Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 15:45

Dat ik met 19/20 graden in Almere eventjes een uurtje pootje ging baden aan t strand, en gelijk eruit zie als een kreeft. Waarbij t afgelopen zaterdag 34 aantikte en ik de hele dag buiten was, niks aan de hand. :')

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 15:58

Aprella schreef:
Dat ik een oude vriendin die mij tijdens een moeilijke periode heeft laten vallen ben tegengekomen op social media en mij daardoor erg slecht voel. Nu vraag ik me af of ik niet zo getwijfeld had het anders zou hebben gelopen. En ik had nooit gedacht dat na een aantal jaar dit nog zo'n gevoelens zou kunnen losmaken. -O-

:(:) ging jij door een slechte periode of zij? In het geval dat jij door een slechte periode ging en zij jou daarom heeft laten vallen, waarom voel jij je daar nu slecht over dan? En in het andere geval, als zij door een slechte periode ging en daardoor minder sociale contacten kon handelen, dan kun je misschien nu vragen hoe het nu met haar gaat? Of ben ik nu weer eens te soft? :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 16:05

Niemand apprecieert mijn eikenprocessierups memes.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 16:09

MarcoBorsato schreef:
Niemand apprecieert mijn eikenprocessierups memes.

Je mag ze mij appen hoor :')
Wij hebben ze hier toch niet in de buurt :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 16:18

Hier ook niet :') HELP IK KAN JE NIET VINDEN IN MIJN TEL.

Aprella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 16:27

Moska schreef:
Aprella schreef:
Dat ik een oude vriendin die mij tijdens een moeilijke periode heeft laten vallen ben tegengekomen op social media en mij daardoor erg slecht voel. Nu vraag ik me af of ik niet zo getwijfeld had het anders zou hebben gelopen. En ik had nooit gedacht dat na een aantal jaar dit nog zo'n gevoelens zou kunnen losmaken. -O-

:(:) ging jij door een slechte periode of zij? In het geval dat jij door een slechte periode ging en zij jou daarom heeft laten vallen, waarom voel jij je daar nu slecht over dan? En in het andere geval, als zij door een slechte periode ging en daardoor minder sociale contacten kon handelen, dan kun je misschien nu vragen hoe het nu met haar gaat? Of ben ik nu weer eens te soft? :+

Beide... Zij heeft lang in het ziekenhuis gelegen en ik ben daar vaak naartoe geweest en pizza bestelt zodat ze eens wat anders kon eten. Maar toen ik een hele poos later in een zwart gat viel as het ware heeft ze mij laten vallen :/
Ik had haar echt graag dus dat deed best wel pijn. Ze had mij geblokkeerd op facebook maar blijkbaar nu niet meer. We hebben een gemeenschappelijke vriend dus daardoor dat ik haar ben tegengekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 16:30

Zij heeft jou laten vallen en zij heeft jou geblokkeerd?
Waarom zou jij dan contact opnemen?
Persoonlijk zou ik denken dat diegene daar dus duidelijk niet op zit te wachten.

Aprella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 16:46

Anoniem schreef:
Persoonlijk zou ik denken dat diegene daar dus duidelijk niet op zit te wachten.

Huh? Maar ik neem met haar geen contact op. Ik ben haar gewoon tegen gekomen op social media. Door een gemeenschappelijke vriend zag ik iets van haar waar die gemeenschappelijke vriend in getagd was.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 17:01

Wat rot Aprella... Ik kan me voorstellen dat dat pijn doet. Al vraag ik me aan de ene kant wel af waarom ze je dan geblokkeerd had? Zijn er dan woorden aan vooraf gegaan? (Moet natuurlijk niet, het is enkel dat ik me moeilijk kan voorstellen dat er zo’n nare mensen rondlopen../: )

Ik erger mij aan het feit dat de fietshelmen in de dichtsbijzijnde winkel ongelooflijk duur zijn... Allemaal tegen de 100 euro of erboven. Pfft, ik dacht ff simpel een helm te kopen en te gaan mountainbiken, niet dus. :’) Maar even rustigaan doen zonder helm dan.
Oh, en ook dat ik niet weet wat ik moet kopen voor mijn vaders verjaardag. := We zijn op dezelfde dag jarig en het wordt eens tijd dat ik ook iets koop... Wou rondkijken in de stad maar daar word ik humeurig van.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 17:07

Ik heb ruzie gehad met mijn zus en contact verbroken. Waren geen vrienden meer op fb. Na een half jaar kwam ik erachter dat ze mij ook geblokt had. Dan denk ik, hoezo? We zijn fb vrienden meer, elkaar al een half jaar niet gesproken en toch blok je mij. Ook prima :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 17:17

Dat je bij DHL een bezorgdatum en tijd kunt aangeven en ze deze niet kunnen honoreren. Geef dan de keuze niet :x

Aprella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 17:20

Ik ga haar gevraagd waarom ze mij niet kon steunen na alles dat ik voor haar had gedaan en ze zei dat ik dat allemaal niet moest doen. Toen ben ik beginnen twijfelen aan de vriendschap en een paar dagen niet gepraat... Toen ik weer met haar wilde praten had ze mij geblokkeerd.

Achja. Ik heb geleerd om niets meer te verwachten van mensen. Het was gewoon naar om haar weer tegen te komen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 17:42

Aprella schreef:
Ik ga haar gevraagd waarom ze mij niet kon steunen na alles dat ik voor haar had gedaan en ze zei dat ik dat allemaal niet moest doen. Toen ben ik beginnen twijfelen aan de vriendschap en een paar dagen niet gepraat... Toen ik weer met haar wilde praten had ze mij geblokkeerd.

Achja. Ik heb geleerd om niets meer te verwachten van mensen. Het was gewoon naar om haar weer tegen te komen.

Waardeloos en herkenbaar :(:) Ik ben jaren geleden op zo'n manier een vriend kwijtgeraakt en ik mis hem nog steeds. Een ingewikkeld verhaal en vervolgens is hij van de aardbodem verdwenen. Door de jaren heen heb ik wel verschillende keren geprobeerd contact te maken maar nooit meer iets gehoord. Soms komt er weer iets voorbij waardoor ik aan hem denk, voelt rot ;(

Mijn irritatie op dit moment; PostNL die voor de zoveelste keer "iets in mijn brievenbus heeft bezorgd", maar mijn brievenbus is nog altijd leeg. Beter voor de statistiekjes van de bezorger als het zogenaamd al geleverd is ofzo?

Laatste keer was het een pakket van 15 kilo dierenvoer, knappe vent als je dat door de brievenbus krijgt :roll:

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 17:53

DezeNaam schreef:
Ik erger mij aan het feit dat de fietshelmen in de dichtsbijzijnde winkel ongelooflijk duur zijn... Allemaal tegen de 100 euro of erboven. Pfft, ik dacht ff simpel een helm te kopen en te gaan mountainbiken, niet dus. :’) Maar even rustigaan doen zonder helm dan.

Zag ze bij de Action voor een tientje. Geen idee of het wat is, maar vast beter dan niks :P

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 18:22

Anders zet de cap op.Beter dan niets inderdaad.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 18:59

Cynn schreef:
Dat ik met 19/20 graden in Almere eventjes een uurtje pootje ging baden aan t strand, en gelijk eruit zie als een kreeft. Waarbij t afgelopen zaterdag 34 aantikte en ik de hele dag buiten was, niks aan de hand. :')

Ook door de wolken komen de zo stralen. De temperatuur heeft niets te maken met wel of niet insmeren

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 19:08

Dat ik te laat ben met het retourneren van een pakketje :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 19:10

Aprella schreef:
Anoniem schreef:

Huh? Maar ik neem met haar geen contact op. Ik ben haar gewoon tegen gekomen op social media. Door een gemeenschappelijke vriend zag ik iets van haar waar die gemeenschappelijke vriend in getagd was.

Ohhh ik dacht dat je haar een berichtje wilde sturen. Sorry, verkeerd begrepen!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 19:26

Mijn zusje. Alles aan haar. Aan dat ik niks mag zeggen en mag doen. Ze blijft maar herhalen hoe mensen met autisme mongolen zijn en dom zijn, hoe erg ze mij en mijn moeder haat. Ik eet nu in mijn eentje op mijn kamer omdat ik de enige ben die het moeilijk vind niet te reageren op dit gedrag
Zegt ze: "Ja!! Nikki gaat naar boven! Mooi nu hoef ik haar niet te zien!!"

Ik walg van dat kind. Ze heeft haar ex allemaal berichten gestuurd over hoe ze zelfmoord gaat plegen als hij niet op haar berichten reageert en dat hij zich moet schamen want dan zou het zijn schuld zijn en dat hij een slecht mens is. Echt walgelijk :r :r

Maar goed. Ik ben weer de enige die dit heel zorgwekkend vind. Mijn ma zet het van zich af, en haar psycholoog doet er wel relaxt over. Zal wel niet uitmaken dat ze met dit gedrag het gezin kapot maakt

Ik ben nu zeg maar echt de grens aan het bereiken en dat is nog nooit eerder gebeurd dus ze heeft het echt schitterend voor elkaar gekregen :j

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 20:14

Wat een super nare situatie voor jou lestrange. Er is dus weinig hulp gekomen na dat lang weekend?

Sterkte en onthou: hoe zij doet zegt veel meer over haar dan over jou.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 20:20

Lestrange01 schreef:
Mijn zusje. Alles aan haar. Aan dat ik niks mag zeggen en mag doen. Ze blijft maar herhalen hoe mensen met autisme mongolen zijn en dom zijn, hoe erg ze mij en mijn moeder haat. Ik eet nu in mijn eentje op mijn kamer omdat ik de enige ben die het moeilijk vind niet te reageren op dit gedrag
Zegt ze: "Ja!! Nikki gaat naar boven! Mooi nu hoef ik haar niet te zien!!"

Ik walg van dat kind. Ze heeft haar ex allemaal berichten gestuurd over hoe ze zelfmoord gaat plegen als hij niet op haar berichten reageert en dat hij zich moet schamen want dan zou het zijn schuld zijn en dat hij een slecht mens is. Echt walgelijk :r :r

Maar goed. Ik ben weer de enige die dit heel zorgwekkend vind. Mijn ma zet het van zich af, en haar psycholoog doet er wel relaxt over. Zal wel niet uitmaken dat ze met dit gedrag het gezin kapot maakt

Ik ben nu zeg maar echt de grens aan het bereiken en dat is nog nooit eerder gebeurd dus ze heeft het echt schitterend voor elkaar gekregen :j

Kan je niet uit huis? Of evt bij opa/oma wonen oid?

Ongezonde situatie. Sterkte er mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 20:30

Is het niet een (extreme) puber fase die je negeren moet ? ,mocht vroeger ook graag tot het uiterste gaan want negatieve aandacht was ook aandacht

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 20:32

Rebecca schreef:
Is het niet een (extreme) puber fase die je negeren moet ? ,mocht vroeger ook graag tot het uiterste gaan want negatieve aandacht was ook aandacht

Nou dit is niet gezond hoor :x
Echt hoor als ik je een tip mag geven lestrange ga dat huis uit. Is echt veel beter voor je.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 20:37

Indien er een mogelijkheid is tot.... :j

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 21:13

Lau schreef:
Rebecca schreef:

Nou dit is niet gezond hoor :x
Echt hoor als ik je een tip mag geven lestrange ga dat huis uit. Is echt veel beter voor je.

Dit is niet normaal gedrag. Ze is oprecht gevaarlijk voor haarzelf en andere op sommige momenten.

Uit huis is zo lastig omdat ik geen familie heb waarmee ik contact heb. Ikzelf ben ook niet geheel stabiel en hoewel het nu goed gaat zou het een soort van kiezen tussen twee kwade zijn, uit huis gaan en door het missen van de structuur in huis terugvallen, of door mijn zusje in huis terugvallen. Dan blijf ik liever thuis omdat ik naast mijn idiote zusje het super fijn vind thuis en een kamer vinden met vier huisdieren best een opgave gaat zijn :+

poes schreef:
Wat een super nare situatie voor jou lestrange. Er is dus weinig hulp gekomen na dat lang weekend?

Sterkte en onthou: hoe zij doet zegt veel meer over haar dan over jou.

Helemaal geen hulp. Psycholoog had 2 weken vakantie en nu zou ze zelfs niet meer opgenomen worden want "Ze wil het niet". Tja en wat dan?