Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Emmaa_ schreef:Bij mij wisselt het. De ene keer als ik naar school ga loop ik op hakken en in een net zwart jurkje, de volgende keer zie ik er best edgy uit en daarna loop ik er weer echt bij als een zwerver. Mensen zijn het ook wel gewend van meHad op m'n intro dag echt een heel mooi jurkje aan, met hakken en super veel make-up. Iedereen dacht echt dat ik een trutje was, tot ik twee dagen later op school kwam in een legging met een super oversized trui er overheen en zonder make-up
Ik wissel ook constant van outfit.. En stijl. Maar dat komt ook omdat ik arm ben haha. En krijg veel kleding van mijn zussen en ook van vrienden, wat hun niet meer past. Ik draag dat graag.. Maar het is niet altijd mijn stijl, maar ach, dan wisselen we gewoon van stijl. 
wat een complimenten
toch duidelijk dat mijn hoofd nog n beetje anders denkt haha, maar ik kom er wel 

Rebeccaa schreef:Aan de mensen met een grotere cupmaat, waar kopen jullie je bikini's?

Ik haat het om thuis te komen zonder iets
Als ik blut ben zie ik vanalles
en Nikes.... Welke kleur dan. Zoveel keuze! Gewoon irritant. Dirndl schreef:Lauren wat een heerlijke outfit, lekker ding![]()
Zikosh, ziet er comfortabel uit, vind de bloes leuk. Maar is het een broek of een legging? Ziet eruit als een legging.. en daarvoor vind ik je bovenkleding toch te kort.
Eleio, heel mooi dat jurkje! Zonder jasje/vestje kan best, maar ik snap wat je bedoelt. Je kunt altijd nog een mooie sjaal mee nemen, dat doe ik vaak, om om te hangen op momenten dat ik me echt oncomfortabel voel.
en idd zonder vestje dragen hoor!
ik wil ook nog heel graag all stars, ze staan zo lekker casual.
Jurkje staat je overigens ook echt prachtig!
vind zelf de Nike Roshe Run heel fijn en de Adidas Superstar. Op internet is nog wel een 10% kortingcode van Zalando te vinden, kan je misschien toch nog schoenen met een beetje korting shoppen
vind de Nikes wel net wat fijner lopen dan de Superstar en de Nikes zijn ook veel luchtiger voor de zomer. Maar daarintegen draag ik al weken nonstop m’n Superstars omdat ze zo mooi staan
kan nu alles in de kast kwijt ipv een kledingrek + kast
er moeten alleen nog deuren in want die waren helaas kapot geleverd… De nieuwe deuren komen hopelijk morgen binnen
Macyy schreef:Rebeccaa schreef:Aan de mensen met een grotere cupmaat, waar kopen jullie je bikini's?
Prima Donna! Over Seafolly hoor ik ook veel goede verhalen. Ik ben destijds gewoon een speciaalzaak binnen gestapt en heb me daar laten helpen