Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aprella schreef:Dat ik een oude vriendin die mij tijdens een moeilijke periode heeft laten vallen ben tegengekomen op social media en mij daardoor erg slecht voel. Nu vraag ik me af of ik niet zo getwijfeld had het anders zou hebben gelopen. En ik had nooit gedacht dat na een aantal jaar dit nog zo'n gevoelens zou kunnen losmaken.
Moska schreef:Aprella schreef:Dat ik een oude vriendin die mij tijdens een moeilijke periode heeft laten vallen ben tegengekomen op social media en mij daardoor erg slecht voel. Nu vraag ik me af of ik niet zo getwijfeld had het anders zou hebben gelopen. En ik had nooit gedacht dat na een aantal jaar dit nog zo'n gevoelens zou kunnen losmaken.
ging jij door een slechte periode of zij? In het geval dat jij door een slechte periode ging en zij jou daarom heeft laten vallen, waarom voel jij je daar nu slecht over dan? En in het andere geval, als zij door een slechte periode ging en daardoor minder sociale contacten kon handelen, dan kun je misschien nu vragen hoe het nu met haar gaat? Of ben ik nu weer eens te soft?
Anoniem schreef:Zij heeft jou laten vallen en zij heeft jou geblokkeerd?
Waarom zou jij dan contact opnemen?
Persoonlijk zou ik denken dat diegene daar dus duidelijk niet op zit te wachten.
Aprella schreef:Ik ga haar gevraagd waarom ze mij niet kon steunen na alles dat ik voor haar had gedaan en ze zei dat ik dat allemaal niet moest doen. Toen ben ik beginnen twijfelen aan de vriendschap en een paar dagen niet gepraat... Toen ik weer met haar wilde praten had ze mij geblokkeerd.
Achja. Ik heb geleerd om niets meer te verwachten van mensen. Het was gewoon naar om haar weer tegen te komen.
DezeNaam schreef:Ik erger mij aan het feit dat de fietshelmen in de dichtsbijzijnde winkel ongelooflijk duur zijn... Allemaal tegen de 100 euro of erboven. Pfft, ik dacht ff simpel een helm te kopen en te gaan mountainbiken, niet dus. :’) Maar even rustigaan doen zonder helm dan.
Cynn schreef:Dat ik met 19/20 graden in Almere eventjes een uurtje pootje ging baden aan t strand, en gelijk eruit zie als een kreeft. Waarbij t afgelopen zaterdag 34 aantikte en ik de hele dag buiten was, niks aan de hand.
Aprella schreef:Anoniem schreef:Zij heeft jou laten vallen en zij heeft jou geblokkeerd?
Waarom zou jij dan contact opnemen?
Persoonlijk zou ik denken dat diegene daar dus duidelijk niet op zit te wachten.
Huh? Maar ik neem met haar geen contact op. Ik ben haar gewoon tegen gekomen op social media. Door een gemeenschappelijke vriend zag ik iets van haar waar die gemeenschappelijke vriend in getagd was.
Lestrange01 schreef:Mijn zusje. Alles aan haar. Aan dat ik niks mag zeggen en mag doen. Ze blijft maar herhalen hoe mensen met autisme mongolen zijn en dom zijn, hoe erg ze mij en mijn moeder haat. Ik eet nu in mijn eentje op mijn kamer omdat ik de enige ben die het moeilijk vind niet te reageren op dit gedrag
Zegt ze: "Ja!! Nikki gaat naar boven! Mooi nu hoef ik haar niet te zien!!"
Ik walg van dat kind. Ze heeft haar ex allemaal berichten gestuurd over hoe ze zelfmoord gaat plegen als hij niet op haar berichten reageert en dat hij zich moet schamen want dan zou het zijn schuld zijn en dat hij een slecht mens is. Echt walgelijk![]()
![]()
Maar goed. Ik ben weer de enige die dit heel zorgwekkend vind. Mijn ma zet het van zich af, en haar psycholoog doet er wel relaxt over. Zal wel niet uitmaken dat ze met dit gedrag het gezin kapot maakt
Ik ben nu zeg maar echt de grens aan het bereiken en dat is nog nooit eerder gebeurd dus ze heeft het echt schitterend voor elkaar gekregen
Lau schreef:Rebecca schreef:Is het niet een (extreme) puber fase die je negeren moet ? ,mocht vroeger ook graag tot het uiterste gaan want negatieve aandacht was ook aandacht
Nou dit is niet gezond hoor![]()
Echt hoor als ik je een tip mag geven lestrange ga dat huis uit. Is echt veel beter voor je.
poes schreef:Wat een super nare situatie voor jou lestrange. Er is dus weinig hulp gekomen na dat lang weekend?
Sterkte en onthou: hoe zij doet zegt veel meer over haar dan over jou.