Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:Dan moet hij naar de winkel gaan.
Abercrombie schreef:KoudbloedKim schreef:Dan moet hij naar de winkel gaan.
Dat is volgens mij normaal tegenwoordig dat mensen verwachten dat iets 2e hands minstens er uit ziet als nieuw/ongebruikt...
Ik heb nu ons ledikant verkocht. Nieuw 185 euro. Op Facebook en MP voor 40 euro. Bieden ze 30 en ik krijg me toch een hoop vragen over het bedje. Ik wist niet dat er zoveel te vragen viel over een babybedje. Ik vond 30 echt te laag dus haar man komt het bedje halen voor 35.
Zegt ie bij het inladen "Wow het is echt nog nieuw"
No oliebol sherlock het is 2 jaar oud. Die baby heeft niets anders gedaan dan slapen
GamblersCup schreef:Mijn tafel is gelukkig opgehaald. Nog wat moeilijkdoenerij om tóch die 5 euro nog van de prijs te halen (je zei dat er wat krasjes op zaten, ik tel er al 5! Kunnen we niet toch zakken naar 10 euro?).
En toen was ik het zat. En dacht aan wat iemand hier schreef: heb mijn telefoon gepakt en gezegd dat als ze hem niet willen hebben in deze staat voor die 15 euro, dat prima is en ik nu de volgende in de rij een berichtje ging sturen dat ie de tafel op mocht komen halen. En toen zat meneer (ze waren met z'n 2en) ineens op z'n knieen vlijtig de poten los te schroeven.
En haalde zij 15 euro uit haar kontzak, gewoon al op gerekend, maar tóch nog even proberen... nou ja, het ding is weg en ik kan mijn nieuwe tafel in elkaar zetten morgen!
Bedankt dus nog voor je verhaal, het maakte het hier ineens een stuk makkelijker![]()
LinsxDot schreef:Ze kunnen er hier op bokt ook wat van hoor2 anky dekjes voor 10 euro op bieden vind ik ook veelste weinig die dekjes zijn 60 euro tegenwoordig dan is 5 euro per dekje hoef er echt geen 30 euro ps voor maar wel reëel
bruintje123 schreef:LinsxDot schreef:Ze kunnen er hier op bokt ook wat van hoor2 anky dekjes voor 10 euro op bieden vind ik ook veelste weinig die dekjes zijn 60 euro tegenwoordig dan is 5 euro per dekje hoef er echt geen 30 euro ps voor maar wel reëel
Maar daar zit ook een andere kant aan.
Als ik dan jou dekjes kijk totaal zwart, dan is het maar de vraag of die nog ooit schoon worden.
Dan zeg ik, gooi ze zelf eerst eens in de wasmachine en zet ze dan pas te koop.
En nu pik ik jou er uit, maar het is niet persoonlijk bedoeld, het is iets wat ik gewoon erg vaak zie.
Als iets erg lang te koop staat, wat het ook is, kun je er ook vanuit gaan dat er geen vraag voor is. De foto's onduidelijk, of misschien dat de verkoper toch teveel vraagt voor het item.