Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loesje4600 schreef:Nee gevreesd of zo iets. Ik vind wel wat hebben iets persoonlijks van hem, zelf gemaakt.zie je wel dat die tenminste moeite voor je wilt doen
loesje4600 schreef:Eerste date chocolade, 2e date badsetje.( vond dat ik beterder kon ruiken gok ik) 3e date zelf gemaakt beertje vam hout. Of had die in bos route uitgestippeld en dan overal kaarsjes wat een hartje vormde
Joopro: wat jammer nou weer
Berdien schreef:Oh nee, ik zou ook hard afknappen op cadeau's bij de eerste dates. Ik word enthousiaster van een man die heeft onthouden dat de weg naar mijn hart gevonden kan worden met pizza en wijn en dan dus voorstelt zelf pizza voor me te gaan maken![]()
ReadTheRulez schreef:Ik heb nu al een week of 2 leuk w.app contact, maar heb t zelf eigenlijk al laten varen.
We hadden al een afspraak staan vorige weekend, maar die heeft hij wegens omstandigheden afgezegd.
Nu hoor ik hem er niet over en ik heb wel een beetje het idee dat hij nu wel met een voorstel mag komen
Yvankaxx schreef:ReadTheRulez schreef:Ik heb nu al een week of 2 leuk w.app contact, maar heb t zelf eigenlijk al laten varen.
We hadden al een afspraak staan vorige weekend, maar die heeft hij wegens omstandigheden afgezegd.
Nu hoor ik hem er niet over en ik heb wel een beetje het idee dat hij nu wel met een voorstel mag komen
Zelfde probleem, maar volgens mij denken mannen daar niet zo over.