Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:In Utrecht zelf rijden nog 2 lijnen van Connexxion volgens mij, de 120 naar Amsterdam Zuidoost via 1001 moeilijke dorpjes, en de 50 naar Wageningen. Weet niet zeker of die nu overgenomen zijn of dat ze nog steeds van Connexxion zijn eigenlijk..
Shadow0 schreef:Emmaa_ schreef:In Utrecht zelf rijden nog 2 lijnen van Connexxion volgens mij, de 120 naar Amsterdam Zuidoost via 1001 moeilijke dorpjes, en de 50 naar Wageningen. Weet niet zeker of die nu overgenomen zijn of dat ze nog steeds van Connexxion zijn eigenlijk..
Even opgezocht en nu allebei van Syntus, maar in hoofdzaak ongewijzigd. Zijn trouwens allebei best redelijk rechttoe-rechtaan bussen, alleen gewoon veeeeel trager dan een trein of auto die op hoge snelheid over een parallele spoor / snelweg kan. Maar ze zijn wel erg leuk als je in de omgeving wilt zijn en wilt gaan wandelen, en het zijn mooie routes. (Bij allebei al eens gedaan namelijk.)
magda_90 schreef:Zo vind ik het onderhand opvallend dat het heel vaak op maandagochtend raak is, normaal rijdt Arriva heel constant op dit traject en dit ben ik dan ook helemaal niet gewend.
corine1981 schreef:Nayomie schreef:Die syntus bussen zijn toch maar tijdelijk?
Waarom denk je dat?
Syntus heeft de aanbesteding gewonnen, ik weet niet of deze vijf jaar geldt of tien zoals bij de stad...
Smee__ schreef:magda_90 schreef:Zo vind ik het onderhand opvallend dat het heel vaak op maandagochtend raak is, normaal rijdt Arriva heel constant op dit traject en dit ben ik dan ook helemaal niet gewend.
Klopt, vorige week was het ook al raak! En nu lees ik mn klasgenoten ook alweer mopperen dat de trein die zij moeten hebben een storing heeft