Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Ik vraag me meer af hoe je zoiets kan vergeten?
Of is het meer een “ ding” wat je tijdens je werk week draagt en anders niet?
Urbanus schreef:Marcella schreef:Heb gelukkig erg weinig.
Ja dan snap ik dat je zo'n ding achterwege laat!
Relaxed schreef:Deze zomer ergens op een terras, meisje in de bediening zonder BH. Ook al had ze niet veel en kon ze qua steun dus prima zonder, ik vind het zó lelijkGewoon het feit dat je al overduidelijk ziet dat ze geen BH draagt
Relaxed schreef:Ik snap niet waarom het ondingen zijn, dan heb je toch gewoon geen goede maat?
denisesilver schreef:Ik heb maat A80 of 85, ga die maar eens vinden. Maar mij maakt het ook geen flikker uit wat een ander draagt. Zolang ze geen swastika op een t-shirt hebben staan of twee kwastjes aan de tieten hebben hangen, vind ik alles prima. Houd wel van die eigenzinnigheid. En komaan wat maakt het nou uit dat je een stel tepels door een t-shirt ziet? Ik zie dat bij die mannen hier elke dag.
Ik draag eigenlijk alleen een bh voor de warmte
Ghostattack schreef:Relaxed schreef:Ik snap niet waarom het ondingen zijn, dan heb je toch gewoon geen goede maat?
Dat vraag ik me ook altijd af. Ik draag hem graag sinds ik de juiste maat heb gevonden, zit prima, nooit last van en voelt heel ongemakkelijk als ik hem niet aan heb. Maar ik heb echt weinig tietSnap het ook nooit dat veel vrouwen hem thuis direct uit trekken. Bij mij gaat ie pas uit als ik naar bed ga
fohadie schreef:Waarom noemen zoveel mensen een oliebol een olliebol? Er staat toch maar 1 L en je zegt toch ook geen ollie ipv olie?
En "fijn uiteinde" dat doet me altijd aan een anus denken.