Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VuurVleugels schreef:Urbanus schreef:Volgens mij zijn ze islamitisch, zal wel vanuit één of andere overtuiging zijn. Kan me ook niet voorstellen dat ze zelf voor die koters zorgt.
Waarom moet dit er nou weer bijgehaald worden?
Varekaj schreef:Hoe anti kind ik ook kan zijn, dit vind ik zelfs wel een brug te ver. Ik bedoel, kan best begrijpen dat een ouder zijn kind erbij wil. Daarom niet een hele dag maar bijvoorbeeld wel een deeltje. En ik begrijp ook dat oppas niet evident hoeft te zijn: zijn vangnet zit waarschijnlijk op dat feest. Tuurlijk kan kind naar de mama, maar de bruid in spé zal er verder in het dagelijkse leven toch mee moeten dealen. Ook hoe ze het kind benoemd, dat vind ik persoonlijk niet fair.
Ik zit op Basketmatch van vriend. Er zijn nog 2 voorgaande matchen bezig, allebei de laatste van het seizoen voor die ploegen. Er zijn 3 pleinen, zij spelen op de uitersten en het middenplein is vrij. Over alle korte zijdes is op de etage tribune met glazen reling.
Aan de ene zijde spelen dames: kinderen lopen de hele tijd langs én op het veld richting mama. Concentratie? 0,0 want kind moet van het veld geplukt en papa is vaak aan het spurten achter kind 2 of 3 dat elders wat uitvreet. Op het andere uiterste spelen de A-ploegen hun laatste match. Daar waren zonet kinderen op de tribune mousse voetballen tegen de glazen begrenzing aan het shotten en geen ouder die ernaar kraait. Tot op korte tijd wat ballen er overheen vliegen en op het veld belanden. Spel moest stilgelegd. Pas toen de refs dreigden om de kinderen met ouders uit de zaal te verwijderen en daarvoor ook fouten aan te rekenen aan de ploeg waar ze bij hoorden kwam er actie. Geen positieve, het taalgebruik ga ik maar niet herhalen maar de kern was "dat kindjes nu eenmaal spelen".
En op het middenveld hebben spelende kinderen hun bal tussen het balkenwerk van het dak gegooid, tussen de verlichting. Zaalmedewerker kan daar niet bij dus bal = kwijt. Razende vader natuurlijk. En wat doet die vent als de bewaker weg is? Hele rek basketballen naar het plein slepen en allemaal omhoog gooien om de kwijtgeraakte bal vrij te krijgen. Er liggen intussen nog 3 ballen tussen de balken en de zaaluitbater heeft het zonet in de smiezen gekregen