Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 18:42

Bij mij helpt dat ook, ik zet youtube aan en kijk altijd naar een youtuber die planet zoo speelt en praat over wat hij in de game aan het doen is. Zonder zijn stem val ik echt niet in slaap _O- al slik ik ook melatonine.

Ik val ook altijd in slaap na een minuut of tien nadat ik het op heb gezet en dan moet ik iedere keer weer opnieuw aan de aflevering beginnen :+

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 18:43

Herplaatser pup van 13.5 week. "Hij heeft een leider nodig en dat zijn we niet. We willen wel een serieus bod voor onze pup". Dit weet je bij aanschaf als het goed is dat je hond uitdaging nodig hebt. -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-21 19:07

Kookaburra schreef:
marley93 schreef:
Wanneer mensen constant 'als' en 'dan' omwisselen. Dus dan zeggen: 'meer als'. Dan gaan mijn tenen echt krom.

Alvast sorry voor mijn volgende berichten hier...
Het lampje als/dan wil hier maar niet branden := :')

"Als" gebruik je als twee dingen hetzelfde zijn: Kees is even groot als Jan.

"Dan" gebruik je als twee dingen verschillend zijn: Kees is groter dan Jan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:04

Ik wil ergens anders gaan zitten dan in m'n kantoor, maar één van m'n vogels zit nog bovenop de kooi. _O- Die andere is wat dapperder, die durf ik wel voorzichtig een beetje in de juiste richting te drijven als ze erin moet, maar deze is veel angstiger en had vandaag juist een heel relaxt dagje buiten de kooi, dus ik wil haar niet nu op het laatst nog stress bezorgen. := Zo maar even kijken of ze trek heeft in wat te eten. :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:32

chanicha schreef:
Iirriissjjee volgende keer alleen maar zeggen dat zij dat mogen vinden maar dat jullie tevreden zijn zo en geen discussie aangaan, wordt je alleen zelf moe van.

Ik was er niet bij (mijn man was alleen vanwege corona). Dus ze vonden het wel een mooi moment om mij af te branden blijkbaar -O-

En inddd MyWish.... Je gaat meestal niet aan de grote klok hangen wat de precieze redenen zijn. Maar dat veroordelen is ook zo slopend....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:56

Dat er gewoon nergens tuinhout af te halen is in de maten die ik zoek. |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 21:14

Mensen die wat rommelen met filters en brushes in Photoshop over een foto heen en dan beweren dat het allemaal handgetekend is. :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 21:19

Liedje in m'n hoofd....
Het origineel is van 1982 _O-

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 21:20

Merileth schreef:
marley93 schreef:
Wanneer mensen constant 'als' en 'dan' omwisselen. Dus dan zeggen: 'meer als'. Dan gaan mijn tenen echt krom.

Ik heb ook een keer meegemaakt dat iemand 'als' gebruikte in plaats van 'of'. Dat was voor mij echt tenenkrommend. Maar zo krijg ik ook figuurlijke jeuk langzamerhand als ergens het woord 'ludiek' gebruikt wordt. Alles wat net niet helemaal zoals normaal is, wordt al zo genoemd.

Oké ik heb anderhalf uur geslapen vannacht en kan me echt nul komma nul voorstelling maken bij 'als' in plaats van 'of'. Hoe dan. :')
Hun en hen verwisselen, ook kriebelwaardig.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 21:27

xPabloBokt schreef:
Kookaburra schreef:
Alvast sorry voor mijn volgende berichten hier...
Het lampje als/dan wil hier maar niet branden := :')

"Als" gebruik je als twee dingen hetzelfde zijn: Kees is even groot als Jan.

"Dan" gebruik je als twee dingen verschillend zijn: Kees is groter dan Jan.

Dankje! Vaak gaat het op gevoel wel goed, maar dat is zonder de redenatie ;)

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 21:41

marley93 schreef:

Ik heb ook een keer meegemaakt dat iemand 'als' gebruikte in plaats van 'of'. Dat was voor mij echt tenenkrommend. Maar zo krijg ik ook figuurlijke jeuk langzamerhand als ergens het woord 'ludiek' gebruikt wordt. Alles wat net niet helemaal zoals normaal is, wordt al zo genoemd.[/quote]

Oké ik heb anderhalf uur geslapen vannacht en kan me echt nul komma nul voorstelling maken bij 'als' in plaats van 'of'. Hoe dan. :')
Hun en hen verwisselen, ook kriebelwaardig.[/quote]
En mensen die hun zeggen in plaats van zij. Ik kan mij echt kapot ergeren aan mensen die zeggen: 'hun hebben' -:(-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 21:46

Bij mij viel het 'als' en 'dan' kwartje toen ik het volgende bedacht.
'als' wanneer het een 'net zoals' het andere is.
net zo groot bijvoorbeeld

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 21:51

Mkango schreef:
Mensen die wat rommelen met filters en brushes in Photoshop over een foto heen en dan beweren dat het allemaal handgetekend is. :')

Doe ik ook altijd met mijn tekeningen.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 21:58

Nayomie schreef:
Herplaatser pup van 13.5 week. "Hij heeft een leider nodig en dat zijn we niet. We willen wel een serieus bod voor onze pup". Dit weet je bij aanschaf als het goed is dat je hond uitdaging nodig hebt. -O-

Heeft de pup nou een leider of uitdaging nodig?

Ik erger me eraan dat ik me erger aan mijn luiheid vandaag. Waarom kan ik nooit zonder schuldgevoel even stilzitten en tijd nemen om niks te doen? >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 22:03

Lisitano schreef:
Nayomie schreef:

Ik erger me eraan dat ik me erger aan mijn luiheid vandaag. Waarom kan ik nooit zonder schuldgevoel even stilzitten en tijd nemen om niks te doen? >;)
Haha, I feel you. Ik wilde vandaag eigenlijk nog werken (NB: ik werk gewoon van maandag tot vrijdag en hoef niet eens over te werken, maar ik ben gewoon slecht in niets doen)... |o Ik praat het nu voor mezelf goed dat ik best wel wat bonding time met de vogels gehad heb (we hebben met z'n drieën Les Miserables gekeken <3 ), maar tegelijkertijd baal ik ook heel erg van mijn gebrek aan productiviteit.

_San87_ schreef:
Mkango schreef:

Doe ik ook altijd met mijn tekeningen.

Zie je wel, ik wist het! :))

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 22:05

Dat de finale van Doctor Who (2005) seizoen 2 me nog steeds zo aan het janken krijgt.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 22:08

Lisitano schreef:
Nayomie schreef:

Allebei. Het is een hond die uitgedaagd moet worden, actie mee ondernomen moet worden. Anders is de kans groot dat de hond een loopje met je gaat nemen. Het is immers een werkhond. :j

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 22:09

Mkango schreef:
Haha, I feel you. Ik wilde vandaag eigenlijk nog werken (NB: ik werk gewoon van maandag tot vrijdag en hoef niet eens over te werken, maar ik ben gewoon slecht in niets doen)... |o Ik praat het nu voor mezelf goed dat ik best wel wat bonding time met de vogels gehad heb (we hebben met z'n drieën Les Miserables gekeken <3 ), maar tegelijkertijd baal ik ook heel erg van mijn gebrek aan productiviteit.

Hee, Les Mis kijken is altijd de moeite waard, met of zonder vogels :D

San _O-

marley93 schreef:
Dat de finale van Doctor Who (2005) seizoen 2 me nog steeds zo aan het janken krijgt.

Ten en Rose :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 22:37

Foaly schreef:
Mkango schreef:

Hee, Les Mis kijken is altijd de moeite waard, met of zonder vogels :D

San _O-
True! Het was wel leuker met moet ik zeggen. :') Die gebiologeerde bekkies erbij. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 22:48

Wilde wat kopen met de cadeaukaart van de Hunkemöller die ik kreeg voor Valentijnsdag. Doet die kaart het niet. -O-

Had er gelukkig nog eentje maar had zo graag wat besteld met zijn kaart. :+

(En nu moest ik bijbetalen grrr)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 22:51

Ondertussen ben ik even helemaal klaar met mensen. -O-

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 22:52

poedersuiker duiven. Ik reed na het avondeten naar mijn verzorgpony toe, moet dan over een stukje onverlichte weg rijden en er zaten 2 duiven lekker midden op de weg. Schrok me helemaal het apezuur en in reflex vol op de rem getrapt. Thank God reed er niemand achter me en ondanks dat ik zo hard de rem in trapte heb ik toch 1 van de 2 duiven geraakt toen deze opvlogen.
Ik hoop heel erg dat het dier geen schade oid heeft, maar gewoon flink is geschrokken (net als ik :+ ). Gun het zo'n dier dan ook niet om toch veel pijn te hebben en daardoor een langzame en pijnlijke dood sterft, maar met het wegvliegen leken beide vogels gewoon goed te vliegen voor zover ik dat kon zien dus dan hoop ik maar dat ik het goed heb gezien.

1 voordeel, de remmen van de auto werken nog prima :Y)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 23:08

Mijn plekje op de bank door de kat gejat. :')

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 23:15

Mezelf
Corona maatregelen
Mn emoties die weer poedersuiker doen & ik die het nodig vind om dit op mijn vriend af te reageren

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 23:20

Aan mijn krakkemikkige lichaam. Ik verloor net met de hond uitlaten bijna mijn evenwicht, maakte dus een onverwachte beweging en nu heb ik nog meer pijn (dan dat ik al “normaal” heb)