Er werd hier toch naar een manier gezocht om inkijk te beperken dmv een lapje stof? Kwam net dit filmpje tegen op insta: https://instagram.com/p/BYkBdQLjX4n/ Misschien heeft iemand er wat aan.
Ook weer eens een van mijn kant, wel ontzettend basic. Wel typerend bij mij, al helemaal kledingstukken met streepjes, heb er zo onwijs veel in m'n kast liggen/hangen haha.
Shirt en broek zijn van de H&M, schoenen zijn van converse.
Laatst bijgewerkt door Lindee op 07-09-17 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt
@lilChar, leuk kleurtje dat tuniekje! Maar het doet zo weinig voor je figuur, zo zonde, je bent nog hartstikke jong om dit zo te combineren (ookal zit het lekker).
Als je het graag aan wilt houden zou ik het combineren met een zwart laarsje, mocht je die hebben.
Het is totaal niet om je aan te vallen hoor. Maar ik vind het gewoon een beetje zonde! Ik weet wel wat voorbeelden dat ook comfortabel zit, maar gewoon net wat meer doet voor je lijf. Ik zal het even zoeken.
Bijvoorbeeld van het merk Zusss combineren ze veel jurkjes met leggings.
Wat het denk ik vooral ook is, is dat ik nu ook een stukje huid mis bij de enkel. Mijn 'regel' is altijd een stukje huid bij enkel als je een sneaker draagt of anders laarsjes.
Ik ben sowieso geen fan van jurkjes op broeken/leggings maar ik ben wel fan van Zusss Dat vest wat ze hier aan heeft ziet er prachtig uit...
maessie
Geplaatst: 08-09-17 12:17
Wat een gave combinaties komen hier voorbij zeg! Ik ga ook ff kijken of ik nog een outfit op de telefoon heb staan. Op het moment allemaal niet heel spannend, gezien ik met mn dikke buik nu ff niet veel variatie heb
Wat betreft het "tentgewaad" om zo maar even oneerbiedig te zeggen, ik vind de mouwen iets te ruim, maar met een leuk smal zwart riempje op A-lijn hoogte lijkt het alweer heel anders, en dan inderdaad zwarte hakjes oid er onder (Vind dat ook altijd mooi bij van die blousejurkjes)
Ik zal nog even terugzoeken op de Onlybroek, denk dat ik er ook maar eentje moet gaan scoren voor na de bevalling, lijkt mij wel prettig een stretchy broek voor mn dan nog stretchy buik
Okay mijn outfitje.. (buik 37 weken dik ) Een Superdry zomerjurkje met heel gaaf kanten inzet bovenin op de schouders (helaas op de foto niet zo goed te zien), vorig jaar zomer in Brugge in de Superdry winkel gescoord, met een Lidl zwangerschapslegging eronder. Voor als het wat kouder is heb ik er nog een zwart Amy&ivy langvallend vest overheen uit de Sting, maar die heb ik zo even niet op de foto.. (sorry Sannee, weer een jurkje op legging enige wat nu nog lekker zit en warm genoeg is)
Laatst bijgewerkt door maessie op 08-09-17 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Lau
Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-17 12:19
Ik ga ook mee met Dewi, het is zo sonde van je figuur. En de schoen keuze is ook niet heel denderend. Heb je Indd geen leuke laarsjes? Ik zou persoonlijk een riempje en een jasje erbij combineren om het geheel wat meer vorm te geven.
Ik zit nog te denken wat mijn outfit word vandaag het is echt heel vies weer hier. Dus weet überhaupt niet of ik naar buiten ga.
lovis
Geplaatst: 08-09-17 13:53
Vandaag lekker een shirt met lange mouwen en een jasje ivm het weer. Beetje lastig foto maken hier op mn werk, weinig licht bij de spiegel. Maar t is een petrol kleurig shirt met een okergeel leren jasje en mn jeans en gympen