Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mri schreef:Heerlijke verhalen weer!
Hier twee heerlijke dagen in Parijs gehad, morgen en overmorgen naar Disneyland
Lougino schreef:Zo even een paar dagen niet in het topic gekeken, veel gebeurd in tussentijd!!
Berdien heeft altijd goede verhalen haha! Heb je nog wat van die issueman gehoord eigenlijk of heb ik dat even gemist?
Mri klinkt helemaal top, geniet er van!!!
En Leen nog verder gepraat met de leuke paardenman??
Had afgelopen vrijdag eigenlijk een date maar die heb ik afgezegd, vorige week mijn british match leren kennen en grote kans dat ik binnenkort een british boyfriend heb..hij is echt leuker dan alle andere matches bij elkaardat het niet bepaald een ideale situatie is lijkt me duidelijk maar goed wie niet waagt die niet wint, ik laat hem niet zomaar gaan.
Darah3 schreef:Balen dat je zo'n dipje hebt SunriseIk herken ze..
Vooral als iedereen in je omgeving gezellig lijkt te settelen.
Maar goed, de keren dat die mensen ruzie/problemen hebben, prijs ik mezelf heel gelukkig als single![]()
En dat ik lekker het hele bed voor mezelf heb![]()
Binnenkort met mijn ex-date afgesproken.. Vind het zo moeilijk.
Ik ben kwaad, ik haat hem, maar toch wil ik hem
Queelens schreef:Lastig sunrise zo'n dipje, maar het hoort er wel een beetje bij. Maar probeer het om te zetten naar iets positiefs. Relaties gaan ook niet altijd over roosjes en samenwonen/trouwen is ook niet alles al dat burgerlijke gedoe
Kelly vervelend van je ex. Ik weet helaas maar al te goed hoe het is om vervelende exen te hebben (of nouja heb maar een vervelende hoor, niet meer gelukkig)
Lougino, heb je die britse al gedate? Of? ik heb dat gemist denk ik.
Ik betrap mezelf er ook op dat ik op een roze wolk begin te zitten, damn![]()