Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 18:02

Wennii schreef:
Voor de derde keer deze week iemand die bij het afrijden van de rotonde vol op de rem gaat staan voor fietsers die geen voorrang hebben om ze toch voor te laten... Ik was net op tijd met remmen gelukkig, maar had er wel bijna eentje in mn kofferbak zitten, omdat je het gewoon niet verwacht. Die haaientanden staan er niet voor de kat z'n viool ( :') ), je blokkeert de halve rotonde. Gewoon gasgeven.

Probleem is dat door die paar mensen die ze voor laten sommige er automatisch vanuit gaan dat ze voorgelaten gaan worden :') moet zo vaak op de rem voor fietsers die niet stoppen voor haaientanden

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 18:19

Siersma schreef:
Wennii schreef:
Voor de derde keer deze week iemand die bij het afrijden van de rotonde vol op de rem gaat staan voor fietsers die geen voorrang hebben om ze toch voor te laten... Ik was net op tijd met remmen gelukkig, maar had er wel bijna eentje in mn kofferbak zitten, omdat je het gewoon niet verwacht. Die haaientanden staan er niet voor de kat z'n viool ( :') ), je blokkeert de halve rotonde. Gewoon gasgeven.

Oh jij woont zeker bij mij op het eiland? Standaard hier elke dag. Ik test dan altijd ff mijn claxon

Was dat maar :') (Wel bijna jaarlijks op vakantie!) Maar daar zou ik inderdaad ook lekker meedoen met toeteren 8-)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 18:41

JudithGigi schreef:
Wennii schreef:

Probleem is dat door die paar mensen die ze voor laten sommige er automatisch vanuit gaan dat ze voorgelaten gaan worden :') moet zo vaak op de rem voor fietsers die niet stoppen voor haaientanden

Die had ik idd net nog, maar dan ook nog met z’n hand even laten zien dat hij voor ging. Mijn claxon doet het nog heel goed }>

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 19:05

Ik wil eigenlijk wel een beetje regen. :o

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 19:08

Dat ik een LP niet heb gehaald en die nu dus is uitverkocht -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 19:13

maralyn schreef:
Ik wil eigenlijk wel een beetje regen. :o

Ik ga zo in Alblasserdam plaatselijke bui op de moestuin regelen. :+

Bij gebrek aan beter. -O-

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 19:20

Dat ik vandaag een halve dag even al m’n oorbellen heb uitgedaan om even te “luchten” en ik nu m’n derde gaatjes half opnieuw heb moeten piercen omdat dat zo snel alweer dicht ging zitten }:0 :7 Had eigenlijk nog wel een paar dagen zonder gewild maar nu met 2 kloppende oortjes verder laat ik ze toch maar even in.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 20:03

Gaan morgen naar het Museum, alleen ik wil weten hoe laat en waar precies afspreken.
Vanmorgen dus al gebeld naar de persoon die de kaartjes heeft en ons uitgenodigd heeft.

Alleen vanmorgen kreeg ik al te horen 'Ik zit in de trein, ik bel je straks'.
Dit was rond 8.55u, en net 1,5 uur geleden (18.26) heb ik de gene weer opgebeld,
en weer krijg ik te horen 'Ik zit in de trein, ik bel je straks' en ben nog steeds niet gebeld. :x _-:(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 20:12

Ben in deel 2 van m’n werkopleiding. Hoewel het leuk is is het weer opnieuw extreem vermoeiend omdat het nieuw is. Heb net dik een half uur liggen slapen uit vermoeidheid en slaap ‘s nachts gewoon genoeg. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 20:20

3x raden wie er net naar een extreem rustig gebied ging waar honden aangelijnd moeten lopen, om zo rustig met haar (enigszins) valse herder aan een lijn te kunnen lopen. Om vervolgens een wéér door een leipe loslopende doodle besprongen te worden?
Nu zit mijn hond aan de lijn, en heeft ie een tuig met handvat. Dus had de situatie prima onder controle (ookal was m'n hond viesmad dit keer.) En de mensen waren oprecht geschrokken, want hun hond luisterde écht en dan ook écht voor geen meter en ze boden daar hun excuses om aan, in plaats van dat ze ons verrot scholden (zoals meestal). Dus had echt wel met ze te doen.

Maar waarom is echt letterlijk iedere aanvaring die ik de afgelopen 5 jaar gehad heb met een labradoodle :+ :+ . Is het genetisch bepaald ofzo dat die beesten opgegeten willen worden door Duitse herders. Hij liep ook niet weg toen mijn hond op twee poten in een tuig hing en helemaal uit z'n stekker aan het gaan was omdat hij die hond op wilde eten :') .

Daarna reden we naar huis en werden we bijna doodgereden door iemand die in de bocht besloot van baan te veranderen, terwijl wij er reden. Livin' on the edge hier in brabant <3 .

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 20:22

Menino schreef:
3x raden wie er net naar een extreem rustig gebied ging waar honden aangelijnd moeten lopen, om zo rustig met haar (enigszins) valse herder aan een lijn te kunnen lopen. Om vervolgens een wéér door een leipe loslopende doodle besprongen te worden?
Nu zit mijn hond aan de lijn, en heeft ie een tuig met handvat. Dus had de situatie prima onder controle (ookal was m'n hond viesmad dit keer.) En de mensen waren oprecht geschrokken, want hun hond luisterde écht en dan ook écht voor geen meter en ze boden daar hun excuses om aan, in plaats van dat ze ons verrot scholden (zoals meestal). Dus had echt wel met ze te doen.

Maar waarom is echt letterlijk iedere aanvaring die ik de afgelopen 5 jaar gehad heb met een labradoodle :+ :+ . Is het genetisch bepaald ofzo dat die beesten opgegeten willen worden door Duitse herders. Hij liep ook niet weg toen mijn hond op twee poten in een tuig hing en helemaal uit z'n stekker aan het gaan was omdat hij die hond op wilde eten :') .

Daarna reden we naar huis en werden we bijna doodgereden door iemand die in de bocht besloot van baan te veranderen, terwijl wij er reden. Livin' on the edge hier in brabant <3 .

Klinkt als een heerlijke dag, dat zou je toch altijd willen <3 :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 20:34

Menino schreef:
Maar waarom is echt letterlijk iedere aanvaring die ik de afgelopen 5 jaar gehad heb met een labradoodle :+ :+ . Is het genetisch bepaald ofzo dat die beesten opgegeten willen worden door Duitse herders.

Dat komt bij die labradors vandaan :') Die doen dezelfde dingen bij Dh. Gewoon volgas alle lichaamstaal negeren.

Of het zijn een soort duiven? Met diezelfde zelfmoordneigingen?

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 20:36

Iemand probeert mij op te lichten met kuikens.Ja,echt,met kuikens.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 21:02

Menino schreef:

Ik heb ook de meeste aanvaringen met van die doodles :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 21:13

Merlen schreef:

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 21:45

imaudy schreef:
Ik heb ook de meeste aanvaringen met van die doodles :+

Wij ook. Die hebben vaak echt een steekje los.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 21:53

Ik ken ook alleen maar reactieve doodles. :+

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 21:54

Moest vandaag voor de erfenis tekenen en dacht zo klaar te zijn.
Nee mijn handtekening moest overeenkomen met die op mijn paspoort.

Joh ik krabbel altijd maar wat :+

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 22:08

Alja schreef:
Merlen schreef:

[ [url=m/Dpi2ja.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor de haantjes gaat dat hun eindhalte zijn,ja. :9

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 22:32

Ik wil vannacht graag m’n gordijn openlaten zodat het wat beter kan doortochten alleen staat er achter m’n raam een lantaarnpaal die precies op m’n gezicht schijnt als ik mijn gordijn open heb :roll:

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 22:36

deksel schreef:
Ik wil vannacht graag m’n gordijn openlaten zodat het wat beter kan doortochten alleen staat er achter m’n raam een lantaarnpaal die precies op m’n gezicht schijnt als ik mijn gordijn open heb :roll:

Ik heb normaal rolluiken voor mijn ramen.
En kan alleen slapen als het stikdonker is in de kamer.
Ik heb voor de zomer maanden een oogmasker.
Dan kan het rolluik deels open blijven en mijn ramen ook.
En mijn ogen hebben het goed donker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 22:40

Ja ik las laatst weer op bokt dat Doodles juist altijd zo braaf zijn. Dus ga dan altijd bijna aan mezelf twijfelen :') . Dit waren ook niet eens van die typische labradoodle mensen, maar de hond had nog steeds een erg bijzondere interpretatie van wat mijn zei :') .

~

Verder weet ik dat Bokt geen vliegveld is en je je vertrek niet hoeft aan te kondigen enzo. Maar wil toch even gepost hebben voor wilde verhalen rondgaan over permabans enzo, en dit is wel mijn meest bezochte topic :)) . Heb aan de mods gevraagd of ze mijn account willen anonimiseren. Ben net als die nieuwe kiddo's hier lid geworden toen ik 11 was, en toen kraamde ik alleen maar onzin uit. En begin me er steeds ongemakkelijker bij te voelen dat 20 jaar van mijn 30-jarige leven is terug te vinden op 1 account op bokt. Vooral in mijn tienerjaren hier hele levensverhalen gedeeld waarschijnlijk, die discutabel zullen zijn als ik ze nu teruglees :+ (ooit via een zoekmachine bij een bericht van 14-jarige ik gekomen en dat was erg cringe).

Daarnaast zit ik zo'n 40 uur thuis achter de computer per week voor mijn werk en studie. En SOG en WOG zijn mijn middle names. Dus met bokt wordt het gemakkelijk 50 uur en zit ik ineens om 8 uur 's avonds nog m'n werk te doen. Suboptimaal en heb geen zelf discipline, dus ook niet 't plan om een nieuw account aan te maken.
Wel bedankt voor alle keren dat ik hier mocht ventileren, schelden, zeuren en nog wat. Leuke mensen leren kennen, leuk PB-contact gehad *\o/* .
Succes met alles iedereen. Dat er nog lekker gezeikt en gevloekt mag worden hier {:} .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 22:45

Stom! Maar jij ook succes, Menino! Met je studie, met werk, en met gewoon leven! *\o/* :D

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 22:59

‘Mijn’ hond (is nu 10, woont bij m’n moeder en ik ben sinds 3 jaar uit huis) wordt zaterdag zeer waarschijnlijk ingeslapen en ik vind het allemaal even k*t. Ik kan niet slapen, kan me overdag niet focussen, word heel gefrustreerd van blije mensen en weet het gewoon even niet meer. Gelukkig kan ik erbij zijn en nog afscheid nemen etc maar blegh.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 23:08

Dat hout niet meegeeft...
Vanmiddag mijn hoofd gestoten tegen de punt van een houten plank. Geen succes :=