Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimberly1995 schreef:Wauw wat ontzettend k*t! Zou je hier een melding van kunnen maken bij je huisarts? Of dat er iets in je dossier komt te staan, waardoor je dit gedoe minder hebt?
Justme_Lisaa schreef:Keelontsteking, honger hebben en eigenlijk voor elke keer slikken doodsbang voor elke keer dat ik moet slikken. Weet niet meer wat ik moet doen met die takke pijn, vreselijk.
xPabloBokt schreef:Ik haal nooit een kraslot, want ik voel me dan een beetje tokkie en vind het geldverspilling.
Dacht dit jaar nou laat ik eens een Decemberkalender proberen.
Win ik letterlijk niks. Niet eens een gratis kraslot.
God straft meteen zeiden ze vroeger dan toch?
xPabloBokt schreef:Ik haal nooit een kraslot, want ik voel me dan een beetje tokkie en vind het geldverspilling.
Dacht dit jaar nou laat ik eens een Decemberkalender proberen. Winkans 1 op 2 dus zal vast wel wat uit komen, toch?
Win ik letterlijk niks. Niet eens een gratis kraslot.
God straft meteen zeiden ze vroeger dan toch?
Britta31 schreef:Ons pensionpaard heeft vorige week de voorsluiting van zijn deken gesloopt.Zijn eigenaar heeft een week geleden een nieuwe deken gebracht.Kom ik net in de wei,zit er een grote scheur inMorgen een foto maken en naar zijn eigenaar sturen wat te doen,ik kan het zelf niet maken.
Warboel schreef:Niobe schreef:Gekke vraag misschien, maar maakt iemand van jullie gebruik van een super ultra wide beeldscherm voor de pc?
Wij hebben curved ultra wides (weet even niet zeker of het super ultra wides zijn) op werkwil je wat weten?