In een comfortabel bed in een heerlijk warm huisje:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benthhh schreef:Politie staat nooit op 112meldingen enzo toch? Anders zou het wel (te) makkelijk zijn voor sommige dingen.
chanicha schreef:Dat mijn dochter met haar dochter en zoon een dik een uur ging rijden vanaf waar zij zat in Spanje naar het vliegveld, door de bergen heen en ik me druk maakte of het wel goed ging![]()
Ze is 36 hè
Gini schreef:Een man in een BMW die niet normaal aan het bumperkleven was. Normaal laat ik me daar niet door opnaaien, maar deze was echt zo bezig dat ik me op een bepaald moment niet veilig meer voelde. Bij iedere straat waar ik voorrang aan rechts moest geven dacht ik dat die me ging raken.
Het was in het stadscentrum, op een marktdag, met fietsers en oudjes en kinderen overal, doe even normaal.
Castilja schreef:Twee maanden freelance werk gecanceld omdat de projectsubsidie niet binnen is gekomen. En dat je dat via een f*ing appje te horen krijgt. Schiet mij maar lek, behoefte om me om te laten scholen is zeer groot op dit moment. En heb mijn diploma een maand in handenMaarrrrr iets teveel annuleringen en knallen voor m'n kop gehad de laatste tijd
Bloemetje75 schreef:Geen water… en ik giet gewoon de waterbak van de kat leeg om hem schoon water te geven… kat nu aan het flessenwater, thee van flessenwater. Terwijl ik heel graag wil douchen na de erg gezellige avond gisteren buiten met vrienden….
Ik hoop dat het snel is opgelost.