Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:24

Aan de mensen met een grotere cupmaat, waar kopen jullie je bikini's? :)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:26

Annadiva :j

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:29

Ik heb er vorig jaar nog 2 kunnen scoren bij de hunkemoller, maar dit jaar hebben ze helemaal niks.. :n

Weten jullie merken waar ze ook bikini's rond de 50eu hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:32

Thanks, zal dat straks eens op gaan zoeken!

Welke maat heb jij dan Debbels? Ik kon bij hunkemoller eigenlijk niets vinden..

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:38

Emmaa_ schreef:
Bij mij wisselt het. De ene keer als ik naar school ga loop ik op hakken en in een net zwart jurkje, de volgende keer zie ik er best edgy uit en daarna loop ik er weer echt bij als een zwerver. Mensen zijn het ook wel gewend van me _O- Had op m'n intro dag echt een heel mooi jurkje aan, met hakken en super veel make-up. Iedereen dacht echt dat ik een trutje was, tot ik twee dagen later op school kwam in een legging met een super oversized trui er overheen en zonder make-up :')

Zo herkenbaar :D Ik wissel ook constant van outfit.. En stijl. Maar dat komt ook omdat ik arm ben haha. En krijg veel kleding van mijn zussen en ook van vrienden, wat hun niet meer past. Ik draag dat graag.. Maar het is niet altijd mijn stijl, maar ach, dan wisselen we gewoon van stijl.

Een huisgenoot die terug ging naar haar eigen land en niet al haar kleren kon meenemen liet mij heel veel achter. Haar stijl was erg sportsy. Dat is niet mijn stijl... Nu wel :')

@Jamiefries: Ik had ze ook gezien bij de H&M, nog even bij gestaan, maar vind zo'n broekje niet echt mooi.

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:39

Rebeccaa schreef:
Thanks, zal dat straks eens op gaan zoeken!

Welke maat heb jij dan Debbels? Ik kon bij hunkemoller eigenlijk niets vinden..

Ik heb 75F, maar kon dit jaar ook niks vinden..
Je zou bij bonprix kunnen kijken, maar die vind ik eerlijkgezegd ook niet zo geweldig.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 18:30

Ohh meiden wat zijn jullie lief :) wat een complimenten :) toch duidelijk dat mijn hoofd nog n beetje anders denkt haha, maar ik kom er wel :)

T vestje wat ik vandaag aan had was van primark, 3,- :')
Leuke outfits komen er ook weer voorbij vandaag :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 18:33

Eleionomae, staat je geweldig dat jurkje! :oo
En die witte broek staat erg leuk, ik heb dezelfde angst als Emma. Binnen 1 dag zit er zo'n permanten vlek in bij mij. :')

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 18:48

Vanmiddag wezen winkelen! Erg blij met mn aankopen :)
2 paar schoenen. Een tas en een shirtje hieronder
Afbeelding
2 broeken 1 shirtje en een jurkje <3
Afbeelding

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 18:59

Rebeccaa schreef:

Prima Donna! Over Seafolly hoor ik ook veel goede verhalen. Ik ben destijds gewoon een speciaalzaak binnen gestapt en heb me daar laten helpen :)

Wauw, wat een super mooi jurkje! Ik weet je naam zo even niet meer, maar hij staat super bij je figuur :D

Leuk jasje Lauren, ben jaloers op je schoenen, super tof! :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:04

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:40

Die kimono heb ik vandaag gepast in de jurk versie! Stond me echt helemaal niet :')

Ben net even naar Weert geweest en thuis gekomen met niks! Niks stond me aan of het was belachelijk duur. Kon zelfs geen schoenen vinden naar mijn zin!
Bah :') Ik haat het om thuis te komen zonder iets

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:40

Haha dat heb ik ook altijd, maar dan alleen op het moment dat ik geld en zin heb om te winkelen _O- Als ik blut ben zie ik vanalles

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:42

Nu ja ik ben ook blut maar vond dat ik wel iets leuks verdiende na afgelopen periode. Niks dus :')

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:48

Herkenbaar! ik ben op het moment in dubio. Ik wil graag nieuwe schoenen maar ik vind die hippe Nikes wel leuk en vind hubbs ook super tof en die Adidasjes zijn ook gaaf maar om nou alle 3 te kopen dus stiekem hoop ik dat ik er iets in de aanbieding komt waardoor het goed te praten is :) en Nikes.... Welke kleur dan. Zoveel keuze! Gewoon irritant.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:30

Emmaa_ schreef:
Haha dat heb ik ook altijd, maar dan alleen op het moment dat ik geld en zin heb om te winkelen _O- Als ik blut ben zie ik vanalles

Ik heb echt preciés hetzelfde! Vreselijk irritant.. Dan ga je met een volle porto en veel verwachtingen de stad in en aan het eind slaat je stemming om _O-

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 23:39

Dirndl schreef:
Lauren wat een heerlijke outfit, lekker ding :D

Zikosh, ziet er comfortabel uit, vind de bloes leuk. Maar is het een broek of een legging? Ziet eruit als een legging.. en daarvoor vind ik je bovenkleding toch te kort.

Eleio, heel mooi dat jurkje! Zonder jasje/vestje kan best, maar ik snap wat je bedoelt. Je kunt altijd nog een mooie sjaal mee nemen, dat doe ik vaak, om om te hangen op momenten dat ik me echt oncomfortabel voel.

Klopt, een stevige Zara legging. Had die indruk ook trouwens. Vandaag maar een zwarte jeans aangetrokken in de plaats :D

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 09:42

Eleionomae, jeetje wat staat dat jurkje je práchtig!! Toen ik de eerste foto zag en daarna de tweede was ik even totaal in de war, ik dacht dat het twee verschillende personen waren. Wat kleding wel niet voor je kan doen, het jurkje laat je geweldig mooi uitkomen! :D en idd zonder vestje dragen hoor!

Debbels, lekker comfy inderdaad! :D ik wil ook nog heel graag all stars, ze staan zo lekker casual.

Venthe, blazer en topje echt heel mooi! De broek heb ik weken geleden ook eens besteld en ik wist niet hoe snel ik die terug moest sturen :’)

Jamiefriss, chill broekje inderdaad, vind hem alleen niet zo flatterend :o

Claudia, leuke aankopen! Vooral de tas en het jurkje vind ik leuk :D Jurkje staat je overigens ook echt prachtig!

Drunksheep, ben niet echt van de kimono’s maar moet zeggen dat die print echt prachtig is!

Vibadu, eigenlijk zijn Adidas en Nike nooit in de aanbieding :+ vind zelf de Nike Roshe Run heel fijn en de Adidas Superstar. Op internet is nog wel een 10% kortingcode van Zalando te vinden, kan je misschien toch nog schoenen met een beetje korting shoppen :D vind de Nikes wel net wat fijner lopen dan de Superstar en de Nikes zijn ook veel luchtiger voor de zomer. Maar daarintegen draag ik al weken nonstop m’n Superstars omdat ze zo mooi staan <3

Ik heb een nieuwe kledingkast gekocht en gisteren heerlijk opnieuw ingedeeld, ben er echt onwijs blij mee :D kan nu alles in de kast kwijt ipv een kledingrek + kast :+ er moeten alleen nog deuren in want die waren helaas kapot geleverd… De nieuwe deuren komen hopelijk morgen binnen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 09:49

ben benieuwd roos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 12:35

Afbeelding
mijn outfit vandaag

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 20:46

Wat een hoop leuke aankoopjes weer meiden!

Ik zou de witte broek terugsturen en een andere witte broek zoeken. Op zich staat hij je prima, maar ik vind inderdaad de pijpen heel raar...

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 20:54

Afbeelding
Mijn outfit van gister :)

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 21:53

Macyy schreef:
Rebeccaa schreef:

Prima Donna! Over Seafolly hoor ik ook veel goede verhalen. Ik ben destijds gewoon een speciaalzaak binnen gestapt en heb me daar laten helpen :)

Prima Donna is zeker een aanrader heb er inmiddels 2! Helaas is jou maat (bijna dezelfde als mijne) zowat als uitverkocht. Je moet er al in april ofzo bij zijn anders is het weg! Seafolly heb ik ook zit heerlijk alleen veel halter modellen waar ik niet de hele dag in kan lopen want dan heb ik nekpijn.

Eigenlijk zoek ik wat tips :o
Ik heb een lange zwarte rok gekocht met 1 split voor een bruiloft maar wil hem vaker alleen. Wat zouden jullie er bij dragen?

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 01:14

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 11:20

Heeft iemand een idee hoe je op de site van forever21 kan selecteren op kleur? Ik kan het echt niet vinden? :?