Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Bij hardnekkige zeurmensen vraag ik gewoon of ze misschien jaloers zijn dat ze zelf niet zo snugger waren om mijn keuze te maken. Daahaaag
Leo schreef:
Later rijd ik door de wijk, lopen er twee ouders met kind midden op de weg (er is ook gewoon een prima stoep) beide volledig opgaand in hun eigen telefoon. Kind schiet vervolgens voor mijn auto langs de weg over. Ouders kijken niet eens op. Tja....![]()
Bambi1995 schreef:Leo schreef:
Later rijd ik door de wijk, lopen er twee ouders met kind midden op de weg (er is ook gewoon een prima stoep) beide volledig opgaand in hun eigen telefoon. Kind schiet vervolgens voor mijn auto langs de weg over. Ouders kijken niet eens op. Tja....![]()
Wow![]()
Gister ook weer zo'n vreselijk kind in de dierenwinkel. Kind staat bij de vijverbak slaat zijn hand hard over het water en schept een hele scheut water over de vloer. Waarop die moeder zei 'doe maar niet'. Kind schreeuwen
Alpha89 schreef:[ [url=m/Ccrp9M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dx7Rs6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3Ur4GB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Magrathea schreef:Alpha89 schreef:[ [url=m/Ccrp9M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3Ur4GB.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
![]()
![]()
Was vandaag in de Albert Heijn. Je hebt zo'n zelftapmachine voor sinaasappelsap en er stond een moeder de vuilnisbak voor de machine te schuiven zodat haar baby/peuter erop kon staan om het tapje te bedienen. Ja joh!gadver lekker met die vieze handjes. En het duurde super lang ook. Leuk
Magrathea schreef:Alpha89 schreef:[ [url=m/Ccrp9M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3Ur4GB.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
![]()
![]()
Was vandaag in de Albert Heijn. Je hebt zo'n zelftapmachine voor sinaasappelsap en er stond een moeder de vuilnisbak voor de machine te schuiven zodat haar baby/peuter erop kon staan om het tapje te bedienen. Ja joh!gadver lekker met die vieze handjes. En het duurde super lang ook. Leuk
Relaxed schreef:Magrathea schreef:![]()
![]()
![]()
Echt ja, doe dat lekker als er verder niemand is..
Leo schreef:Oh jugh, ook lekker verantwoord tegenwoordig
Dat verhaal van Viva las ik vanmorgen ook. Alleen maar verliezers daar..