Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 21:31

justdiesel schreef:
Britta31 schreef:
Ik heb een rugbrace/band gekocht voor tijdens het wandelen.Ik kan nu veel langer wandelen.

Ik heb veel last van mijn onderrug als ik lang moet staan en wat verder moet lopen, zou zo'n brace daar bij kunnen helpen?
Wat voor iets heb je?

Ik heb de band bij Decatlhon gekocht.Je kan het beste gaan passen wat het beste zit.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 21:48

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 21:51

Dat ik zo panisch reageer op wespen. Rende net weg voor een wesp waardoor m'n net nieuwe telefoon uit m'n broekzak op de stoep viel en m'n scherm nou beschadigd is. En daardoor kreeg ik een mega huilbui omdat me alles de laatste tijd niet meezit ;(

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 22:33

wyoming schreef:
Mijn zoon zou een week op kamp. Nou was dat al wel een uitdaging maar hij zou iig tot woensdag blijven. Kreeg mijn ex begin van de avond al een appje dat zoon het hartstikke goed deed maar of we zoon morgen einde middag konden ophalen. Werd mijn ex net gebeld dat het toch allemaal maar lastig is, dus die is net maar in de auto gestapt om zoon op te halen. Zo wordt kamp wel een duur grapje voor maar 2 nachten en dan straks ook nog een verdrietige zoon thuis.

Wat ongelooflijk sneu! :(:) Kun je misschien 1 of 2 daagjes weggaan en wat leuks doen?

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 22:49

Mijn kitten die over mijn dekbed heeft geplast, en ik daar net pas achter kwam en ik nu geen was meer kan draaien met een compleet dekbed er in. Nu maar onder een schoon dekbed overtrek slapen, en morgen ochtend maar de was doen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 22:56

Sushi ik ben toch heel nieuwsgierig of je nog iets moois hebt kunnen vinden om morgen aan te trekken, ik hoop van wel. Sterkte morgen!

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 23:01

Dat ik al een paar dagen een nintendo switch wil kopen maar dat ik wilde wachten op amazon prime days voor mogelijke korting, en nu duurt het zolang tot het 12uur is. :\

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-22 23:11

LiannePuthzy schreef:
Mijn kitten die over mijn dekbed heeft geplast, en ik daar net pas achter kwam en ik nu geen was meer kan draaien met een compleet dekbed er in. Nu maar onder een schoon dekbed overtrek slapen, en morgen ochtend maar de was doen

Ik zou hem wel even in het water zetten als je die mogelijkheid hebt, hoe langer het erin blijft zitten hoe moeilijker je de geur eruit krijgt. Kattenplas is echt penetrant

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 23:30

Telpeva schreef:
Captain schreef:
Zet een film aan, gelijk een woke-gehalte van 100. Man man man, zo dik er op.

Ik zette zojuist een film op en ik moest echt meteen aan jouw reactie denken. Het Zeebeest/Sea Beast op netflix toevallig? Volgens mij heb ik nog nooit zo'n maffe vertegenwoordiging van zoveel verschillende volken, lichaamsvormen, leeftijden en zo'n correcte 50/50 verdeling man-vrouw op een werkplek gezien in 5 minuten.

Ik ga daar eigenlijk goed op, eindelijk! Past niet in de geschiedenis misschien maar we leven (gelukkig) niet meer in 1890 oid. En een dergelijke film is maar een verhaaltje, geen historisch correcte weergave.

Ik kreeg vandaag een reminder op facebook dat mijn zelfgefokte kat 10 is geworden. Met een superlieve foto van 5 kittens en mams. Moederkat is bij mijn ex gebleven omdat hij dat zo gezellig vond, dus dat gunde ik hem wel. Lastig want het was mijn vriendinnetje. Toen hij een nieuwe relatie kreeg heeft hij haar op marktplaats gezet en ik kwam daar pas een jaar later achter. Door die foto's word ik weer zo verdrietig... Ik hoop echt dat ze goed terecht is gekomen ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 23:39

Telpeva schreef:
Sushi ik ben toch heel nieuwsgierig of je nog iets moois hebt kunnen vinden om morgen aan te trekken, ik hoop van wel. Sterkte morgen!

Ik heb een jurk gevonden waar ik (weer) in pas, tussen mijn oude kleding. Als het goed is komt morgen toch het pakket met 3 van de 4 jurken binnen dus ik hoop heel erg dat ze op tijd zijn en dat ik de mooiste pas:
https://www.bonprix.nl/product/jurk-met ... =660632836

Morgenavond ga ik met de trein naar vrienden en woensdag is de uitvaart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 00:39

Stel domme koeien op facebook. Blijkbaar is uit je doppen kijken bijzonder ingewikkeld.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 00:41

xPabloBokt schreef:
Hoezo ophalen dan?

Om verschillende redenen, maar vooral omdat mijn ex toch wel het idee had dat ze hem liever kwijt dan rijk waren. En dat voelt mijn zoon dondersgoed aan, dus op dat punt ben ik blij dat hij hier nu thuis weer lekker in zijn bedje ligt.

Myfairytale schreef:
Wat ongelooflijk sneu! :(:) Kun je misschien 1 of 2 daagjes weggaan en wat leuks doen?

Gelukkig hebben ze ( zoon en dochter) nog een vakantie op de planning, zowel met hun papa, als met mij. Maar denk dat we ook wel wat leuks nog gaan doen deze week maar zoon moet eerst even bijkomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 06:23

Dank jullie wel iedereen!

Ik ben momenteel 10 minuten bezig om eventjes te kunnen gaan plassen. Gisteren was het nog wel wat soepel. Maar na een nachtje slapen en uitgewerkte pijnstillers kan ik nog wel geteld 0,0. Normaal ben ik zo iemand: Rust? Jaja, als ik echt pijn heb ga ik wel even zitten. Maar nu kan ik zelfs niet echt staan. Dus rust it is. Ik baal zo. Geef mij dan regen en miezerig weer in een periode dat ik geen verlof heb. Niet nu :')

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 06:46

Via Vinted iets besteld wat met Homerr verzonden wordt en de leverdatum schuift iedere dag weer een dag op := Ondertussen dik 1,5 week onderweg terwijl het vanuit België komt dus ik hoop dat het niet kwijt is ;(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 06:57

Flowery schreef:
Via Vinted iets besteld wat met Homerr verzonden wordt en de leverdatum schuift iedere dag weer een dag op := Ondertussen dik 1,5 week onderweg terwijl het vanuit België komt dus ik hoop dat het niet kwijt is ;(

Homerr bezorgt wel, maar het duurt echt heel lang altijd. Ik kies er niet meer voor :=.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 07:03

Dat komt nog wel, hier duurt het gemiddeld 3 weken ofzo... En inderdaad schuift de datum steeds op

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 07:43

MyWishMax schreef:
Dat komt nog wel, hier duurt het gemiddeld 3 weken ofzo... En inderdaad schuift de datum steeds op

Goed om te weten, dan wacht ik het nog even af!

Dit is voor mij de eerste keer, en meteen de laatste _O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 07:49

Aan de ene kant vind ik het wel een fijne optie om mee te laten verzenden. Maar die onduidelijkheid is vervelend, dat steeds veranderen van datum... Liever geen datum doorgeven tot ze het zeker weten :') Vanuit Frankrijk was sneller dan Nl :+

Ik ben alweer vanaf 4 uur wakker. Zenuwen. Straks paard naar kliniek brengen, dan wordt ze vrijdag geopereerd. Maar willen op tijd weg vanwege de warmte, hoewel het mee lijkt te vallen. De echte warmte begint pas als we op de terugweg zullen zijn zonder paard. Maar het is te ver weg om regelmatig op bezoek te gaan en ze moet na operatie als het goed is een week blijven. Anderhalve week paard niet zien op 1 of misschien 2 bezoekjes na vind ik niet tof. Arm dier
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 12-07-22 07:52, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 07:52

Dat is t idd. Steeds die veranderende dagen. Waardeloos.

Ik gebruik graag Budbee :).

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 10:11

xPabloBokt schreef:
LiannePuthzy schreef:

Ik zou hem wel even in het water zetten als je die mogelijkheid hebt, hoe langer het erin blijft zitten hoe moeilijker je de geur eruit krijgt. Kattenplas is echt penetrant

Dat zou dierenmishandeling zijn, en bovendien leert je kitten er niets van als je hem zo lang nadat het gebeurd is nog in het water zet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 10:12

Dadjoke :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 10:12

Ik lach zo hard. :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 10:14

Aan een [***] die constant maar blijft doorzeuren over hoe we dingen moeten aanpassen, en hoe alles efficiënter kan. Maar vervolgens kan hij de basiswerkzaamheden nog niet eens correct uitvoeren. En áltijd een weerwoord hebben. Echt zo fiets irritant.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 10:17

Kittenlief plaste net ook over de nieuwe gordijnen in de keuken weke nog ingekort moesten worden -O-

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 10:21

We zijn op vakantie, en dan slaap ik altijd slecht. En de hond vind het ook allemaal maar spannend.

Gisteravond zei mijn pa dat degene die de hind uitlaat 's ochtends rond 7 uur, hem daarna nog even op bed mag laten slapen. Broertje en zusje zaten om het hardst te roepen dat ze dat wilden en dat ze om 7 uur de wekker gingen zetten.

Wie was uiteindelijk degene die om half 8 de hind eruit heeft gelaten omdat hij zat te zeuren. Ik, die pas rond half 4 in slaap was gevallen. En vervolgens moest ik beneden blijven want hij ging piepen als ik terug naar boven ging want hij kan geen traplopen. Hij is lief hoor, maar ik wilde gewoon nog even verder slapen :Z