Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 07:32

Dat ik heel erg twijfel of ik vrijdag tegen mijn contact persoon ga zeggen dat ik me wil laten omscholen tot beroepschauffeur. Werk wat ik nu doe vind ik echt leuk daar niet van, maar het is niet ja dit is het dit is m'n droombaan. Ik rijd graag, echt heel graag. En ik heb er ook de feeling voor. Tijdens m'n be proefles werd er ook gezegd komt wel goed je hebt het gevoel wel. En het kriebelt toch steeds meer om me toch te laten omscholen. Terwijl het werk wat ik nu doe ook heel snelnoppak, maar merk dat het scherm na 2 uur werken gewoon gaat dansen en na 2 uur rijden heb ik nergens last van.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 08:17

Fireheart schreef:
Dat ik echt heel erg moe ben en daarmee niet vooruit te branden... ik haat dinsdagen

Dit dus

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 08:29

Onze buurman heeft een motor gekocht. Heel tof voor hem. Minder tof is dat ie dat ding standaard dubbel parkeert waardoor hij twee parkeerplaatsen in beslag neemt. En hij is nooit thuis als ik aanbel om het erover te hebben :').

Helaas voor hem heb ik een kleine auto, die nu dus keurig achter zijn motor geparkeerd staat, met de neus 10 cm van zijn achterwiel :7.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 08:52

DiscoDipp schreef:
Fireheart schreef:
Dat ik echt heel erg moe ben en daarmee niet vooruit te branden... ik haat dinsdagen

Dit dus

Dit, al heb ik dit al sinds vorige week :')

@ San,
Dat hebben wij hier toch beter opgelost. Mijn broertje en ik allebei een auto maar de motor staat voor mijn kleine auto. In de tuin stond hij te fluiten ....

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 08:55

Dat ze om kwart voor acht een soort graafmachine in elkaar aan het zetten waren ofzo, in ieder geval zo’n graafarm eraan aan het slaan hier op de hoek.
Vannacht slecht geslapen dus dacht nog even uit te slapen _-:(

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 09:06

Dat ik heb even geen idee heb welke keuze ik moet maken.. bleh

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 09:06

_San87_ schreef:
Onze buurman heeft een motor gekocht. Heel tof voor hem. Minder tof is dat ie dat ding standaard dubbel parkeert waardoor hij twee parkeerplaatsen in beslag neemt. En hij is nooit thuis als ik aanbel om het erover te hebben :').

Helaas voor hem heb ik een kleine auto, die nu dus keurig achter zijn motor geparkeerd staat, met de neus 10 cm van zijn achterwiel :7.

Ik parkeer hier ook wel eens express heel dicht tegen een andere auto aan als het weer te moeilijk is om netjes in het vak te rijden. Er is hier 1 vrouw die knalt haar auto in het vak en kijkt helemaal niet hoe de auto erin staat. Ik zet die van mij er gewoon bijna tegenaan. Bij een andere auto heeft het namelijk wel geholpen die parkeert dan weer gewoon netjes recht in het vak. Kan mij er ook zwaar aan irriteren.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 09:15

De belachelijk lange rij bij de liften omdat iedereen elke keer op nieuw bedenkt om om 9 uur te starten met werken :+ (inclusief ikzelf)
De rij stond van de centrale hal, de trap op, via personeelszaken, nog een trap op en over de halve verdieping :')

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 09:19

Aan het feit dat we gisteren met mijn kat uit voorzorg naar de dierenarts gingen om te kijken of het heimwee was of toch iets anders. Darmkanker hadden we echter niet verwacht ;( |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 09:43

Rambogirl schreef:
Aan het feit dat we gisteren met mijn kat uit voorzorg naar de dierenarts gingen om te kijken of het heimwee was of toch iets anders. Darmkanker hadden we echter niet verwacht ;( |(

Sterkte, misschien toch een beetje hoop voor je, die kat van mijn moeder die al meer 20 jaar niet meer leeft heeft 2 keer kanker gehad, 2de keer wou m'n moeder het niet meer. Maar 1ste keer heeft ze overleefd en kat is nog 15 geworden.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 09:43

Wanneer gaat het nou toch gewoon allemaal es een keer zoals het zou moeten horen!!! ;( ;( ;(

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 09:55

Rambogirl schreef:

Ach nee ;( wat erg, heel veel sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 10:01

Steeph schreef:
De belachelijk lange rij bij de liften omdat iedereen elke keer op nieuw bedenkt om om 9 uur te starten met werken :+ (inclusief ikzelf)
De rij stond van de centrale hal, de trap op, via personeelszaken, nog een trap op en over de halve verdieping :')

Dus mensen staan op de trap te wachten om de lift in te mogen?
OK..... :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 10:13

Anoniem schreef:
Steeph schreef:

Haha! Dat dacht ik ook _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 10:15

Anoniem schreef:
Steeph schreef:

Neem dan gewoon meteen de trap zou je zeggen :').

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 10:23

_San87_ schreef:
Neem dan gewoon meteen de trap zou je zeggen :').

Misschien mag dat niet? Ik ken gebouwen waar je met de lift omhoog moet en met de trap naar beneden, corona maatregelen. Of de lift gaat pas vanaf die verdieping waar de trap naartoe gaat.
Het klinkt wel heel grappig :')

Ik maak me nu al druk over wedstrijd en weekendje weg, omdat mijn lijf weer enorm in protest is. Vanmiddag wel weer fysio, maar daar kom ik al maanden 2 keer per week en laatste tijd heb ik de dag daarna alweer net zoveel last en daardoor ook moeite met alles (ook slapen en rijden, vandaar druk maken over wedstrijd en weekendje weg haha)
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 01-09-20 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 10:23

De liften waar de rij voor stond beginnen pas op de 3e verdieping (gebouw telt 20+ verdiepingen :+ )
Dus de rij stond van verdieping 1, de trap op naar verdieping 2 (langs het kantoor van Personeelszaken), de trap op van verdieping 2 naar 3, over de halve verdieping via de personeelsingang naar de lift :')
En aangezien ik op een verdieping werk die boven de 20e ligt pak ik toch graag de lift :))

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 10:25

Oh dan was 1 van mijn gokken goed Steeph *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 10:34

Steeph schreef:
De liften waar de rij voor stond beginnen pas op de 3e verdieping (gebouw telt 20+ verdiepingen :+ )
Dus de rij stond van verdieping 1, de trap op naar verdieping 2 (langs het kantoor van Personeelszaken), de trap op van verdieping 2 naar 3, over de halve verdieping via de personeelsingang naar de lift :')
En aangezien ik op een verdieping werk die boven de 20e ligt pak ik toch graag de lift :))

Ahhhh zo! Vrij logisch dan!
Het blijft gek klinken. Op de trap wachten voor de lift. Maar 20 verdiepingen met de trap...ehhmm nee dank je.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 10:46

20 verdiepingen is inderdaad wat teveel van het goede, haha! :))

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 11:25

Jesus, wij hebben een supergrote oprit, moet ik alsnog opzoek naar een parkeerplaats. Buren zijn bezig met bestraten en bus met aanhanger staat voor ONZE oprit

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 11:30

Ugh, dat ik weer mijn bandleden niet uit elkaar ken omdat ze weer hun haarkleur en alles anders heb. Zo goed ken ik NCT leden niet.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 11:42

Marije_1997 schreef:
Dat ik heel erg twijfel of ik vrijdag tegen mijn contact persoon ga zeggen dat ik me wil laten omscholen tot beroepschauffeur. Werk wat ik nu doe vind ik echt leuk daar niet van, maar het is niet ja dit is het dit is m'n droombaan. Ik rijd graag, echt heel graag. En ik heb er ook de feeling voor. Tijdens m'n be proefles werd er ook gezegd komt wel goed je hebt het gevoel wel. En het kriebelt toch steeds meer om me toch te laten omscholen. Terwijl het werk wat ik nu doe ook heel snelnoppak, maar merk dat het scherm na 2 uur werken gewoon gaat dansen en na 2 uur rijden heb ik nergens last van.

Succes!
Vrees wel dat je dan niet veel meer gaat verdienen dan nu, want je schreef eerder dat je dat wilde...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 11:44

SinneJ schreef:
Marije_1997 schreef:

Succes!
Vrees wel dat je dan niet veel meer gaat verdienen dan nu, want je schreef eerder dat je dat wilde...

Eeuhh ga wel meer verdienen dan, verdien nu amper 1500 bruto zoals het nu lijkt. Dat moet netto 2000 worden als alles meewerkt. Maar dat verdien je in de transport makkelijk

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 11:49

Kijk dan wel even na of dat wel of niet met overuren is. Ik hoor links en rechts van chauffeurs dat ze lange dagen moeten maken voor een fatsoenlijk loon.