Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar gaat er verder fantastisch mee om. 

.

pmarena schreef:In theorie kan het super mooi gaan worden
Eikelpaard...zonde van je harde werk, als het dan gesloopt wordt....
het is verder echt een geweldig dier. Súper nuchter ook. Type "bomproof geboren". Het enige nadeel ervan is dat de verkeerde dingen hem soms ook niet boeien
Mer1980 schreef:Jammer dat je de groei van dit alles niet even 10 jaar vooruit kunt spoelen zonder zelf ouder te worden.
. Geen foto van het geplante spul, want valt daar echt compleet weg op de foto haha. Allemaal meer los spul.
Sam deed erg zijn best ze er gelijk weer uit te trekken
Maar ze staan gelukkig nèt ver genoeg van de draad whaha. Hij had wel nog een paar keer mijn schep te pakken
. Zo leuk, van die 'helpende' paarden. 
Want de todo-lijst is lang genoeg om de woonkamer 3x mee te behangen waarschijnlijk. Maar hey, het is zo lekker om iets "af" te kunnen strepen
tamary schreef:Afstrepen is zeker fijn (en dan niet kijken naar die 3, 4 5, 6 dingen die er al bijgekomen zijn)

) en wordt mede verzorgd door mijn beste vriendin. Ik ben daar 1x per maand voor het bekappen en lesgeven, dus zie hem nog steeds regelmatig, heel fijn. Hij is beste vriendjes geworden met de oudere merrie daar, die twee zijn echt zó ontzettend lief samen
. En hij mag meedoen in de paardencoaching, iets wat hij hélemaal fantastisch vind
. Het was geen makkelijke keus, maar ben heel blij dat ik hem gemaakt heb.
Maar deze gewoon gezond. Toevallig weer een maf kleurtje, wildkleur vos roan. 
Zelfs een handje brokjes wordt gewoon vreedzaam gedeeld! 

) het laatste extra lusje op de track. Heb ik al eerder gezegd
. Heb vorige week genoeg kastanjepalen bij gehaald om in elk geval op de hoge track alle nog tijdelijke prikpalen te vervangen door houten palen. Zo fijn als dat ook eindelijk helemaal klaar is! Paar palen worden gelijk vervangen. En dus dit laatste lusje erbij gemaakt. Nu bestaat dit stuk uit echt veel leuke bochten/rondjes/keuzes.
) en links dus het nieuwe stukje. Op termijn komt er bij de bocht rechtsom een verhoging in het pad (flauwe heuvel). En ga ik waarschijnlijk links ook wat uitdiepen (kunnen ze "bovenlangs of onderlangs"). Maar dat zal sowieso niet meer voor dit jaar zijn.
AnnetteFlame schreef:Wat ziet het er mooi uit! Ik las terug dat je ook nog Djemo had, is die er dan ook niet meer? Wel heel leuk dat het drie tal het zo goed doet