Dispar_Vulgo schreef:Maar hoe gaan jullie ervaren deelnemers nu verder? (Ik ben nieuw)![]()
Uiteraard kadootjes kopen en leuk inpakken etc.
Maar wat doen jullie met hints? Eerder (online/per post) sturen of in het pakket of in dit topic?
Ik heb nu 2x meegedaan, de eerste x was een set handboeien in het pakket een verwijzing naar mijn boktnaam als hint

Vorig jaar had ik een hint op de kaart + 2 extra cadeautjes, mijn lootje had direct door dat die extra cadeautjes afwijkend waren dus had me zo al gevonden.
Dit jaar al wat ideeen voor de hint, ms stuur ik vooraf een kaart met een 1e hint, maar sowieso ook nog wel 1 in het pakket.
Heb wel eens gezien dat er een kaart met hint kwam met “pas als je me raad stuur ik het pakket op”, maar dat was dan nog spannend of dat lukte binnen de verplichte verzend-periode dus beter raden na ontvangst van het pakket.
Ik ben ook zeer benieuwd wat mijn lootje gaat denken, volgens mij heb ik echt mega veel tops uiteindelijk geplaatst, ik weet nooit wat ik moet vragen als ik het op het moment zelf moet zeggen, maar het voordeel van ss is dat je een maand de tijd hebt om na te denken haha. Maar afwijken mag natuurlijk ook gewoon, het is geen boodschappenlijst maar een richtlijn/idee.
Ik ga vrijdag een dagje naar den haag dus ook al een lijstje gemaakt met tops en flops, je weet nooit wat je tegen komt