Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 08:50

Hele mailbox vol met issues :z ...

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 08:51

Ijzel

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 09:51

kimberly1995 schreef:
Wauw wat ontzettend k*t! Zou je hier een melding van kunnen maken bij je huisarts? Of dat er iets in je dossier komt te staan, waardoor je dit gedoe minder hebt?

Nee, ze weten ervan, het staat in mijn dossier dat ik deze therapieën allemaal volg en nog wel meer dingen, maar sommige mensen zijn zoals gezegd nogal gevoelloos :o

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 10:46

Keelontsteking, honger hebben en eigenlijk voor elke keer slikken doodsbang voor elke keer dat ik moet slikken. Weet niet meer wat ik moet doen met die takke pijn, vreselijk.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 12:43

Straks kerstfeest van het bedrijf waar ik aan het afstuderen ben en mijn autismebrein draait overuren :') Ik heb met niemand echt een klik en de uitnodiging was super vaag

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 13:08

Justme_Lisaa schreef:
Keelontsteking, honger hebben en eigenlijk voor elke keer slikken doodsbang voor elke keer dat ik moet slikken. Weet niet meer wat ik moet doen met die takke pijn, vreselijk.

Bij mij werkt heel koud water met ijsblokjes altijd fijn, het liefste met een rietje. Of sabbelen op een waterijsje. Dit verdoofd de pijn een beetje.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 13:30

Ik gebruik Superol, nu heet het iets van Mondspoel oid om te gorgelen.
Is goor maar wel een paardenmiddel en je bent zo van je keelpijn af.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 13:49

Tijd gaat te hard over 2 weken mogen de kittens al uitvliegen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 14:44

Dat nootjes zoveel calorieën zijn. Laat me gewoon even een zak eten zonder aan te komen ok :(

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 14:59

JudithGigi schreef:
Dat nootjes zoveel calorieën zijn. Laat me gewoon even een zak eten zonder aan te komen ok :(

Als niemand je ziet eten dan tellen de calorieën niet!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-23 15:31

Ik haal nooit een kraslot, want ik voel me dan een beetje tokkie en vind het geldverspilling.

Dacht dit jaar nou laat ik eens een Decemberkalender proberen. Winkans 1 op 2 dus zal vast wel wat uit komen, toch?

Win ik letterlijk niks. Niet eens een gratis kraslot. :')

God straft meteen zeiden ze vroeger dan toch?
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 08-12-23 15:33, in het totaal 1 keer bewerkt

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 15:33

xPabloBokt schreef:
Ik haal nooit een kraslot, want ik voel me dan een beetje tokkie en vind het geldverspilling.

Dacht dit jaar nou laat ik eens een Decemberkalender proberen.

troost je, wij doen met kantoor iedere maand een straatje halen bij de staatsloterij, daar is in de paar jaar tijd misschien een keer of 2 een paar tientjes op gevallen en verder totaal niets...

Dus je bent niet de enige... :knuffel:

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-23 15:34

Mijn vriend wint bijna elke maand wat bij zijn loterijen en wint altijd zijn geld terug bij de oudejaarsloten, ik laat hem het maar kopen volgend jaar. :+

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 15:38

xPabloBokt schreef:

Dacht dit jaar nou laat ik eens een Decemberkalender proberen. Winkans 1 op 2 dus zal vast wel wat uit komen, toch?

Wij hebben zowel van mijn ouders als mijn schoonouders beiden een lot gekregen.
Op alle 4 prijs :+ staan wij ook van te kijken.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 16:01

Ons pensionpaard heeft vorige week de voorsluiting van zijn deken gesloopt.Zijn eigenaar heeft een week geleden een nieuwe deken gebracht.Kom ik net in de wei,zit er een grote scheur in :( Morgen een foto maken en naar zijn eigenaar sturen wat te doen,ik kan het zelf niet maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 16:13

Britta31 schreef:
Ons pensionpaard heeft vorige week de voorsluiting van zijn deken gesloopt.Zijn eigenaar heeft een week geleden een nieuwe deken gebracht.Kom ik net in de wei,zit er een grote scheur in :( Morgen een foto maken en naar zijn eigenaar sturen wat te doen,ik kan het zelf niet maken.

Dat is toch ook niet jouw taak om dat te maken? Heel vervelend, maar dat is het risico van zijn eigen paard en deken..

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 16:30

Zostraks had ik een hele nare Ziggo zakelijk verkoper aan de deur, wat ik ook zei, overal had ze een antwoord op en ze was er écht zó op gebrand om mij over te laten stappen, terwijl ik meerdere keren aangaf geen interesse te hebben. Ik snap dat dat haar werk is, maar de manier waarop was echt zo rot. Ik voel me er nog naar van. :\
En toen ik eindelijk de deur dicht kon doen riep ze nog uit "Dit heb ik nog nooit meegemaakt". Nee, ik snap dat mensen moeite hebben met nee tegen haar zeggen. Jemig.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 17:17

Nee,dat is ook niet nodig,maar een kleine scheur in de vliegendeken naai ik altijd zelf weer vast.Ook van het pensionpaard.Maar dat hoeft niet natuurlijk.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 17:56

Gekke vraag misschien, maar maakt iemand van jullie gebruik van een super ultra wide beeldscherm voor de pc?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 17:57

Nu al zo irritant druk in de AH. En het wordt alleen maar erger met het toenemen van de kerst-hysterie :roll:

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 18:11

Er zou vandaag een pakketje komen tussen 16.45 uur en 20.45 uur. Dus net ging de bel, dus ik dacht, dat is mooi op tijd. Is het de verkeerde pakketbezorger met een pakketje voor de buren. Helaas moet ik dus nog even wachten.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 18:25

Niobe schreef:
Gekke vraag misschien, maar maakt iemand van jullie gebruik van een super ultra wide beeldscherm voor de pc?

Wij hebben curved ultra wides (weet even niet zeker of het super ultra wides zijn) op werk :) wil je wat weten?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 18:25

Rabobank die al dagen verschillende storingen heeft in de app. Nu weer dat transacties mogelijk niet doorkomen. Kan nu dus niks vanuit mijn bepaalde spaarpotje halen. Grrrr

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 18:44

Zucht elke keer bewijst Divoza maar weer waarom ik daar eigenlijk niks meer koop :+ alleen zijn zadels daar nog enigsinds een beetje te betalen en ik was wel bereid om het weer eens te proberen.

Goed het zadel is binnen , en ook best snel. Ik zou en gratis nog een singel , stijgbeugels , beugelriemen en een zadelhoes bij krijgen. Dat duurde al best lang maar vandaag kreeg ik het binnen.

Alsof ze oude meuk uit een bak hebben getrokken.... de beugelriemen zijn overigens prima en de stijgbeugels ook wel oké ( en die heb ik ook nog wel extra mocht dit niks zijn). Maar de singel is niet de beloofde singel die ik zou krijgen en denk ik ook aan de korte kant. Maar als een singel van bijna 100 wordt beloofd , vindt ik een singel van 29 euro wel even wat anders.

Dacht eerst laat maar zitten , maar heb ze toch maar gemaild.

Ik heb mijn zadel straks 3 weken en er nog geen enkel keer mee gereden...

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 18:51

Warboel schreef:
Niobe schreef:

Wij hebben curved ultra wides (weet even niet zeker of het super ultra wides zijn) op werk :) wil je wat weten?

Super wides zijn 34 vaak inch op de diagonaal en super ultra wide 49 inch, klein verschil dus. Werkt wel heel fijn hoor als je eraan gewend bent (wel zorgen voor veel ruimte!).