Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Biologie is nooit 0 of 100.
Ofwel, uiteraard zullen er ook af en toe kinderen ziek worden of er zelfs aan sterven, net als dat er af en toe kinderen sterven aan het ‚onschuldige‘ waterpokken.
Als een baby een longontsteking krijgt is dat zeker ernstig, echter is de kans dat het zover komt veel kleiner baserend op de huidige cijfers.
Bij de iets oudere kinderen ligt het sterfte op 0,2% van alle gestorven mensen volgens de WHO cijfers, ofwel een kans van 0,2% van 2%.
Het is bij ziekten eigenlijk nooit 0 dus de ophef van die 16 jarige begreep ik ook niet goed afgezien dan dat gewoon het heel treurig is als iemand dat pech-lot getroffen heeft.
kiki1976 schreef:Pfff moest boodschappen doen vandaag.
Waar ik het van de week zo goed geregeld vond bij de zelf scan kassa's (na iedere klant werd dit schoon gemaakt) was hier nu niets meer van te merken.
De gewone kassa's hebben nu plexiglas schermen en dat was het.
* Vieze karretjes
* Desinfectie spray was weg, doekjes waren op
* Op de pin zat één of ander laagje folie wat al gescheurd was
* Personeel denkt niet om de 1.5 meter afstand, komen gewoon op 50 cm naast je staan om wat te pakken voor een andere klant en gaat daar vervolgens gewoon gezellig mee staan te praten (zonder de afstand aan te houden).
kiki1976 schreef:Pfff moest boodschappen doen vandaag.
Waar ik het van de week zo goed geregeld vond bij de zelf scan kassa's (na iedere klant werd dit schoon gemaakt) was hier nu niets meer van te merken.
De gewone kassa's hebben nu plexiglas schermen en dat was het.
* Vieze karretjes
* Desinfectie spray was weg, doekjes waren op
* Op de pin zat één of ander laagje folie wat al gescheurd was
* Personeel denkt niet om de 1.5 meter afstand, komen gewoon op 50 cm naast je staan om wat te pakken voor een andere klant en gaat daar vervolgens gewoon gezellig mee staan te praten (zonder de afstand aan te houden).
LadyMadonna schreef:Ok, net het meest vreemde gesprek ever gehad.
Let op:
Corona is niet zomaar ontstaan, maar een virus wat dmv de griep spuit wereldwijd onder de oudere bevolking is verspreid met als doel de oudere generatie flink uit te dubben waardoor er minder pensioenen hoeven te worden betaald.....
Ik wist niet goed of ik nu moest lachen of huilen eigenlijk...
Change03 schreef:LadyMadonna schreef:Euh... nee?
Heb je een bron? Of degene waarmee je dit gesprek over had?
Ben hier wel benieuwd naar... dat is afschuwelijk
brokjes schreef:Ik ga over 9 dagen beginnen bij mijn oude werk (bouwmarkt). Ik heb het nieuws gevolgd en natuurlijk afgewacht of alle winkels zouden sluiten, die verplichting is er niet en komt er denk ik (??) Ook niet meer.
Zit er nu aan te denken om zelf maar af te bellen, vind dat wel heel banketstaaf maar heb ook geen zin om honderden mensen aan mijn kassa voorbij te zien komen (is ook nog topdrukte in de bouwmarkt). Ik zou daar een aantal weken gaan werken.
Wat zouden jullie doen?
LadyMadonna schreef:Shae schreef:Jeetje, had diegene nog meer complottheorieën klaarliggen?
Geen idee, ik stond een beetje met m’n bek vol tanden.... en er echt heilig In geloven hekoekoek
Change, Tuurlijk heb ik geen bron, doe ff normaal....