Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Subdomein aanmaken zegt mijn vriend
https://Www.ditisjewebsite.nl
En dan maak je
https://Www.test.ditisjewebsite.nl
En gebruik een nieuwe database om verwarring te voorkomen.
rien10 schreef:Met welk doel smeer je? Wat zijn “de plekjes”?
truus1957 schreef:Weet iemand of je bij KPN een bundel MB kan aanschaffen als je een abonnement hebt voor je mobiel voor uitsluitend bellen en sms-en?
Ik kom er op hun website niet uit en de wachttijd aan de telefoon is zo lang dat ik er niet tussen kom.
Mijn man gaat een lang weekend met een vriend naar Duitsland en ik heb alle treintickets, hotelreserveringen en toegangstickets ( gaan naar Derby ) digitaal. Kan natuurlijk wel alles geprint meegeven, en dat doe ik ook wel, maar het is natuurlijk handiger als hij gewoon zijn mobiel kan trekken. Vriend heeft ook al geen internetabonnement op zijn mobiel. Iemand die dit weet? Op de site van KPN kan je wel MB's aanschaffen als je data op is, maar er staat niet bij of dit ook kan als je geen internetabonnement hebt.
Myrsky schreef:Aangezien internet me niet wilde helpen:
Brandt vaseline in de zon? 0f kan ik veilig de plekjes op de benen van pony insmeren met vaseline met het huidige weer?
Maddy_Paola schreef:truus1957 schreef:Weet iemand of je bij KPN een bundel MB kan aanschaffen als je een abonnement hebt voor je mobiel voor uitsluitend bellen en sms-en?
Ik kom er op hun website niet uit en de wachttijd aan de telefoon is zo lang dat ik er niet tussen kom.
Mijn man gaat een lang weekend met een vriend naar Duitsland en ik heb alle treintickets, hotelreserveringen en toegangstickets ( gaan naar Derby ) digitaal. Kan natuurlijk wel alles geprint meegeven, en dat doe ik ook wel, maar het is natuurlijk handiger als hij gewoon zijn mobiel kan trekken. Vriend heeft ook al geen internetabonnement op zijn mobiel. Iemand die dit weet? Op de site van KPN kan je wel MB's aanschaffen als je data op is, maar er staat niet bij of dit ook kan als je geen internetabonnement hebt.
Moet je echt online zijn om die tickets te ontvangen? Als ik met mn moeder op vakantie ga en we hebben online tickets stuur ik ze naar haar wel door, of screenshot of gewoon mail met het bestand, met internet even bestand openen en je vindt het tussen je downloads. Werkt prima en geen internet nodig, en neem aan dat je in hotel wel wifi hebt dus dan kan je nog nieuwe dingen downloaden als nodig
corinep schreef:Siblings...
Geschwister...
Waarom is er in het nederlands niet een praktisch woord hiervoor? Lees wel regelmatig het wanstaltelijke woord "brusje(s)". Gaan we dit woord uiteindelijk echt gebruiken(in de van dale staat het volgens mij nog niet, vroeger wel maar toen was het heel iets anders) of kunnen we alsjeblieft iets beters verzinnen?
Indy_Mouse_9 schreef:corinep schreef:Siblings...
Geschwister...
Waarom is er in het nederlands niet een praktisch woord hiervoor? Lees wel regelmatig het wanstaltelijke woord "brusje(s)". Gaan we dit woord uiteindelijk echt gebruiken(in de van dale staat het volgens mij nog niet, vroeger wel maar toen was het heel iets anders) of kunnen we alsjeblieft iets beters verzinnen?
Dit heb ik me dus ook al vaker afgevraagd.
Hoe zit dat eigenlijk in andere talen om ons heen, hebben die een enkel woord voor broers & zussen?
@Fearn bedankt nog voor je antwoord. De magazines liggen dus nu op de juiste plek
Fearn schreef:Pff ik zit hier echt mee![]()
M'n moeder wil onze katten gaan verhuizen vanaf een rustige woonwijk (waar ze altijd gewoond hebben) nar een huis langs een weg waar auto's 80 mogen rijden (en vaak niet eens zich aan die limiet houden..). Er werd daar laatst zelfs een groot hert doodgereden (zo hard rijden ze dus).
De ene kat is ook al zo'n 14/15 jaar oud en al beetje verward soms..Wat denken jullie, een voorbode voor dat er iets mis gaat?