gisteren mijn zadel op facebook gezet en vandaag is hij al opgehaald voor de vraagprijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
justdiesel schreef:Ik had via MP iemand gemaild die hooi te koop aanbied, aangezien ik zelf geen vervoer heb om het hooi te halen vroeg ik of ze het ook wilde brengen.
Dan zou ik 30 balen hooi laten komen, meer kan ik er niet ineens kwijt.
Vond ze prima maar dan moest ik wel 20 euro extra betalen, het is in hetzelfde dorp.
IK heb terug gemaild dat ik dat wel een beetje veel vond en dat ik dan even verder ging kijken of ik zelf iets kan regelen.
Reageert ze best een beetje boos terug dat het niet veel is en wat ik wel niet denk.
Ben ik nou zo'n krent of is dat best veel geld?
justdiesel schreef:Tuurlijk vind ik het helemaal niet erg dat er wat extra geld voor gevraagd word, hoeft ook zeker niet voor niks.
Maar 20 euro?
kiki1976 schreef:@justdiesel
Op zich vind ik het niet raar dat degene er geld voor rekent om eerlijk te zijn.
Hij moet alle balen inladen, naar jouw rijden, uitladen en weer terug rijden.
Al met al is een uur dan niets, zie uurloon en brandstofkosten.
Maar ik snap jouw ook, het is toch ook weer in het dorp..... (maar als je aan aanhanger gaat huren ben je meer geld kwijt hihi)
Jadeleigh263 schreef:Ik heb echt weer een super leuke ervaring, paar spulletjes gekocht op mp, krijg ik hwt pakketje binnen heeft de verkoper het rode scapa dekje uit de oude collectie er gratis bijgedaan, en ik was er zoooooo erg naar op zoek!!! Ik had de deken al, alleen het dekje word steeds aangeboden voor 30,- euro en dat vind ik to much.
Maar ik ben echt super blij!
Ik ga even de verkoper smsen hoe blij ik ermee ben!
Jadeleigh263 schreef:ik heb net iets geks meegemaakt,
ik wilde 4 dekjes overkopen.
ik bood €25,- incl verzendkosten, maar dat vond ze te weinig. dus ik gevraagd wat ze er dan voor zou willen hebben.
Ze had als prijzen ps.
10 euro incl verzendkosten dekje 1
10 euro incl verzendkosten dekje 2
15 incl verzendkosten dekje 3
15 incl verzendkosten dekje 4
Maar voor mij mochten ze weg voor €50,- incl verzendkosten,
Ik heb maar gemaild dat ik het een raar rekensommetje vind, en dat ik niet voor 4 dekjes 4 keer verzendkosten ga betalen als het in 1 pakketje kan.
Want zonder verzendkosten zou ik dus voor de 4 dekjes neerkomen op €23,- ....
Of zie ik het nou verkeerd??![]()
Jadeleigh263 schreef:nee, ze heeft duidelijk gezegd incl. verzendkosten