Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingedebruijn schreef:996981 schreef:Hoe kijken jullie aan tegen een derde en eventueel volgende vaccins?
Zouden jullie die halen? Of liever niet? En wat zijn daarvan je beweegredenen?
Van mij mogen ze alles erin spuiten als ze het nodig achten. Heb geen enkele reden om de eerste twee niet te wantrouwen en dan de derde ineens wel.
CharleyT schreef:996981 schreef:Hoe kijken jullie aan tegen een derde en eventueel volgende vaccins?
Zouden jullie die halen? Of liever niet? En wat zijn daarvan je beweegredenen?
Voor mij hetzelfde verhaal, indien nodig ga ik m halen. Wat betreft tekort in andere landen: niet mijn probleem, mijn eigen gezondheid gaat voor.
CharleyT schreef:Voor mij hetzelfde verhaal, indien nodig ga ik m halen. Wat betreft tekort in andere landen: niet mijn probleem, mijn eigen gezondheid gaat voor.
Focussed schreef:[Mijn oma heeft na lang wikken en wegen toch in volledig beschermend pak afscheid van hem durven nemen, maar maakt zich nu ernstig zorgen over haar eigen gezondheid. Haar vaccinatie is ook alweer bijna zeven maanden oud.
Laurie schreef:Is het nou echt nodig zo’n opmerking over bangmakerij in je bericht te gooien Huertecilla?
Huertecilla schreef:Laurie schreef:Is het nou echt nodig zo’n opmerking over bangmakerij in je bericht te gooien Huertecilla?
Waarom niet?
Ik vind het intriest voor haar oma.
Ik vind het ook helder een oorzaak hebben.
Ik vind dat de ... eukmm... ´voorzichtigen´ daar eens wat bewuster en met meer realistisch perspectief mee moeten omgaan. Heel triest die angst. En ga nu niet zeggen dat er geen bangmakerij was/is. Dat is nog stééds zo: Alles wordt negatief gebracht, ook al ís het positief.
Haar oma is een treist voorbeeld van het resultaat voor haar metale kwalitijd van leven.
Maar ja, vrije meningsuitimg en Covid staan op gespannen voet.
Huertecilla schreef:Focussed schreef:[Mijn oma heeft na lang wikken en wegen toch in volledig beschermend pak afscheid van hem durven nemen, maar maakt zich nu ernstig zorgen over haar eigen gezondheid. Haar vaccinatie is ook alweer bijna zeven maanden oud.
Wat érg.
In de avond van haar leven, verliest haar partner en dan is ze ook nog bang(gemaakt). Intriest. Sterkte.
purny schreef:Laten we eerst maar de rest van de wereld 1 keer enten.