Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friendly schreef:Ik had in de planning om tegen 1800 met de brommer van Warmenhuizen naar Hoogwoud te rijden voor een bbq, maar ik geloof dat gebracht worden met de auto een beter idee is?
Joolien schreef:Klopt Chasey, dit sort buien kunnen binnen een half uur ontstaan, daar is buienradar ook nog niet eens snel genoeg bij.
Wat je het beste in de gaten kunt houden is lightningmaps, die krijgt onweer met een vertraging van max 10 sec door, dus dat is redelijk accuraat.
Klopt Shanna, voor zover ik weet doet een supercell er ong die tijd over. Tornado's hebben we t maar niet over
Joolien schreef:Eerste klap in het binnenland bij Moerdijk.
Elise kijk jij eens naar buiten naar het westen, msischien zie je de cell wel hangen!
__nina schreef:Wat een interessant topic dit! Ik hou altijd wel van 'extreem' weer, maar dan wel als ik veilig binnen zit. Die buien vorig jaar met pinkpop staan nog vers in mijn geheugen, jeetje wat ging het toen tekeer![]()
Maar ben heel benieuwd wat we vanavond krijgen dus ik blijf zeker even meelezen!
Steeph schreef:__nina schreef:Wat een interessant topic dit! Ik hou altijd wel van 'extreem' weer, maar dan wel als ik veilig binnen zit. Die buien vorig jaar met pinkpop staan nog vers in mijn geheugen, jeetje wat ging het toen tekeer![]()
Maar ben heel benieuwd wat we vanavond krijgen dus ik blijf zeker even meelezen!
dat was echt héérlijk na die bloedhete dag!
Joolien schreef:friendly schreef:Ik had in de planning om tegen 1800 met de brommer van Warmenhuizen naar Hoogwoud te rijden voor een bbq, maar ik geloof dat gebracht worden met de auto een beter idee is?
Hoe lang is dat rijden?
Chasey(toepasselijke naam trouwens) als het in die hoek komt ga ik er wellicht ngo even naar toe, maar dat ligt er maar net aan.