taartjee schreef:Mag ik hier even meepraten? Vandaag is mijn relatie van ruim 3 en een half jaar uit gegaan. Ben kapot, heb de hele avond gehuild en probeer tevergeefs te slapen...
Hij wist het al voor ons lange weekend naar Disneyland Parijs maar aangezien het iets was waar ik ontzettend naar uit keek wilde hij het weekend niet voor mij verpesten en heeft hij het tot vanavond voor zichzelf gehouden.
We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan maar wat het voor mij het moeilijkste maakt is dat hij in alles mijn eerste was en ik er altijd het gevoel heb gehad in onze relatie dat ik het bejaardentehuis samen met hem zou gaan terroriseren als we samen oud waren.
We hebben nooit echt ruzie gehad, wel goede meningsverschillen en irritaties die we altijd naar elkaar uit spraken.
Ik wil hem het liefste de hele tijd een appje sturen maar hij geeft aan de komende tijd weinig tot geen contact te willen hebben en ik vind dat echt heel moeilijk.
Ik ben vanavond niet alleen mijn vriend kwijt geraakt, maar ook mijn beste Vriend, mijn maatje waar ik de laatste 4 jaar alles mee deelde en dat is nu ineens weg.
En ik probeer nu te slapen maar ik zie alleen maar herinneringen van leuke momenten samen met hem voor me en dan besef ik dat het echt over is en beginnen de tranen weer te rollen. Ik weet gewoon echt niet wat ik zonder hem moet...

Wil je een hele dikke knuf geven. Ik weet zo zo zo goed hoe het is als je relatie voorbij is met degene waarmee je “dingen” voor de eerste keer hebt gedaan. Ik dacht dat ik er nevernooit overheen zou komen maar dat is gelukt. Echt waar ook bij jou komt dat goed!
Pb staat open als je wilt praten!