Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 16:20

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 16:25

BaileyMix schreef:
Confession: Ik erger me groen en geel aan een Facebook pagina van mijn geboortestad

https://www.facebook.com/GEEN-asielzoekers-in-de-zeelandhallen-GOES-991161674231283/timeline/

Die dus constant op mijn tijdlijn komt te staan omdat domme tokkies die ik helaas blijkbaar nog op Facebook heb steeds reageren :+ Alle Davey's Delano's Samantha's en Priscilla's doen flink hun best. Man man man, blij dat ik dáár weg ben.

Oh wat erg. Ik kijk ook al niet meer bij de reacties op dat soort pagina's. Kan er niet meer tegen :')

Suusie22

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 16:26

Dat soort berichten kun je ook uitschakelen he? ;)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 16:30

Je weet dat je bij de voorbijkomende berichten op dat 'v'tje rechtsboven het bericht kan klikken en dan aanklikken 'alles van *naam pagina* verbergen'? :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 16:32

_/-\o_ Thanks!

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:17

Emmaa_ schreef:
Pff hier nog een confession. Kreeg een paar weken geleden ineens een brief binnen dat ik 200 euro gemeente en waterschapsbelasting moet betalen, terwijl ik er altijd vanuit ben gegaan dat dat betaald werd door de huisbaas (woon in een studentenhuis). Heb toen met m'n vader afgesproken dat hij het zou betalen, maar hij heeft er verder niks meer over gezegd. Nou heb ik twee dwangbevelen binnen gekregen die ik binnen 2 dagen moet betalen, en zit ik dus met tranen in m'n ogen m'n vader te appen of hij het alsjeblieft wilt overmaken. Ik weet dat hij gezegd had dat hij dat zou doen maar het voelt alsnog niet helemaal eerlijk :o

Volgens mij moet dit ook door je huisbaas betaalt worden. Heb je dit al met hem besproken? Ik heb ook zo'n brief gehad en omdat mijn huisgenoten die niet kregen, heb ik contact opgenomen met de huisbaas. Die hebben dit toen betaald.

Ik geloof dat de reden dat ik die kreeg was dat ik de oudste in het huis was en daarmee hoofdbewoner oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:27

Gracezellaa schreef:
Emmaa_ schreef:
Pff hier nog een confession. Kreeg een paar weken geleden ineens een brief binnen dat ik 200 euro gemeente en waterschapsbelasting moet betalen, terwijl ik er altijd vanuit ben gegaan dat dat betaald werd door de huisbaas (woon in een studentenhuis). Heb toen met m'n vader afgesproken dat hij het zou betalen, maar hij heeft er verder niks meer over gezegd. Nou heb ik twee dwangbevelen binnen gekregen die ik binnen 2 dagen moet betalen, en zit ik dus met tranen in m'n ogen m'n vader te appen of hij het alsjeblieft wilt overmaken. Ik weet dat hij gezegd had dat hij dat zou doen maar het voelt alsnog niet helemaal eerlijk :o

Volgens mij moet dit ook door je huisbaas betaalt worden. Heb je dit al met hem besproken? Ik heb ook zo'n brief gehad en omdat mijn huisgenoten die niet kregen, heb ik contact opgenomen met de huisbaas. Die hebben dit toen betaald.

Ik geloof dat de reden dat ik die kreeg was dat ik de oudste in het huis was en daarmee hoofdbewoner oid.

Ik woon op dit moment niet meer in dat huis. Mijn oude huisgenoten hebben contact gehad met de huisbaas en die heeft besloten dat wij het zelf moeten betalen. Hij woont ook in Duitsland, vandaar dat we de brief thuis hebben gekregen in plaats van bij hem thuis. Mijn nieuwe huisbazen betalen het wel, wij krijgen de brieven ook niet zelf binnen.. Die worden gewoon bij hem bezorgd.

Achteraf flink genaaid dus. Niemand heeft me van tevoren verteld dat ik ook nog 200 euro per jaar mocht dokken voor gemeente en waterschap.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:33

Emmaa_ schreef:
Gracezellaa schreef:

Ik woon op dit moment niet meer in dat huis. Mijn oude huisgenoten hebben contact gehad met de huisbaas en die heeft besloten dat wij het zelf moeten betalen. Hij woont ook in Duitsland, vandaar dat we de brief thuis hebben gekregen in plaats van bij hem thuis. Mijn nieuwe huisbazen betalen het wel, wij krijgen de brieven ook niet zelf binnen.. Die worden gewoon bij hem bezorgd.

Achteraf flink genaaid dus. Niemand heeft me van tevoren verteld dat ik ook nog 200 euro per jaar mocht dokken voor gemeente en waterschap.

Kun je het dan niet delen met je huisgenoten? Of hebben jullie allemaal zo'n brief gehad?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:49

Jep, zij hebben hun aandeel allemaal al betaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:59

Confession... Ik heb vandaag echt een driedubbele dosis van mijn ritalin genomen zodat ik mijn kamer eindelijk eens helemaal ga opruimen. Het is tot nu toe best wel effectief, voel me alleen niet helemaal lekker _O-

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:59

Het is €200 p.p. dan? Terwijl je daar niet eens meer woont... Lekker! Zijn de kosten ook wel alleen van de periode dat jij daar gewoond hebt? Dat je niet aan het betalen bent voor de maanden dat jij al weg was o.i.d.

Edit: En foei :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 18:01

BaileyMix schreef:
Het is €200 p.p. dan? Terwijl je daar niet eens meer woont... Lekker! Zijn de kosten ook wel alleen van de periode dat jij daar gewoond hebt? Dat je niet aan het betalen bent voor de maanden dat jij al weg was o.i.d.

Nee, het is echt voor een jaar.. En zij geven aan dat ze ook ongeveer 200 euro per persoon hebben betaald. Ik probeer het al een hele tijd aan te vechten, maar ik kreeg vandaag een 'dwangbevel in naam van de Koning' op de mat die ik binnen twee dagen na dagtekening (gisteren) moest betalen, dus heb ervoor gekozen om het maar gewoon te doen. Anders blijf ik achter de feiten aan lopen en heb ik straks een incassobureau achter me aan..

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 18:31

Emmaa_ schreef:
BaileyMix schreef:

Nee, het is echt voor een jaar.. En zij geven aan dat ze ook ongeveer 200 euro per persoon hebben betaald. Ik probeer het al een hele tijd aan te vechten, maar ik kreeg vandaag een 'dwangbevel in naam van de Koning' op de mat die ik binnen twee dagen na dagtekening (gisteren) moest betalen, dus heb ervoor gekozen om het maar gewoon te doen. Anders blijf ik achter de feiten aan lopen en heb ik straks een incassobureau achter me aan..

Ik zou het toch echt eens uitzoeken, want voor zover ik weet, gaat dit per huishouden en niet per persoon.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 18:35

Ik weet wel zeker dat dit per huishouden is. Je word volgens mij flink belazerd als ze zeggen dat het p.p is.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 18:40

Bij mijn weten gaat het idd per huishouden, dus tenzij jullie allemaal een eigen ingang hebben en evt eigen huisnummers (al dan niet met toevoeging, dus bijv 1a, 1b etc) zou het voor het hele huis dat bedrag zijn.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 19:22

Bedrag kan toch wel kloppen per jaar als je het bedrag dat per huishouden telt per persoon deelt?

200 pp vind ik heel reeel voor de gemeentelijke heffingen. Is gewoon een beste kostenpost. Ik betaal per maand al 70 euro namelijk voor alleen gemeentelijke heffingen. Dus als je dat bedrag deelt door het aantal huisgenoten is 200 pp een harstikke goed bedrag!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 19:44

vuurneon schreef:
Bedrag kan toch wel kloppen per jaar als je het bedrag dat per huishouden telt per persoon deelt?

200 pp vind ik heel reeel voor de gemeentelijke heffingen. Is gewoon een beste kostenpost. Ik betaal per maand al 70 euro namelijk voor alleen gemeentelijke heffingen. Dus als je dat bedrag deelt door het aantal huisgenoten is 200 pp een harstikke goed bedrag!

Emmaa_ schreef:

Ze zegt hier dat het p.p. toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 19:47

Ik haal statussen of foto's die weinig likes krijgen weer weg. Waarom weet ik niet.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 20:02

Ik vind zwangeren die zittend op de foto gaan net gestrande walvissen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 20:11

Ik lig bijna de hele dag al in bed O:)

Ben alleen even wezen fietsen met de hond :')

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 21:00

Ik vind het heerlijk om naar Obese te kijken met een grote zak chips en een pot ben en jerry's naast me..

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 21:08

Annabel schreef:
Ik vind het heerlijk om naar Obese te kijken met een grote zak chips en een pot ben en jerry's naast me..

Check. :j

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 21:34

Ik ben op dieet en heb net gezondigd door een lepel light mayonaise bij mijn avondeten te eten. Toch ben ik trots want normaal houd ik een dieet niet zo lang vol en zondig ik veel erger := En ik heb niet eens alle mayonaise gebruikt :D

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 21:45

Mijn ex en ik zijn nog verliefd op elkaar, maar om de een of andere reden kan hij niet met me samen zijn. En dat doet pijn.

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 21:47

Ik heb vandaag mijn relatie verbroken en ik was eerst vrij zeker van mijn zaak, maar voel me nu toch zwaar poedersuiker ...