Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandyy schreef:Ik haal kots en stront vooraf weg dat nodig zijn
PSvanLot schreef:2 weken vakantie!
Beneden zijn alle kasten in de bijkeuken en in de keuken al allemaal uitgesopt en ontdaan van verzamelde rommel.
Gisteren op zolder alles achter de knieschotten uit gehaald en opgeruimd. Nu ga ik schilderstape plakken en krijgen daar de muren een vers likje verf.
Met de stoommachine ga ik de douche en toilet deze week schoonmaken.
Heerlijk vind ik dat.

haffiefreak schreef:Hoe hebben jullie de diepvries, koelkast en de snacklade (chips/koekjes/snoep) georganiseerd losse verpakkingen belanden achterin/onderin waarna ze na een tijd slof/slap/over datum raken.
En de diepvries vooral de lade voor de frituur. Vaak 3/4 verschillende soorten snacks voor bij de friet. Met open dozen enz..
. Hooguit wat chocola, maar dat krijgt geen kans om oud te worden
haffiefreak schreef:Hoe hebben jullie de diepvries, koelkast en de snacklade (chips/koekjes/snoep) georganiseerd losse verpakkingen belanden achterin/onderin waarna ze na een tijd slof/slap/over datum raken.
En de diepvries vooral de lade voor de frituur. Vaak 3/4 verschillende soorten snacks voor bij de friet. Met open dozen enz..
_CS_ schreef:haffiefreak schreef:Hoe hebben jullie de diepvries, koelkast en de snacklade (chips/koekjes/snoep) georganiseerd losse verpakkingen belanden achterin/onderin waarna ze na een tijd slof/slap/over datum raken.
Snacks gaan hier in een katoenen tas, die hangt in de kelder.
Vooral niet teveel voorraad hebben.
Vriezer doe ik alles uit dozen over in zakken, dozen nemen gigantisch deel ruimte in.
In mijn vorige vriezer had ik plastic bakken waar ik alles (van de frituur dan) in deed, in de nieuwe passen die bakken helaas niet dus in ziplock zakken, zo zie je ook direct wat wat is.
Voor de frituur alles in 1 lade, kan je die lade zo even eruit pakken en uitzoeken wat je wil, zonder dat de vriezer onnodig lang open hoeft te staan.
Koelkast geen tips, hier gaat eerst alles op voordat er nieuwe komt.
Enige wat we wel doen is vleeswaren sorteren op datum, de langste onderop in de la.
Aangebroken bij elkaar en dat gaat eerst op voordat er een nieuwe open gemaakt word.