Laten we het houden op een slechte nacht
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Haha, nou, nee, ik weet wel echt dat het alleen maar pijnlijker gaat zijn hoor. Maar het lukt me gewoon (nog?) even niet om bij hem weg te blijven. Té verliefd, totale vlaag van verstandsverbijstering.
[ Afbeelding ]
BaileyMix schreef:xU_Blinghx schreef:Ik merk dat ik betere gesprekken voer met mannen die iets jonger zijn dan ik. Maar verschil is max 4 jaar.
Tijdens het uitgaan merk ik wel dat ik vaak aanspraak heb op de jongere mannen. Vaak 21 - 25 jarige.
Ik ben zelf 30. Maar dan denken ze vaak dat ik 22-25 ben![]()
![]()
Gelukkig voel je er niks van
Haha, nee, dat geloof ik wel als ik jouw interesses zo bekijkIk ben zelf meer 25 going on 85
BaileyMix schreef:Haha, nou, nee, ik weet wel echt dat het alleen maar pijnlijker gaat zijn hoor. Maar het lukt me gewoon (nog?) even niet om bij hem weg te blijven. Té verliefd, totale vlaag van verstandsverbijstering.
[ Afbeelding ]
fleurtjeuh schreef:Zoals Lady Featherinton in Briderton het mooi zei: 'Many men make declarations of love when they want to make love'
Oftewel, mooie woorden zijn snel gezegd in passie. Maar zelden zijn ze de waarheid in een situatie die al zo lang sleept als deze.
Als hij echt voor je ging, dan was hij niet nog bij zijn vriendin\vrouw.
Urbanus schreef:fleurtjeuh schreef:Zoals Lady Featherinton in Briderton het mooi zei: 'Many men make declarations of love when they want to make love'
Oftewel, mooie woorden zijn snel gezegd in passie. Maar zelden zijn ze de waarheid in een situatie die al zo lang sleept als deze.
Als hij echt voor je ging, dan was hij niet nog bij zijn vriendin\vrouw.
En zoals de Livera zegt, "Live, love, laugh".
Ja het is hartstikke stom om de deur niet keihard dicht te gooien, maar dat weet ze zelf ook wel.
[ Afbeelding ]
Relaxed schreef:We kunnen hier allemaal mooi zeggen hoe het wel of niet moet en Bailey weet dit zelf ook best wel.. Maar als je er in zit (ja, been there done that..) voel je het toch allemaal anders en dat is gewoon onwijs moeilijk.
Dus back off en wees lief voor haar als het nodig is, verder kunnen wij er niks aan doen
Relaxed schreef:We kunnen hier allemaal mooi zeggen hoe het wel of niet moet en Bailey weet dit zelf ook best wel.. Maar als je er in zit (ja, been there done that..) voel je het toch allemaal anders en dat is gewoon onwijs moeilijk.
Dus back off en wees lief voor haar als het nodig is, verder kunnen wij er niks aan doen
assie schreef:Relaxed schreef:We kunnen hier allemaal mooi zeggen hoe het wel of niet moet en Bailey weet dit zelf ook best wel.. Maar als je er in zit (ja, been there done that..) voel je het toch allemaal anders en dat is gewoon onwijs moeilijk.
Nouja... back off? Ik denk dat we juist met haar meeleven en proberen mee te denken. Dat is toch ook lief?
Maar als niemand meer een mening of advies mag geven, dan wordt het wel heel stil. Of Baileymix er iets mee doet moet ze lekker zelf weten en volgens mij is ze een grote meid die dat prima kan bepalen