Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loesje4600

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 00:29

Nee gevreesd of zo iets. Ik vind wel wat hebben iets persoonlijks van hem, zelf gemaakt.zie je wel dat die tenminste moeite voor je wilt doen :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:39

ik vind een bos bloemen wel erg leuk om te krijgen maar dan wel ergens bij date 5 ofzo..
maarja daar komt het niet altijd toe :+

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-17 01:41

Haha, ik zou ook sjaak afhaak zijn bij zelfgemaakte cadeautjes denk ik :'), maar wie weet, misschien als ie leuk genoeg is...
D en ik gaan nu proberen om voor dinsdag wat af te spreken, ik ben natuurlijk weer zo suf geweest om voor volgende week maandag al wat anders af te spreken :+.... weekendplannen gaan nog steeds allemaal door, dus dat wordt m sowieso niet helaas. Dus fingers crossed voor dinsdag := :):)

Bloemen vind ik zo verschrikkelijk, ik waardeer het gebaar hoor, maar das aan mij niet besteed :n

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:44

ik geef ze ook altijd door aan mijn moeder want die wardeerd ze wel maar ik vind het wel een galante actie van een man :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:44

loesje4600 schreef:
Nee gevreesd of zo iets. Ik vind wel wat hebben iets persoonlijks van hem, zelf gemaakt.zie je wel dat die tenminste moeite voor je wilt doen :)

Nou dat kan gelukkig ook op andere manieren, zelfgemaakte cadeautjes zijn leuk tot de gever een jaar of 12 is. Daarna vind ik het een beetje meh worden.

Bloemen vind ik leuk, maar dan wel weer via mijn bloemist passend bij mijn huis :') Gelukkig is mijn vriend echt een kei in mooie cadeaus geven dus ik hoef hem niks aan te leren en ik ben met alles blij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:47

hyppolyte schreef:
Bloemen vind ik zo verschrikkelijk, ik waardeer het gebaar hoor, maar das aan mij niet besteed :n

'Look, I found some beautiful flowers! So I picked them for you so you can watch them decay' :+ Dat idee?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-17 01:49

Bloemen gaan bij mij indd ook linea recta door naar mijn moeder, tenzij het echt een speciaal iets is ofzo (bij eem specifieke bloemist vandaan), of zoals laatst met valentijn, toen kreeg ik een bosje bloemen van de mannen die kwamen kijken voor het isoleren van mijn huis :'). Was een geintje, maar even later kwam eentje dus met een bosje bloemen aanzetten, die hebben een mooi plekje gekregen :')

*edit* eefje, zoiets ja :') _O-
Net als een kat die een dooie vogel of een blaadje komt brengen, of een dickpic, leuk man, maar waarom val je mij ermee lastig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:57

loesje4600 schreef:
Eerste date chocolade, 2e date badsetje.( vond dat ik beterder kon ruiken gok ik :D ) 3e date zelf gemaakt beertje vam hout. Of had die in bos route uitgestippeld en dan overal kaarsjes wat een hartje vormde :o

Joopro: wat jammer nou weer :P

Ik heb nog nooit cadeautjes gekregen bij een date. :D Lijkt me ook een beetje gek... maar aan de andere kant; als je mij chocola geeft heb je al een voorsprong. :+

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 06:44

musiqolog schreef:
O, ben jij er zo een? "Wel handig, mannen die piemelfoto's sturen, je weet meteen wat je eraan hebt." De Grindr-mentaliteit. :+

Tact M....tact....meisjes vinden jongensgrapjes niet altijd leuk ;)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 08:16

Ik had wel een keer bij een valentijndate een paar rozen gekregen, dat vond ik wel echt lief :)

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 08:19

Bah. De dickpic waar ik al weken leuk mee app, heeft iemand anders ontmoet. Had al zo'n vermoeden, want er kwam niet echt een concrete date op de planning en in het weekend was het vaak wat stiller. Moet zeggen dat ik er stiekem wel van baal...

Gistermiddag gezellige date gehad. Geen vuurwerk, maar nu de ander is afgeschreven wel een tweede poging waard. :)

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 09:01

Ik heb 2 keer bij een eerste date chocolade gekregen. Prima hoor, is alleen niets geworden. :Y)

Bij de tweede kreeg ik het toen ik naar huis ging. De date moest dus eerst wel leuk zijn haha

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 09:07

Oh wat gaan jullie hard haha.. Moest ff bijlezen hoor!

Mark gaat ff naar Italië met de date, das niet verkeerd :P
Shirley is ook nog steeds hotel de botel

Een paar iets minder leuke dates hahah :P

Mijn date is zaterdagavond nog gauw gekomen tot gister eind ochtend. Misschien dat hij zondag mee gaat naar mijn ouders, vader is jarig en uitgenodigd om te komen, kijken of hij wil haha..

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 09:47

Tinder niets voor mij.
Had het heel even op mn telefoon en toen swipte ik naar rechts ipv naar links waardoor ik een hoop mannen heb geliked

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 09:51

Oh nee, ik zou ook hard afknappen op cadeau's bij de eerste dates. Ik word enthousiaster van een man die heeft onthouden dat de weg naar mijn hart gevonden kan worden met pizza en wijn en dan dus voorstelt zelf pizza voor me te gaan maken :D :D

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 10:01

Cadeaus bij eerste date heb ik ook nog niet meegemaakt. Hoeft van mij ook niet zo nodig.. zou daar ook wat ongemakkelijk van worden denk.

Jammer Mlies.

Ik heb zaterdag ook een date gehad. Was nogal spontaan. Normaal ben ik nooit zo..Maar sprak m zaterdagochtend en hij vroeg of ik wat te doen had 's avonds. Ehm nee dus.
Dus we zijn gezellig sushi gaan eten en naar de rollerdisco geweest. Was leuk en gezellig, niet echt mijn type qua uiterlijk, maar verder klikte het wel. We gaan iig nog een x daten. Even afwachten dus hoe dat ontwikkelt..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 10:08

Sushi en rollerdisco :oo dat is wel echt heel tof!!!

Cadeautjes wil ik niet op de eerste dates... voel daar dan echt teveel druk van dst het geslaagde date moet zijn.. al helemaal bij zelf gemaakte cadeaus

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:11

Ik hoef ook geen kadootjes, iets teveel ervaringen met loverboys door mijn werk. Dan zit ik toch wat ongemakkelijk :')
En daarnaast, als je mij moet omkopen met chocolade ga ik toch nadenken wat er dan mis is met iemand waardoor dat gecompenseerd moet worden :=

Ik heb liever dat ie onthoudt wat ik graag eet en drink of doe enz. Of na een paar dates iets grappigs naar aanleiding van een gesprek.
Zo kreeg ik ooit een kaasschaaf maar dat was zo passend dat het erg grappig was :))

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:12

Nee ik moet er ook niet aan denken :=
Vriend koopt voor elke eerste date een roos als hij haar helemaal geweldig vind op de app/foto's en blijkbaar werkt het bij die vrouwen wel want ze zijn helemaal onder de indruk altijd. Ik zou het er alleen maar benauwd van krijgen denk ik. Kadotje mag wel na een paar dates maar echt niet eerder _O-

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:15

Ik zou alleen maar denken 'waar laat ik in godsnaam de hele tijd die Roos'
In je tas proppen is ook weer zoiets.... en bedankt he, loop ik dan met dat ding :')
Ik ben ook gewoon allergisch voor zulke romantisch bedoelde dingen....
Doe maar gewoon leuke spontane dingen en geen cheesy afgezaagde rozen of chocolade....

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:15

Berdien schreef:
Oh nee, ik zou ook hard afknappen op cadeau's bij de eerste dates. Ik word enthousiaster van een man die heeft onthouden dat de weg naar mijn hart gevonden kan worden met pizza en wijn en dan dus voorstelt zelf pizza voor me te gaan maken :D :D

Afknappen op cadeaus? Kijk, dat slaat twee vliegen in één klap. Wij houden ons geld en jullie blijven tevreden. :$

Nee, grapje. Ik zou nooit (tenminste: niet gauw) met cadeaus komen aanzetten op mijn eerste date. Je wilt het wel een beetje vrijblijvend houden. Met een cadeau geef je vanaf de eerste seconde aan: dit kan maar beter een romantische date worden. Ik zet liever wat lager in, dan is je afspraakje ook niet meteen mislukt als je het nog niet helemaal zeker weet.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:16

Ik heb nu al een week of 2 leuk w.app contact, maar heb t zelf eigenlijk al laten varen.

We hadden al een afspraak staan vorige weekend, maar die heeft hij wegens omstandigheden afgezegd.
Nu hoor ik hem er niet over en ik heb wel een beetje het idee dat hij nu wel met een voorstel mag komen

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:25

ReadTheRulez schreef:
Ik heb nu al een week of 2 leuk w.app contact, maar heb t zelf eigenlijk al laten varen.

We hadden al een afspraak staan vorige weekend, maar die heeft hij wegens omstandigheden afgezegd.
Nu hoor ik hem er niet over en ik heb wel een beetje het idee dat hij nu wel met een voorstel mag komen

Zelfde probleem, maar volgens mij denken mannen daar niet zo over.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:30

Yvankaxx schreef:
ReadTheRulez schreef:

Zelfde probleem, maar volgens mij denken mannen daar niet zo over.

Nou, niet alle mannen denken hetzelfde.... Maar in dit geval kun je toch gewoon zeggen: "Jij hebt blijkbaar minder tijd dan ik, dus kom jij maar met een voorstel." Dat doe ik ook altijd bij afspraken (niet per se romantische). Het enige werk dat ik doe is mijn dissertatie. Daarvoor deel ik mijn eigen tijd in; ik ben dus zo flexibel als een anaconda als het daarom gaat.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:35

Ik snap dat afwachtende niet zo.. je kunt er zelf toch ook over beginnen? Ik vind het zo passief om maar af te wachten tot een man ergens mee komt. Als je het leuk lijkt om met hem om date te gaan, vraag hem dan mee :D En als daar geen/niet voldoende reactie op komt, dan is het ook maar direct duidelijk.