Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Froukje schreef:Hoe bedoel je als je het niet haalt?
Ali staat wel op de laagste positie wat betreft bezorgen, maar dan blijven de containers gewoon staan als het druk is. Die worden dan niet eens gesorteerd tot het weer rustiger is.
Als je ze eenmaal in je bus/fietstas hebt zitten wordt er ook geacht dat je dat aflevert. Mocht dat door omstandigheden niet lukken wordt een bol.com net zo goed niet bezorgd, Ali heeft voor een bezorger niet meer of minder prioriteit.
Sabbientje schreef:Froukje schreef:Hoe bedoel je als je het niet haalt?
Ali staat wel op de laagste positie wat betreft bezorgen, maar dan blijven de containers gewoon staan als het druk is. Die worden dan niet eens gesorteerd tot het weer rustiger is.
Als je ze eenmaal in je bus/fietstas hebt zitten wordt er ook geacht dat je dat aflevert. Mocht dat door omstandigheden niet lukken wordt een bol.com net zo goed niet bezorgd, Ali heeft voor een bezorger niet meer of minder prioriteit.
Maar wie bepaald voor mij of dat pakje van Ali niet belangrijk is?
Er zijn dingen die niet in Nederland te krijgen zijn, maar wel via Ali.
Dus omdat PostNL het dan niet belangrijk acht, word mijn post niet bezorgt.....
Wacht nu al weken op brievenbus post wat ik wel al te zien heb gekregen als foto, maar wat daarna gewoon niet gezorgd word.
Sky_As schreef:Bij Ali heb je volgens mij ook de mogelijkheid om extra te betalen en dan sneller bezorgd te krijgen.....
Ik ga ervanuit dat als je daar echt extra voor betaalt, je het ook sneller krijgt. Anders kun je beter bij Shein ofzo kijken, die leveren in mijn ervaring wel snel.
Bij Ali is het gewoon altijd maar gokken wanneer je het krijgt, dat kan soms zomaar 3 maanden duren.


karuna schreef:Een pakket was weg, track en trace nooit bekend geworden, wel afgeleverd met vertraging maar nu staat hij in de app als komt wat later door vertraging. Tsja
Ze doen gewoon hun werk niet meer goed en de excuses zijn smoesjes lijkt het wel.
Dhl zoals altijd weer netjes ok en op tijd.
Shadow0 schreef:"Op het laatste moment" - want dat zie je helemaal niet aankomen, nadat het ieder jaar weer zo is? Ze gaan vast ook enorm verbaasd zijn dat er met black friday en de feestdagen ineens meer vraag is.
Dus aangegeven dat ze vandaag opnieuw moesten komen, bevestiging via de mail dat ze vanochtend zouden komen. Kijk net nog een keer voor hopelijk een preciezer tijdvak, komen ze blijkbaar morgen pas weer. Geen bericht over gehad oid. Wat voor nut heeft het dan om in te moeten vullen wanneer ze langs moeten komen? Geef vandaag dan niet als optie als je toch niet komt zonder bericht en gewoon zelf een dag kiest. Was niet voor niets dat ik vandaag en niet morgen koos
Vooral het gebrek aan informatie geven is irritant, als ik niet nogmaals gekeken had had ik de hele ochtend zitten wachten op iets war niet komt.
Ik heb er nu eentje die, ook al ziet hij mij staan, gewoon alles in de kliko gooit. Hij belt niet eens aan. Daar vind ik toch wel wat van. Ben dus momenteel veel blijer met DHL of Cycloon, terwijl ik hiervoor echt nog nooit een probleem heb gehad met Postnl.
ik krijg niet voor niets drinkvoeding zeg maar...
