Het is hier 26 graden dus op zich niet bloedheet maar de luchtvochtigheid ligt zo absurd hoor dat je uit je slippers drijft zodra je drie stappen buiten zet. Ik wil winter.
cursebreaker
Geplaatst: 02-09-24 16:49
Het regent hier loeihard maar het is wel nog 28 graden en als we de voorspelling mogen geloven komt er flink wat onweer aan ook nog.
Edit: Het rommelt al in de verte.
Elisa2
Geplaatst: 02-09-24 16:54
Oh dat het maar snel af mag koelen..
Hier is het nog bloedheet met volle zon er bij.
Suzanne F.
Geplaatst: 02-09-24 17:56
Elisa2 schreef:
Oh dat het maar snel af mag koelen..
Hier is het nog bloedheet met volle zon er bij.
Hier ook. Zon en droog.
lor1_1984
Geplaatst: 02-09-24 17:58
Hier was het vandaag 31°c, de apps gaven gisteren nog 27°c aan voor vandaag.
Wat een hel vandaag, vanaf vanmorgen was het al megawarm en plakkerig in mijn klas. 27 graden vanmiddag in het lokaal.. niet te doen. 30 graden nu buiten, ik zie dat er onweer aankomt. Kom maar door!!
Hier ging het ±1,5 uur geleden flink tekeer. Groenige lucht, stevige wind, pittige buien, hoop gedonder en flitsen. En in een half uurtje van ±28°c naar 20°c.
Hier is nog geen druppel gevallen. Het is wel 20 graden buiten maar nog steeds vrij benauwd. Ik heb de inhalers weer van stal moeten halen. Morgen een dagje college verzorgen in het nieuwe deel van onze uni, mét airco in de collegezaal
Ik heb de airco's aanstaan momenteel en alles dicht. De airco's houden de luchtvochtigheid netjes op pijl, als ik de boel open ga doen dan is de luchtvochtigheid niet te doen.
Marcella
Geplaatst: 03-09-24 10:51
Nou zit dus ook te twijfelen om alles dicht en airco aan.
cursebreaker
Geplaatst: 03-09-24 10:53
Wij houden alles dicht met zulke dagen aangezien we zeker aan de achterkant van het huis de hele dag zon hebben staan dus de rolluiken blijven daar echt dicht. Nu hebben we dan wel de airco sinds vorig jaar, wat extra helpt en we hebben een luchtreiniger/bevochtiger staan nu de airco veel aanstaat. Hier binnen merk ik gelukkig niks van hoge luchtvochtigheid e.d. Of ja, beneden dan. Op de slaapkamers helaas wel, dus ik slaap de laatste tijd veel op de bank - ook door ziek zijn
Dank voor de antwoorden! Helaas geen airco hier. Ik heb op zich wel een wat koelere slaapkamer, maar slaap graag met het raam open. Maandagochtend was de luchtvochtigheid opgelopen tot 90%. Toch maar even de ontvochtiger aangezet, maar die geeft weer warmte af..
nevica
Geplaatst: 03-09-24 12:23
Ik heb inderdaad ook een ontvochtiger. Groot lomp ding maar doet wel wat hij moet doen. In de nacht heb ik de ramen wel open, en in de ochtend doe ik tot ik naar mn week ga ook de voordeur open.
Vandaag is echt vies benauwd. Zelfs collega's die ik gisteren niet zag zweten hebben er nu last van.