Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 16:02

Oeps :o :z
Laten we het houden op een slechte nacht

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 16:03

Haha, nou, nee, ik weet wel echt dat het alleen maar pijnlijker gaat zijn hoor. Maar het lukt me gewoon (nog?) even niet om bij hem weg te blijven. Té verliefd, totale vlaag van verstandsverbijstering.

Afbeelding

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 16:13

BaileyMix schreef:
Haha, nou, nee, ik weet wel echt dat het alleen maar pijnlijker gaat zijn hoor. Maar het lukt me gewoon (nog?) even niet om bij hem weg te blijven. Té verliefd, totale vlaag van verstandsverbijstering.

[ Afbeelding ]

:(:)
Rot gevoelens soms

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 16:24

Geen idee of ik nu de sarcasme mis, maar ik merk dat het me triggert.

Aan gevoelens kun je niks doen. Dus ik vind het oprecht klote voor je dat je met die verliefdheid zit.

Maar je hebt altijd een keus wat je er mee doet. Ik heb aan de andere kant gestaan en kan zeggen dat het taffes veel pijn doet als je bedonderd wordt. Nu ben jij niet degene die een vriendin heeft en die vent is een heel sneu hoopje mens dat hij met jouw gevoel blijft spelen en dat hij niet eerlijk is tegen zn vriendin. En hij is de grootste schuldige. Maar je weet dat hij een partner heeft en je biedt hem wel de mogelijkheid tot vreemdgaan. Kom op, je verdient toch een partner die vol voor jou gaat?

Zolang je hem de ruimte blijft geven om contact te zoeken zul je nooit over hem heen komen. En mss loop je juist wel iemand mis waar jij wel de nr 1 voor bent.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 16:24

BaileyMix schreef:
xU_Blinghx schreef:
Ik merk dat ik betere gesprekken voer met mannen die iets jonger zijn dan ik. Maar verschil is max 4 jaar.

Tijdens het uitgaan merk ik wel dat ik vaak aanspraak heb op de jongere mannen. Vaak 21 - 25 jarige.
Ik ben zelf 30. Maar dan denken ze vaak dat ik 22-25 ben :') :')
Gelukkig voel je er niks van
~~}>

Haha, nee, dat geloof ik wel als ik jouw interesses zo bekijk :)) Ik ben zelf meer 25 going on 85 ;(

Hahaha dat zien ze gelukkig niet meteen in de kroeg hoor :o
En op de datingsapp heb ik dat ook niet allemaal neergezet. Wat wel voor interessante dates zorgt als ze er eenmaal wel achterkomen :+

Hier zaterdag ook een date. Jongen is 4 jaar jonger dan ik dus ben benieuwd. Maar via de app is er wel een leuke klik en veel dezelfde interesses.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 16:32

BaileyMix schreef:

[ Afbeelding ]

Ik weet dat het tegen dovemansoren gezegd is maar: Kies voor jezelf en zet jezelf op 1. Je hebt hem niet nodig om ‘heel’ te zijn. Als je eigenwaarde en je zelfrespect groot genoeg zijn dan zeg je tegen hem dat hij mag optyfen en hem in zijn vrouw mag steken. Dan zeg je dat je meer bent dan een goedkope afleiding voor zijn eigen geluk en plezier. Je bent meer waard dan dat en je laat jezelf niet naar beneden halen door iemand die zichzelf beter wil voelen ten koste van anderen.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 16:36

Of zet hem voor het blok: eerst haar eruit en als je dan vol voor mij gaat, dan ben je pas bij mij welkom.

Het is zo herkenbaar wel en zo moeilijk om nee te zeggen als je gevoel zo hard "ja" zegt. Maar als ik naar mezelf kijk: ik was op een gegeven moment wel klaar met het gevoel 2e keus te zijn en iedere keer te mogen opdraven als meneer zin had terwijl dat andersom niet zo was.

Sterkte Bailey. Lees anders je berichtjes van nog geen 2 weken geleden even terug en denk aan hoe poedersuiker je je toen voelde. Is ie je dat waard?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 16:38

Maar waarom zou je met iemand willen die vreemd gaat? Grote kans dat hij jou hetzelfde flikt als de nieuwigheid eraf is. Kijk ik kan tot zekere hoogte snappen dat mensen eens een keer vreemdgaan. Maar wees dan gewoon eerlijk. Als je bewust blijft liegen dan heb je weinig respect voor je partner

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 16:45

Je verdient iemand die net zo vol voor jou gaat, als jij voor diegene gaat. :knuffel:

Ik snap je en verliefdheid hou je niet tegen, maar jij zet je liefdesleven on hold voor iemand die niets lijkt te laten voor jou.

Je verdient het om op 1 te staan bij iemand en dat kan alleen gebeuren als je daar voor openstaat en lief genoeg bent voor jezelf om niet door te gaan met iemand die jou niet op 1 zet.

Niemand hier kan je tegenhouden, maar als hij je zo rot laat voelen en maar een paar goede momenten gunt waar hij ook van profiteert, hoeveel geeft hij dan echt om je?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 16:55

Zoals Lady Featherinton in Briderton het mooi zei: 'Many men make declarations of love when they want to make love'
Oftewel, mooie woorden zijn snel gezegd in passie. Maar zelden zijn ze de waarheid in een situatie die al zo lang sleept als deze.
Als hij echt voor je ging, dan was hij niet nog bij zijn vriendin\vrouw.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 17:01

fleurtjeuh schreef:
Zoals Lady Featherinton in Briderton het mooi zei: 'Many men make declarations of love when they want to make love'
Oftewel, mooie woorden zijn snel gezegd in passie. Maar zelden zijn ze de waarheid in een situatie die al zo lang sleept als deze.

En zoals de Livera zegt, "Live, love, laugh".

Ja het is hartstikke stom om de deur niet keihard dicht te gooien, maar dat weet ze zelf ook wel.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 17:07

Urbanus schreef:
fleurtjeuh schreef:

En zoals de Livera zegt, "Live, love, laugh".

Ja het is hartstikke stom om de deur niet keihard dicht te gooien, maar dat weet ze zelf ook wel.

Ja tuurlijk

Afgezien van het feit dat de Livera 'Live Life Love' zegt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 17:08

We kunnen hier allemaal mooi zeggen hoe het wel of niet moet en Bailey weet dit zelf ook best wel.. Maar als je er in zit (ja, been there done that..) voel je het toch allemaal anders en dat is gewoon onwijs moeilijk.

Dus back off en wees lief voor haar als het nodig is, verder kunnen wij er niks aan doen :n

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 17:11

fleurtjeuh schreef:
Afgezien van het feit dat de Livera 'Live Life Love' zegt

Ik schaam me totaal niet voor deze fout.

Relaxed, eens met jou.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 17:16

Ja, rustaaagh :')

Ik wil geen relatie met hem hoor, dus ik heb zeker niet als eis dat hij zijn vrouw aan de kant zet en met mij verdergaat. Daar geloof ik ook sowieso niet in, maar is nu ook niet wenselijk. Daarvoor is het leeftijdsverschil en toekomstperspectief te verschillend.

En ik heb vaak genoeg aan de andere kant gestaan, helaas. Minus huwelijk en kinderen dan ;) Ik voel me schuldig, maar niet verantwoordelijk. Weesgegroetjes en loslaten.

En ja, ik weet het, ik weet het. Maar inderdaad aan dovemansoren gericht :))

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 17:17

Dan wens ik je sterkte, wijsheid en plezier voor zolang het duurt Bailey

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 17:19

Dank! En zoals ik zei dus ook voor de 6e een andere date gepland, dus ik probeer open te blijven staan voor een man om babies mee te maken :))

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 19:10

BaileyMix schreef:

[ Afbeelding ]

Wij zijn echt een club samen hè...

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 19:11

Hahhaa dit is echt alsof ik naar mezelf zit te kijken. Je weet dat het alleen maar poedersuiker gaat worden, maar soms heb je een beetje spice nodig. Lekker clownen meid, ik sta achter je!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 19:15

Relaxed schreef:
We kunnen hier allemaal mooi zeggen hoe het wel of niet moet en Bailey weet dit zelf ook best wel.. Maar als je er in zit (ja, been there done that..) voel je het toch allemaal anders en dat is gewoon onwijs moeilijk.

Dus back off en wees lief voor haar als het nodig is, verder kunnen wij er niks aan doen :n

Precies en I also have been there…..

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 20:04

<3 Dank cuties

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 20:11

Donderdag naar curaçao en daar woont mijn zwak.. hopelijk kom ik m gewoon niet tegen, maar stiekem ook wel nieuwsgierig naar hem weer..

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 20:27

Relaxed schreef:

Nouja... back off? Ik denk dat we juist met haar meeleven en proberen mee te denken. Dat is toch ook lief?

Maar als niemand meer een mening of advies mag geven, dan wordt het wel heel stil. Of Baileymix er iets mee doet moet ze lekker zelf weten en volgens mij is ze een grote meid die dat prima kan bepalen :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 21:07

assie schreef:
Relaxed schreef:

Nouja... back off? Ik denk dat we juist met haar meeleven en proberen mee te denken. Dat is toch ook lief?

Maar als niemand meer een mening of advies mag geven, dan wordt het wel heel stil. Of Baileymix er iets mee doet moet ze lekker zelf weten en volgens mij is ze een grote meid die dat prima kan bepalen :D

Back off is idd misschien wel wat groot, maar uit ervaring weet ik wel hoe lastig het kan zijn om om te gaan met alle adviezen van de zijlijn. Ik weet niet hoe Bailey er in staat uiteraard, maar ik weet wel dat ik het best moeilijk heb met het feit dat iedereen me vertelt dat ik mijn ex overal moet blokkeren en nooit meer met hem moet praten. Dat maakt dat ik het gevoel heb dat ik nergens meer m'n hart kan luchten, ondanks dat ik zelf ook wel weet dat ik stom bezig ben. Kan me zomaar voorstellen dat ik niet de enige ben die zich zo voelt...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 21:20

Zo dat was net een heel kort tindergesprek. "Ah je houdt van voetbal?" M'n antwoord was ja en unmatcht :') Hij was zelf ook supporter, dus die zag ik even niet aankomen :Y)