allen heb ik m’n haar graag vast en dat is dan minder prettig. Dus ik twijfel heel erg.
Little_Gift schreef:Goh ja ik vind er van beide kanten iets van... Dat veroordelen ligt me niet zo... Of iemand nu een "wap" is of niet... Dat is ieders keuze en eigen wens. Men is zoals men zelf wil en ik vind het niet ok daarover te oordelen. Dus ook niet of iemand al dan niet een wap is...
waar eerst corona, daarna dat de overheid ons klein wil houden. Daarna dat stikstof onzin is en klimaat niks mis mee, de bekende babybloed nonsens met als laatste maanden een extra dat "wij" poetin belachelijk maken onterecht en dat er allemaal leugens over verteld worden die hem neer willen halen. En dat trump zo gied is voor de wereld om vrede te maken. En idd de nl alert om vuurwerk verbod te stimuleren. Deze mensen kennen elkaar niet maar hun facebook postst zeggen genoeg. Zo zonde. We hebben er weinig gesprekstof mee nog. Zonde van vriendschappen.
ik blijf al weken futloos. Net iets gedaan, klusje van 10 minuten maar de energie is alweer weg
Snoraly schreef:Little_Gift schreef:Goh ja ik vind er van beide kanten iets van... Dat veroordelen ligt me niet zo... Of iemand nu een "wap" is of niet... Dat is ieders keuze en eigen wens. Men is zoals men zelf wil en ik vind het niet ok daarover te oordelen. Dus ook niet of iemand al dan niet een wap is...
Als iemand met een wappie-moeder, ik vind het erg lastig om daar mee om te gaan iig. Maar die zit inmiddels al jaren vuistdiep in de complottheorieën en vindt zichzelf wat dat betreft ook daadwerkelijk beter dan anderen want "ze heeft eigen onderzoek gedaan".
En dan wel uitkering trekken van de "roverheid" die niet te vertrouwen is.
xPabloBokt schreef:Little_Gift schreef:Nou ja, dat wil natuurlijk niet zeggen dat wij ons dan ook moeten verlagen en hetzelfde gedrag gaan vertonen toch?
Nee, dat is ook niet wat ik wil zeggen. Maar veroordelen gebeurt helaas aan beide kanten, dat is de boodschap.