Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 13:20

Wat leuk, Lougino! Lijkt me wel wennen en omschakelen, een relatie in het Engels *\o/*

BB1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 13:46

Wat groeit dit topic snel :+
Leuk om te lezen hoe het bij jullie gaat, en berdien succes met het "onderwerk" _/-\o_

Zelf ook weer een paar dates verder en het lijkt erop dat er een echt klik tussen zit <3 , een Duitse maar daar woon ik zelf ook.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 15:14

Geen idee eigenlijk wat ik doe als ik iemand voor het eerst zie, volgens mij een knuffel :')

Wat leuk Mri!
En supergaaf Lougino, dus binnenkort wordt het emigreren haha?
Leuk Loes :D

Ik ga tinder denk ik een periode verwijderen, word er een beetje moedeloos van, kom me toch types tegen :+
Dus ga maar even in de meelees stand.
En mn ex voor t eerst in een half jaar gezien, die is ook lekker aan het treiteren dus ben even klaar met mannen |(

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 15:21

Sorry even een egopost, ik zal straks bijlezen, zit even in de low en herken dit gevoel eigenlijk helemaal niet bij mijzelf. Normaal gesproken heb ik echt geen problemen met single zijn, ik heb een heerlijk appartement, fijne vriendinnen/familie, ben hartstikke tevreden met wie ik ben, verveel mij eigenlijk nooit en vind mijn eigen plek heerlijk! Toch voel ik me nu even 'mislukt', of nouja, ik mis gewoon even de aansluiting. Ik ben één van de laatste single vriendinnen in mijn vriendinnengroep en ik merk dat ik, na 4 jaar single te zijn, het soms nu toch wel begin te missen. Vooral in een tijd met veel bruiloften/begrafenissen, is het alleen van huis gaan en het alleen thuis komen telkens toch niet zo fijn. Elke dag alleen voor jezelf koken (ik eet ook regelmatig met vriendinnen hoor, maar het voelt toch anders), alleen naar bed gaan, alleen op zondagochtend wakker worden en ontbijten, gewoon steeds de kar alleen moeten trekken, ik ben het eventjes zat nu. Morgen voel ik me vast weer beter hoor, maar nu heb ik even een dipje merk ik.

En nu ga ik even bijlezen, dat helpt ook vast! :D

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 15:38

:(:) Gooi het eruit, is het beste om te doen.
Begrijpelijk want wie heeft er niet graag een arm om zich heen!
Alleen is vaak ook maar zo alleen, ookal is het soms heel fijn, zoals ze zeggen; je loopt iemand tegen het lijf als je er niet mee bezig bent

Lougino

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 16:29

Haha nou emigreren daar denk ik nog even niet aan, beter als hij (mocht het zover komen) gewoon hierheen komt, hij woont echt in zo'n uithoek...wel mooi landschap en veel paarden haha.

Wat een vervelende ex Kelly :-((( nooit leuk om die tegen te komen als je daar niet op zit te wachten.

Aah Sunrise wat k.lote dat je je zo voelt..ik heb dat gevoel ook vaak gehad moet ik zeggen. Iedereen om me heen is ah samenwonen, trouwen noem maar op. Dan is het soms wel even confronterend als je single bent. Maar mislukt moet je je zeker niet voelen hoor!! Relaties zijn ook niet altijd zaligmakend denk ik dan maar.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 16:44

Vervelend, Sunrise :)! Snap dat je op een gegeven moment weer toe bent aan een nieuwe relatie. Heeft ook zeker zo zijn leuke kanten. Helaas weet je nooit wanneer 'hij' komt aanwaaien. Misschien lekker veel op stap gaan, zitten genoeg mannen tussen :))!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:25

Balen dat je zo'n dipje hebt Sunrise :(:) Ik herken ze..
Vooral als iedereen in je omgeving gezellig lijkt te settelen.
Maar goed, de keren dat die mensen ruzie/problemen hebben, prijs ik mezelf heel gelukkig als single :')
En dat ik lekker het hele bed voor mezelf heb O:)

Binnenkort met mijn ex-date afgesproken.. Vind het zo moeilijk.
Ik ben kwaad, ik haat hem, maar toch wil ik hem :Y)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:46

Lastig sunrise zo'n dipje, maar het hoort er wel een beetje bij. Maar probeer het om te zetten naar iets positiefs. Relaties gaan ook niet altijd over roosjes en samenwonen/trouwen is ook niet alles al dat burgerlijke gedoe :')

Kelly vervelend van je ex. Ik weet helaas maar al te goed hoe het is om vervelende exen te hebben (of nouja heb maar een vervelende hoor, niet meer gelukkig)

Lougino, heb je die britse al gedate? Of? ik heb dat gemist denk ik.

Ik betrap mezelf er ook op dat ik op een roze wolk begin te zitten, damn :') <3

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:58

Bedankt voor de lieve reacties, ik ben er weer uit hoor, zit heerlijk met een thee'tje en laptop op de bank, heb net nieuwe schoenen besteld als troost en morgen weer een nieuwe dag :) .

Mri schreef:
Heerlijke verhalen weer!
Hier twee heerlijke dagen in Parijs gehad, morgen en overmorgen naar Disneyland :+:

Wat heerlijk have fun!

Lougino schreef:
Zo even een paar dagen niet in het topic gekeken, veel gebeurd in tussentijd!!

Berdien heeft altijd goede verhalen haha! Heb je nog wat van die issueman gehoord eigenlijk of heb ik dat even gemist?

Mri klinkt helemaal top, geniet er van!!!

En Leen nog verder gepraat met de leuke paardenman??

Had afgelopen vrijdag eigenlijk een date maar die heb ik afgezegd, vorige week mijn british match leren kennen en grote kans dat ik binnenkort een british boyfriend heb..hij is echt leuker dan alle andere matches bij elkaar <3 dat het niet bepaald een ideale situatie is lijkt me duidelijk maar goed wie niet waagt die niet wint, ik laat hem niet zomaar gaan.

Wat snel en wat leuk zeg!

Darah3 schreef:
Balen dat je zo'n dipje hebt Sunrise :(:) Ik herken ze..
Vooral als iedereen in je omgeving gezellig lijkt te settelen.
Maar goed, de keren dat die mensen ruzie/problemen hebben, prijs ik mezelf heel gelukkig als single :')
En dat ik lekker het hele bed voor mezelf heb O:)

Binnenkort met mijn ex-date afgesproken.. Vind het zo moeilijk.
Ik ben kwaad, ik haat hem, maar toch wil ik hem :Y)

Is het zo iemand die je eigenlijk niet moet willen maar die zo aantrekkelijk is dat je hem niet kunt weerstaan?

Queelens schreef:
Lastig sunrise zo'n dipje, maar het hoort er wel een beetje bij. Maar probeer het om te zetten naar iets positiefs. Relaties gaan ook niet altijd over roosjes en samenwonen/trouwen is ook niet alles al dat burgerlijke gedoe :')

Kelly vervelend van je ex. Ik weet helaas maar al te goed hoe het is om vervelende exen te hebben (of nouja heb maar een vervelende hoor, niet meer gelukkig)

Lougino, heb je die britse al gedate? Of? ik heb dat gemist denk ik.

Ik betrap mezelf er ook op dat ik op een roze wolk begin te zitten, damn :') <3

Roze wolk, leuk! Details! *\o/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 18:00

Had ik al gezegd dat ik officieel een vriend heb sinds 24 feb. Facebook was er ook blij mee!

Afbeelding

Nu kunnen jullie hem allemaal stalken! :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 18:02

Jaa vandaag kreeg ik nog een appje van issueman! Hoe het was en of we nog een keer gezellig wijn gingen drinken. Hij weet nog niet van de meer-dan-date :+ maar hij weet wel dat het tussen ons (issueman en ondergetekende) niets meer gaat worden. Pfffft.

Arme Sunrise :(:) Wel herkenbaar hoor, soms kan ik er ook wel van balen dat ik geen relatie heb. Maaaarrrr... als ik dan de toestanden zie die relaties met zich mee kunnen brengen, gezeik met vriendjes die je geen eigen tijd gunnen etc... Bleh. Oh, en met alle vreemdgaande mannen van de afgelopen tijd hoeft het van mij ook niet zo nodig meer := Nu twee keer gehad dat een man vreemd ging met mij, en dat ik er later achter kwam. En het gaat zó makkelijk. Viezerds zijn het.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 18:20

Gefeliciteerd MarlindeRooz! Heel erg leuk voor je.

Ik ben blij dat ik dat niet heb, die gevoelens. Lijkt me ontzettend vervelend. Nu ben ik ook een stukje jonger dan dat jullie zijn en eigenlijk helemaal niet bezig met een vaste relatie of iets dergelijks. Ik zit gewoon op Tinder voor de fun :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 18:23

Nu ben ik wel benieuwd naar jouw leeftijd haha.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 18:29

Ik ben 18 :j

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 18:41

UhNee schreef:

haha 20 hiero :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 18:44

*trekt rollator uit het rek*
28 {:}

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 18:45

Aight schreef:
UhNee schreef:

haha 20 hiero :')

Ik ben ook 20 haha. Mijn vriend lijkt wel veel ouder volgens mensen. En hij schijnt op Arjen Lubach te lijken. _O-

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 19:02

Uhnee: gevoelens zijn ook wel leuk hoor ;) althans ik ben dolblij met die kriebeltjes :) alleen t is eng := ben ooit al n keer op mn plaat gegaan en dat eil ik niet nog eens.

Wat een overdreven gedoe van fb trouwens :')

Ik ben bijna 22. Zwemmeneer 27. Maar we zien er beide jonger uit dan dat we zijn :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 19:06

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 19:11

Hahah herkenbaar Queelens. Aan de ene kant haat ik die gevoelens, aan de andere kant is het spannend en leuk en nieuw. :+

Kom ik nog een keer met een vraag: zouden jullie de eerste date al gelijk bij iemand thuis afspreken?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 19:11

Nee never en nooit niet doen!!!! :n

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 19:12

Mooi, mijn gevoel schreeuwde ook echt nee....

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 19:12

Oh die oliebol ik ben single momentjes heb ik ook wel eens gehad ja, gelukkig duurde dat gevoel nooit lang want dan bedacht ik me hoe fijn t ook kan zijn om ongebonden te zijn.

Mijn Tinderman is alweer onderweg hierheen <3 het gaat snel zo maar het voelt echt goed! Gisteren noemde hij mij zelf al zijn vriendinnetje <<)
het is echt zo'n schat! En ziet mij net zo graag als ik hem en laat dat ook duidelijk blijken.
Ik zie het zeer rooskleurig in dat ik 'm ditmaal dan toch gevonden heb na al mijn date fiasco's :P

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 19:22

1e date bij man thuis nooit doen! 2e date kan dan weer wel als t vertrouwd en ok voelt na 1e date.

Van die kriebels word je erg gelukkig hoor is alleen overgeven en niet bang proberen te zijn.

Wat goed Keny! Gaat goed hier :D
Ik kan nu alweer niet meer wachtten tot zondag ik wil knuffels haha <3