Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Bij mij wisselt het. De ene keer als ik naar school ga loop ik op hakken en in een net zwart jurkje, de volgende keer zie ik er best edgy uit en daarna loop ik er weer echt bij als een zwerver. Mensen zijn het ook wel gewend van meHad op m'n intro dag echt een heel mooi jurkje aan, met hakken en super veel make-up. Iedereen dacht echt dat ik een trutje was, tot ik twee dagen later op school kwam in een legging met een super oversized trui er overheen en zonder make-up
Rebeccaa schreef:Aan de mensen met een grotere cupmaat, waar kopen jullie je bikini's?
Dirndl schreef:Lauren wat een heerlijke outfit, lekker ding![]()
Zikosh, ziet er comfortabel uit, vind de bloes leuk. Maar is het een broek of een legging? Ziet eruit als een legging.. en daarvoor vind ik je bovenkleding toch te kort.
Eleio, heel mooi dat jurkje! Zonder jasje/vestje kan best, maar ik snap wat je bedoelt. Je kunt altijd nog een mooie sjaal mee nemen, dat doe ik vaak, om om te hangen op momenten dat ik me echt oncomfortabel voel.
Macyy schreef:Rebeccaa schreef:Aan de mensen met een grotere cupmaat, waar kopen jullie je bikini's?
Prima Donna! Over Seafolly hoor ik ook veel goede verhalen. Ik ben destijds gewoon een speciaalzaak binnen gestapt en heb me daar laten helpen