Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DiscoDipp schreef:Fireheart schreef:Dat ik echt heel erg moe ben en daarmee niet vooruit te branden... ik haat dinsdagen
Dit dus
_San87_ schreef:Onze buurman heeft een motor gekocht. Heel tof voor hem. Minder tof is dat ie dat ding standaard dubbel parkeert waardoor hij twee parkeerplaatsen in beslag neemt. En hij is nooit thuis als ik aanbel om het erover te hebben.
Helaas voor hem heb ik een kleine auto, die nu dus keurig achter zijn motor geparkeerd staat, met de neus 10 cm van zijn achterwiel.
Rambogirl schreef:Aan het feit dat we gisteren met mijn kat uit voorzorg naar de dierenarts gingen om te kijken of het heimwee was of toch iets anders. Darmkanker hadden we echter niet verwacht![]()
Steeph schreef:De belachelijk lange rij bij de liften omdat iedereen elke keer op nieuw bedenkt om om 9 uur te starten met werken(inclusief ikzelf)
De rij stond van de centrale hal, de trap op, via personeelszaken, nog een trap op en over de halve verdieping
Anoniem schreef:Steeph schreef:De belachelijk lange rij bij de liften omdat iedereen elke keer op nieuw bedenkt om om 9 uur te starten met werken(inclusief ikzelf)
De rij stond van de centrale hal, de trap op, via personeelszaken, nog een trap op en over de halve verdieping
Dus mensen staan op de trap te wachten om de lift in te mogen?
OK.....
Anoniem schreef:Steeph schreef:De belachelijk lange rij bij de liften omdat iedereen elke keer op nieuw bedenkt om om 9 uur te starten met werken(inclusief ikzelf)
Dus mensen staan op de trap te wachten om de lift in te mogen?
OK.....
_San87_ schreef:Neem dan gewoon meteen de trap zou je zeggen.
Steeph schreef:De liften waar de rij voor stond beginnen pas op de 3e verdieping (gebouw telt 20+ verdiepingen)
Dus de rij stond van verdieping 1, de trap op naar verdieping 2 (langs het kantoor van Personeelszaken), de trap op van verdieping 2 naar 3, over de halve verdieping via de personeelsingang naar de lift
En aangezien ik op een verdieping werk die boven de 20e ligt pak ik toch graag de lift
Marije_1997 schreef:Dat ik heel erg twijfel of ik vrijdag tegen mijn contact persoon ga zeggen dat ik me wil laten omscholen tot beroepschauffeur. Werk wat ik nu doe vind ik echt leuk daar niet van, maar het is niet ja dit is het dit is m'n droombaan. Ik rijd graag, echt heel graag. En ik heb er ook de feeling voor. Tijdens m'n be proefles werd er ook gezegd komt wel goed je hebt het gevoel wel. En het kriebelt toch steeds meer om me toch te laten omscholen. Terwijl het werk wat ik nu doe ook heel snelnoppak, maar merk dat het scherm na 2 uur werken gewoon gaat dansen en na 2 uur rijden heb ik nergens last van.
SinneJ schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik heel erg twijfel of ik vrijdag tegen mijn contact persoon ga zeggen dat ik me wil laten omscholen tot beroepschauffeur. Werk wat ik nu doe vind ik echt leuk daar niet van, maar het is niet ja dit is het dit is m'n droombaan. Ik rijd graag, echt heel graag. En ik heb er ook de feeling voor. Tijdens m'n be proefles werd er ook gezegd komt wel goed je hebt het gevoel wel. En het kriebelt toch steeds meer om me toch te laten omscholen. Terwijl het werk wat ik nu doe ook heel snelnoppak, maar merk dat het scherm na 2 uur werken gewoon gaat dansen en na 2 uur rijden heb ik nergens last van.
Succes!
Vrees wel dat je dan niet veel meer gaat verdienen dan nu, want je schreef eerder dat je dat wilde...