Ik val ook altijd in slaap na een minuut of tien nadat ik het op heb gezet en dan moet ik iedere keer weer opnieuw aan de aflevering beginnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:marley93 schreef:Wanneer mensen constant 'als' en 'dan' omwisselen. Dus dan zeggen: 'meer als'. Dan gaan mijn tenen echt krom.
Alvast sorry voor mijn volgende berichten hier...
Het lampje als/dan wil hier maar niet branden![]()
chanicha schreef:Iirriissjjee volgende keer alleen maar zeggen dat zij dat mogen vinden maar dat jullie tevreden zijn zo en geen discussie aangaan, wordt je alleen zelf moe van.
Merileth schreef:marley93 schreef:Wanneer mensen constant 'als' en 'dan' omwisselen. Dus dan zeggen: 'meer als'. Dan gaan mijn tenen echt krom.
Ik heb ook een keer meegemaakt dat iemand 'als' gebruikte in plaats van 'of'. Dat was voor mij echt tenenkrommend. Maar zo krijg ik ook figuurlijke jeuk langzamerhand als ergens het woord 'ludiek' gebruikt wordt. Alles wat net niet helemaal zoals normaal is, wordt al zo genoemd.
xPabloBokt schreef:Kookaburra schreef:Alvast sorry voor mijn volgende berichten hier...
Het lampje als/dan wil hier maar niet branden![]()
"Als" gebruik je als twee dingen hetzelfde zijn: Kees is even groot als Jan.
"Dan" gebruik je als twee dingen verschillend zijn: Kees is groter dan Jan.
marley93 schreef:Wanneer mensen constant 'als' en 'dan' omwisselen. Dus dan zeggen: 'meer als'. Dan gaan mijn tenen echt krom.
Nayomie schreef:Herplaatser pup van 13.5 week. "Hij heeft een leider nodig en dat zijn we niet. We willen wel een serieus bod voor onze pup". Dit weet je bij aanschaf als het goed is dat je hond uitdaging nodig hebt.
Lisitano schreef:Haha, I feel you. Ik wilde vandaag eigenlijk nog werken (NB: ik werk gewoon van maandag tot vrijdag en hoef niet eens over te werken, maar ik ben gewoon slecht in niets doen)...Nayomie schreef:Herplaatser pup van 13.5 week. "Hij heeft een leider nodig en dat zijn we niet. We willen wel een serieus bod voor onze pup". Dit weet je bij aanschaf als het goed is dat je hond uitdaging nodig hebt.
Heeft de pup nou een leider of uitdaging nodig?
Ik erger me eraan dat ik me erger aan mijn luiheid vandaag. Waarom kan ik nooit zonder schuldgevoel even stilzitten en tijd nemen om niks te doen?
_San87_ schreef:Mkango schreef:Mensen die wat rommelen met filters en brushes in Photoshop over een foto heen en dan beweren dat het allemaal handgetekend is.
Doe ik ook altijd met mijn tekeningen.
Lisitano schreef:Nayomie schreef:Herplaatser pup van 13.5 week. "Hij heeft een leider nodig en dat zijn we niet. We willen wel een serieus bod voor onze pup". Dit weet je bij aanschaf als het goed is dat je hond uitdaging nodig hebt.
Heeft de pup nou een leider of uitdaging nodig?
Ik erger me eraan dat ik me erger aan mijn luiheid vandaag. Waarom kan ik nooit zonder schuldgevoel even stilzitten en tijd nemen om niks te doen?
Mkango schreef:Haha, I feel you. Ik wilde vandaag eigenlijk nog werken (NB: ik werk gewoon van maandag tot vrijdag en hoef niet eens over te werken, maar ik ben gewoon slecht in niets doen)...Ik praat het nu voor mezelf goed dat ik best wel wat bonding time met de vogels gehad heb (we hebben met z'n drieën Les Miserables gekeken
), maar tegelijkertijd baal ik ook heel erg van mijn gebrek aan productiviteit.
marley93 schreef:Dat de finale van Doctor Who (2005) seizoen 2 me nog steeds zo aan het janken krijgt.
Foaly schreef:True! Het was wel leuker met moet ik zeggen.Mkango schreef:Haha, I feel you. Ik wilde vandaag eigenlijk nog werken (NB: ik werk gewoon van maandag tot vrijdag en hoef niet eens over te werken, maar ik ben gewoon slecht in niets doen)...Ik praat het nu voor mezelf goed dat ik best wel wat bonding time met de vogels gehad heb (we hebben met z'n drieën Les Miserables gekeken
), maar tegelijkertijd baal ik ook heel erg van mijn gebrek aan productiviteit.
Hee, Les Mis kijken is altijd de moeite waard, met of zonder vogels
San![]()